Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

iberkes

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    25
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

iberkes névjegye

  • Születésnap 1978-02-17

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Pécs
  • Érdeklődés
    Elektronika, autók, motorok, számítástechnika, zene.

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Corsa
  • Város
    Pécs

Legutóbbi látogatók

615 profile views

iberkes's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. A C12NZ motoron az óra és motorhőmérséklet jeladó külön volt. A motor tűzfal felőli részén a szívósor alatt, ha jól emlékszem. Az óráé az máshol volt. Amit vettél az óra jeladó. A hőmérsékletet jól mutatta az enyém, csak ha kicsit ment és melegebb volt a motor, nagyon nehezen indult. 2 csatlakozós volt. Talán ez az:
  2. Nekem akkor csinált ilyent, igaz nem ez a motor volt az autómban C12NZ, amikor a motor hőmérséklet jeladó rossz volt. Ez nem az ami az órát vezérli, hanem az ECU-t látja el a motorhőmérséklet infóval.
  3. Elvileg a kilométer óra átcserélhető az analógra, itt található leírás róla, ha regisztrálsz elolvashatod: http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/39/fordulatszammeros_ora_beepitese
  4. Szia! Nekem is volt ilyen gondom, a hőmérséklet jeladó volt rossz, ami az ECU-nak adja az infót. A tűzfal felöl találod a szívótorok alatt.
  5. "Hibajelző lámpák tömkellege világít még kihúzott slusszkulcs mellett is, többek között az olaj és a motorhiba lámpa." Kihúzott kulcsnál is világít visszajelző??? Az bizony akkor egy csúnya zárlat lesz, vigyázz le ne égjen!
  6. Nekünk C12NZ van, és kék környezetvédelmi matricás :) 96-os évjárat.
  7. Igen, ha megszorul, akkor nem fog kotyogni. Valahogy rögzíteni is kellene, mert a kormány tekergetésével újra meglazul.
  8. Szia! Alul a szoknyát lehet tekergetni, ha megfeszül akkor nem kopog a kormány.
  9. Nem a csapágy miatt van, a kormányoszlop közepénél, a műszerfal alatt van egy kicsi persely szerűség, az kicsúszik a helyéről, és azért zörög. Én visszaszoktam nyomni, akkor egy darabig hallgat, majd valami végleges megoldást kell keresnem rá. Ha nem találod lefotózom.
  10. Szerintem vízpumpa. Kivetted a termosztátot, így kisebb ellenállásal tud keringeni a hűtőfolyadék, ezt még bírja a vízpumpád. Szerintem próbáld ki másikkal. Nálam ha leveszem a kiegyenlítő sapkát és nagyobb gázfröcssöt adok, a kiegyenlítőbe láthatóan áramlik a folyadék.
  11. Köszönöm! Akkor egyenlőre marad így, gondoltam egyszerűbb az eset.
  12. Sziasztok! 220.000 Km van az autóban, elég nagy a féltengely holtjátéka. A féltengyely nem ropog, csörög, ha jól nézem a váltónál lehet kikopva a kihajtás ahová a féltengely csatlakozik. Váltó leszerelés nélkül lehet vele valamit kezdeni?
  13. Csak a motort takarítottad? Szerintem ez nem elég, én leszereltem szívótorkot, jó szutykos volt az is. Kitakarítottam az összes apró járatot, ellenőriztem és tisztítottam/cseréltem a vákumcsöveket is. Ezek után jobb lett a helyzet, bár melegen nem akart indulni, csak padlógázzal. A hőmérséklet jaladó is hibás volt, most már szinte tökéletes.
  14. Ha jól láttam itt nics mód a kép feltöltésére, viszont meglévő képre adhatsz hivatkozást, ami megjelenik a tartalomban. Ezt megtalálod itt a szerkesztőben az alsó soron (vidd rá az egeret) "Kép" és megadod a valahová feltöltött kép URL címét. (Mondjuk Picasa) és meg fog jelenni.
  15. Nem olvastam végig az előzményeket, ezt láttad már? A tartalom regisztrációt követően látható. http://www.opelmuhely.com/leiras-reszletei/39/fordulatszammeros_ora_beepitese
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.