Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Directors

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    69
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Directors last won the day on Január 30 2016

Directors had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Város
    Abony

Legutóbbi látogatók

762 profile views

Directors's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Hírnév

  1. Nem néztem eddig. Viszont meg is találtam ezen az oldalon. Ha jól látom 6201 2RS és 6203 2RS csapágy kell. Köszi!
  2. Sziasztok! Nem tudja esetleg valaki hogy mekkora csapágy való az LG (Bosch) 0 120 488 156-os generátorba ? Sajnos a neten én nem találtam leírást de lehet csak rosszul kerestem.
  3. Sziasztok! Az probléma ha a bejelölt csatlakozók mozognak az "injektor házba" ? (szerintem igen , hisz ott falsot szívhat ,de biztos ami biztos, megkérdezlek benneteket ) Ezen kívül az injektor ház alá lehet valahol venni ilyen tömítést ?
  4. Sziasztok! C12NZ motornál a ezt a szelepet hogyan lehet külön cserélni ? https://opeleseknek.hu/opel-astra-f-classic-1992-2002-alkatreszek/opel-visszacsaposzelep-fekrasegitonel-3-agu-8mm-belso-atmeroju-csohoz-gm-gyari-0564609 Csak az miatt kérdezem mert ugye ami erre a visszacsapó szelepre rá megy cső, az eléggé merev. Nem egyszerű lehúzni. Van valami technika erre ? Erről a csőről beszélek. http://www.ebay.com/itm/BRAKE-VACUUM-HOSE-PIPE-FITS-OPEL-VAUXHALL-VECTRA-B-2-0i-16V-136-HP-90497004-/272573414640?hash=item3f76a43cf0:g:kycAAOSw3v5YtqfS
  5. Nos úgy döntöttem eredetit tennék bele. Viszont nem tudom hogy ez https://cromax.hu/elektromos_rendszer/gyujtasrendszer/gyujtogyertya/gyujtogyertya_opel_flr8ldcu_ketpolusu_15584 a két pólusú kell bele vagy ez az https://cromax.hu/elektromos_rendszer/gyujtasrendszer/gyujtogyertya/gyujtogyertya_opel_suzuki_bosch_wr8dc_32354 egy pólusú.
  6. Sziasztok! Valaki megtudná nekem mondani hogy C12NZ motorba a gyújtógyertya hézagjának mekkorának kellene lennie ? Illetve milyen márkát ajánlanátok ? Eredeti Opel vagy NGK ? Esetleg Bosch ?
  7. Köszi de meg lett a hiba. Szerintem annál a csőnél volt fals levegő amit a korábbi hozzászólásban írtam. Most már 900 körül van az alapjárat. Hidegen is rendben.
  8. Szia! Ha minden igaz meg lett a hiba. Két napja nem jött elő a hiba. Az egyik csőnek a vége el volt repedve. Pont a csatlakozásnál. Azt cseréltem. Köszönöm a segítséget!
  9. Sziasztok! Adott egy Opel Corsa 94-es C12NZ motorral. Olyan problémája van neki hogyha hideg a motor akkor indításnál az alapjárat közel 2000 körüli van. 3-4 perccel később visszaesik olyan 1000-re és ezt tartja is. A másik jelenség hogy mikor megyek a kocsival akkor ha rálépek a kuplungra akkor is visszaesik a fordulat 1300-1400-ra majd 4-5 mp később esik csak vissza 1000 körülire. A vicc az egészbe hogy ezeket a hibákat nem mindég produkálja. Gőzöm sincs mi tévő legyen. Alapjárati motor(mgm parts) tavasszal lett cserélve egy újra. A fojtószelep ház ki lett takarítva.Fojtószelep állás érzékelő(ERA) cserélve lett tavasszal. A tankszellőztető rendben van.A vákuum csöveket én úgy látom rendbe vannak de a fene se tudja. Tudnátok valami tanácsot adni merre lenne érdemes hibát keresgélni ?
  10. Sziasztok! C12NZ motorhoz hány pólusú és milyen márkájú gyertyát ajánlanátok ? NGK Denso Bosch?
  11. Köszönöm. Napokban megyek venni egy C14NZ motort. Mire figyeljek a vásárlásnál ? Olajsapka szép tiszta legyen ? Kiegyenlítő tartály sapkájánál mikor lehet gond ? Ha ilyen fehér trutyi van rajta ? Gondolom járjon szép egyenletesen. Na meg ne legyen se fehér se kék a füst ? Esetleg még valami más ?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.