Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gaboi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

gaboi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. gaboi

    Egyéb csevegés

    Üdv. Az autóm előző tulajdonosa azt hiszem kibelezte a fűtést ami hátra megy. Az ülések alatt található üreges műanyag járat, (mivel a szőnyegeket és filcet felszedtem ez jól látható.) Viszont csak az első ülések közepéig tart kb. Nincs valakinek képe arról, hogyan néz ki ez egyben? Gondolom hiányzik a hátra menő toldás rész.
  2. Na kiderült a móka. Az akkuról jövő pozitív kábel a generátor fölött volt elvíve, amiből az lett, hogy a kábel a kipufogósorhoz hozzá ért, a szigetelés leolvadt és letestelt. Mióta a generátor alatt van elvíve, rendesen működik, nincs zárlat. Jó lett.
  3. gaboi

    Egyéb csevegés

    Üdv fórumozók! B1 omega, 1995. GL Milyen problémára utalhat az, hogy semmilyen módon nem tudom kinyitni a jobb első ajtót? Korábban kilincs csere volt, de belülről sem nyílik ki az ajtó. kilincs és a belső kilincs mechanikailag két külön dolog, két külön pálcán. Ha a kilincs csere okozná a gondot azzal, hogy nem emel eléggé lent, kkor attól még belülről nyílnia kellene az ajtónak. A centrál zár látszólag megfelelően nyit, mozog fel és le a pálca. Az a fő gondom ezzel az egésszel, hogy a kárpitot csukott ajtónál nem lehet szépen leszedni, nem tudok benézni hogy mi a gondja. róbáltam erősebben megtaszigálni az egész ajtó szerkezetet hátha csak beragadt, de úgy tűnik hogy az B oszlopon lévő, "U" alakú fülre ülő zár rész megmakacsolta magát. Ha nagyon muszáj lesz, akkor lefeszegetem a kárpitot és veszek rá bontottat, de szeretném ezt valahogy igényesebben megoldani. Gondoltam rá, hogy valamelyik haver a "gyerek zár" pöcköt birizgálta, de az meg csak a hátsó ajtókon van, az elsőn nincsen. Kérem szíves tanácsotokat. Köszi
  4. Köszönöm a választ. Ha jól gondolom, az akkuról a vastag kábel az önindítóra megy rá, egy szál pozitív kábel. Hogy lesz ez zárlatos? Ha rosszul kötötték volna be, akkor be sem indította volna az autót.
  5. Üdv. Adott egy x30xe V6 motor, ami eddig kétszer gyulladt ki. Mindkét alkalommal rendes lánggal égett. Az akkuról motorhoz hátra menő kábel izzik fel, és a borítás rajta kigyullad, ami persze megéget más csöveket is. Minden alkalommal meg volt hajtva a szekér, 140km+, de nem elmebeteg fordulaton. A legutóbbi ilyen tűznél nagyon megégett a kezem a kábel saru letépése közben. A legelső eseténél pedig az M3 autópálya belső sávjában történt a tűz 200km/óra körül, tehát elég veszélyes. Elvileg hozzá értő opelos szakemberek által lett a motor beépítve, minden gyári. Nem túl nagy rá az esély, hogy valamit félre kötöttek volna. Viszont az lehetséges, hogy a megkergetett forró blokk kikezte a kábel borítását, ami ez után ráhegesztette magát a generátor házára, vagy a blokk fém felületére és tartós lett a zárlat. Más egyéb lehetőség, ötlet, ilyen jellegű tapasztalat? Köszi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.