Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Schlosser88

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Schlosser88 névjegye

  • Születésnap 1988-07-05

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Schlosser88's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. A motorcseréről beszélnél le, vagy önmagában az XE-ről? Nem javasolt már mindennapi használatra?
  2. Köszönöm a hozzászólásokat. Közben mással is egyeztettem és kiderült, hogy némileg bonyolultabb lenne a motorcsere, mint ahogy elképzeltem, van néhány buktatója sajna (és ez csak a szerelés, akkor a vizsgáról még nem is beszéltünk). Úgyhogy szerintem így ebben a formában elvetem a dolgot. Lacee: jogos a felvetés, bár nem várnám el, hogy hozza azt, mint egy XE Kadett, nyilván. De talán egy Euro 1-es XE még mindig közvetlenebb és virgoncabb tudna lenni a G-ben is, mint az Euro 3-as, környezetvédelmi szempontok miatt már kicsit folytottabb OPC motor. Nem volt hozzá szerencsém sajnos személyesen, de YouTube videók alapján pl. az OPC (XER) egész másképp ejti vissza a fordulatot, mint az XE... Megbízhatóságban egyébként kábé ugyanazt tudja a két motor (XE-XER)? Persze XE-ből gondolom már nagyobb művészet normális állapotút találni (van 8-10 év hátránya), de egyéb szempontból?
  3. 2 ezer euróért van a legalja kint, 4 ezer körül kezdődnek a szebbek. Azért az jóval drágább szerintem.
  4. Eszemben sincs, de azért mégsem egy 2.5 V6 kerülne be egy 1.4 16v helyére, hogy ordítson a különbség. Igazából az első vizsga érdekes csak, mert azt NKH előtt kell produkálni, tehát vagy arra az időre járóképessé kell tenni a benne lévő XEV-et, vagy... Egyéb módon valahogy le kell vizsgáznia, most tételezzük fel, hogy ez megoldható. A regadó a kinézettt típusra egész pontosan 111.000 Ft. A többi ktg (behozatal, átírás, vizsga, okmányiroda) bármilyen más (külföldről hozott) autó esetében is játszik. Tehát ami adott, az a típus vételára (400 EUR, ennyiből még rozsdamentes kisblokkos F Astrát se lehet kint kapni), az XE bekerülési költsége és az átszerelés költsége. Én úgy számoltam, hogy ezekkel együtt még mindig egy alacsonyabb összeg jön ki, mintha egy normális állapotú 16v GSI-t vennék (F), vagy egy szívó G OPC-t. Persze, azok különlegesebbek valamilyen szinten a felszereltségük miatt, de nekem nem ez a legfontosabb. Elég régóta nézegetem a sportos Opeleket, 2007-12 között volt egy E Kadettom (sajnos csak 1.4S, de imádtam) és a C20XE-hez megjött a kedvem. Az utána következő Ecotec-ek már nem ébresztenek bennem birtoklási vágyat. Gyári C20XE-t viszont gyakorlatilag lehetetlen normális állapotban találni épeszű áron (úgy, hogy a körülötte lévő karosszéria se legyen szétrohadva). Innen jött az ötlet. :) A vizsgán akkor még gondolkozom, ha pedig a motorcseréhez van ajánlatotok (mármint, hogy ki lenne megfelelő egy ilyen műtéthez), akkor kérlek ne tartsátok magatokban. Köszi!
  5. Azt gondoltam, hogy az XE és a XEV hasonlít egymásra annyira, hogy ha nem olvasható a motorszám, akkor át tud menni a vizsgán... Egyébként utcai autó lenne. Mivel az átalakítás költségét nem látom pontosan, így nem tudom egyelőre, mennyi lenne a projekt vége. De amit tudok, az nem tűnik húzósnak (autó ~400 eur + behozatal + regadó (~100e) + xe (~100e) ). Viszont a vízióm szerint a végeredmény egy komfortos G Astra klímával, rohadás nélkül, harapós motorral. Nehéz racionális projektnek beállítani, de próbálkozom. :)
  6. Sziasztok! Van egy tervem: hozni olcsón Németo-ból egy motorhibás, de szép belsejű és rozsdamentes X20XEV Astra G-t (már van jelölt), majd itthon beletenni egy bontott C20XE-t. Kérdéseim: -mennyire hülye ötlet ez? :D -mennyi idő és pénz egy ilyen motorcsere? -tudtok-e ajánlani valakit, aki vállalna ilyet? Köszönök előre is minden hozzászólást. Üdv, Schlosser88
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.