Jump to content

truebaba

Forummember
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About truebaba

  • Rank
    Újonc

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    corsab
  • City
    budapest
  1. Kicseréltem a jeladót, egy delphi-re, bosh még 4 ezerrel drágább lett volna. Még lehet 3 hiba ezen kivül, reméljük ez volt az. 182e km-nél jár már a motor.
  2. Sziasztok, Ma ebben a rekkenő hőségben egyszer csak leállt alapjáratról a motor (x12xe). És vagy 10 percig nem volt hajlandó elindulni, már azt hittem trailert kell hivnom. P0335 No Engine RPM signal - Not present hibát kaptam, amit kitörölve motort beinditva többet nem. Cseréljek főtengely helyzet érzékelőt, vagy ez a kód csak azért esett be, mert leállt a motor (esetleg a beninszivattyú gyengélkedik) ? Mit tanácsoltok? Köszi.
  3. Sziasztok, nincs valakinek egy eladó bal első biztonsági öv aljzat? (3 ajtós) Ebben szerintem övfeszitő sincs. az alsó rugója nem működik, és időnként, vezetés közben kiold, ami gondolom nem túl szerencsés. Amikor nincs utasom, akkor a jobb első ülésébe szoktam dugni, csak azt meg nehezebben oldom ki kézzel, mivel másfelé néz.
  4. megvettem egy ilyet 1200ft-ert, remélem nem nyúltam nagyon mellé: OBD2 ELM327 V2.1 Bluetooth Car Scanner https://www.ebay.com/itm/OBD2-ELM327-V2-1-Bluetooth-Car-Scanner-Android-Torque-Diagnostic-Scan-Tool/401560337366?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649
  5. Zotya975: oke, akkor nem piszkálom, mert semmi rángatás vagy erőtlenség nincs, gyakorlatilag tökéletes a motor. Tudnátok tipust/linket adni valami olcsóbb OBD kütyüre (ebay pl) ami működik ezzel az 1999-es corsa B-vel? Ránézésre nem obd II (mert nem trapéz alakú az aljzat), de érdekes módon a trapéz obd 2 csatlakozó rádugható mivel az is 16 lábas. Az is lehet, hogy kétféleképpen is rádugható, ami nem biztos hogy szerencsés a +12 voltos láb miatt.
  6. iberkes: köszönöm szépen, sokat segítettél. Kicseréltem a 2 pólusóra, tükéletesen működik az autó meleg iinditásra is, akár 30 percre is. A rögtön inditás eddig is jó volt melegen. Jelzem a többi kollégának, hogy a bal oldalon lévő (generator szijtól visszafele jobbra picit) temp sensort nem tudják a hagyományos kulcsokkal kikapni! próbálkoztam gyertya kulcsokkal, de rá kellett volna itt ott verni a kulcsra, inkább vettem egy profi 19-es végig hosszitott dugo fejet 800 ft-ért, a csőkulcsok drágábbak, és rövidebbek, belelóg a csatlakozó neki, szóval nem jók, és 1500ft-tól kezdődnek. Sok forumon szidják a x12xe motort, mint pl kerékpárláncnál vékonyabb a vezérműlánca és elszakad, leugrik, meg hengerfejes lesz mind. stb... 192 000 km-er van benne (20 éves), a lényeg végig 10 000 km-erenként cseréltek full szintetikus olajat benne, és gondolom nem zavarták szét, mert sehol 1 olaj folyás nincs a blokkon, na jó a váltó bovdennál már kezd 1 picit. Remélem a 9 literes fogyasztás csökkenni fog a új temp sensor miatt, de én eléggé letaposom a gázt, de nem lépem túl a városban büntethető max sebesség határt. 59 még jó gps szerint. Egr-t csak nem pucoltam ki, mert nagyon jól megy az autó, lehet a fogyasztás csökkentéshez azt is kellene?
  7. iberkes: irtad is : "Ez nem az ami az órát vezérli, hanem az ECU-t látja el a motorhőmérséklet infóval. " Ezaz amirol beszelsz? Amit vettem ez:
  8. iberkes: de akkor a muszerfalon nem jo erteket mutatott a homero ora? Mert most megvettem a sensort, nem volt sok , 1100ft, de nekem jól mér a meglévő is. A hőgomba meg csak a ventillátort kapcsolja, nincs köze az órához.
  9. Szia, igen, en is erre gondolok most. A 9 literes fogyasztást is magyarázná.
  10. Szia, Az egr-t hétvégén megtakaritom én is, amúgy szerintem sem ez a baja. Arra gondolok most, hogy esetleg a benzinpumpa melegen nem ad akkora nyomást, mint hidegen, ezt ki lehet mérni. Az ECU hőmérséklet szenzora is lehetne még, ha már romlik, akkor melegen adhat több benzint kevesebb levegőhöz, ez megmagyarázná a 9 literes (vidéki) városi fogyasztását is, valamint a lassú motor felpörgést..
  11. Sziasztok, 1999-es corsa 1.2 16V (X12XE) melegen nagyon nehezen indul be időnként. A default 5. fordulatra szépen indul is hidegen, ahogy programozva van, de melegen olyanokat csinál (már 10 perces leaállás után is, közvetlenül azonnal nem!) hogy szinte járathatom a motort 30 teljes fordulatot is, nem indul, de ha elengedem a kulcsot, lassan, mély hangon beindul. Nekem hangra úgy tűnik, mintha túl benzindús keveréket kapna. De ezekben a regebbi autokban ha a lambda szonda lehalt, akkor beallt kozep default ertekre. Ma majdnem nem tudtam elindulni, 3x inditoztam vagy 30-at, es a harmdiknál is elengedve, lassan beindult. A check engine vilagit, de mivel 1999-es, ugy tudom ezen nincs reál time diagnosztikára lehetőség, a szerelom meg azt mondja, az EGR szelepek akadnak meg es ne foglalkozzak vele, régebben el-eltünt a check engine figyelmeztetés, mamár állandó. Van valami ilyen tipus hibája ennek a motornak? Köszönöm!
  12. Nekem is lenne egy kerdesem, hogy lehet megjavitani, szabalyozni, a 3 ajtos corsa B ules eloredontes bovdenjet???? Nem hajlik elore egyik ulesem sem mar! Nagyon bosszant!
  13. Sziasztok, corsba B 1991, kinai taviranyito mukodott 1 evig, most kattannak a relei, az ajtoban halkan megszolalnak a motorok, de nem nyitnak, mi lehet a gond?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.