Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mörfi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.180
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

mörfi névjegye

  • Születésnap 1967-06-21

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Jászberény
  • Érdeklődés
    minden

mörfi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. mörfi

    Dízel

    szép munka, gondolom elment az egész napod rá. Anno ,ez nekem 5ezer pénzbe került, vezkerék fokolás, adagoló állítás, kb 1 óra.
  2. mörfi

    Dízel

    teljesen normális a dtl magasabb hőfokon üzemel, de olvass vissza.
  3. mörfi

    Dízel

    dehogynem, olvass csak vissza. felsőkerék azért nincs jelen mert nem éken van, hanem kúpon, fokolni kell a veztengelyt. Ha minden jelzésen lett össze rakva- Főtengely- adagoló -előfeszítve -kerül jelre és nem jelölted meg a veztengelyt akkor indíkátor óra nélkül csak próba cseresznye. tekergetheted az előtöltést ide oda -ha veztengely nincs pozicíóban akkor sosem lessz jó. Ezt tapasztalatból írom. :devlish:
  4. mörfi

    Dízel

    ami inkább 90-en mint száz , de nézd csak meg a GPS-ed (ha van ) hogy mennyit mutat.
  5. mörfi

    Dízel

    ez nagyon ott van :) fogyasztás szempontjából ti vagytok királyok, hát a többit !hagyjuk.
  6. mörfi

    Dízel

    és ha levegő nem jön, a tank felöl, hanem megy
  7. mörfi

    Dízel

    keress rá,- dizel tuning-ra, mindjárt látod hogy ez a motor nem erre készült, kicsit lehet rajta okosítani de nem ajánlott és nem foglalkozik vele senki. Hajdanán én is próbálkoztam, de kat-kivágás és adagoló állításnál befejeztem.
  8. mörfi

    Dízel

    ez is szabálytalan, de elmebeteg volt aki ezt a fajta mérést kitalálta
  9. mörfi

    Dízel

    off igazad van megint nem olvastam figyelmesen, :D megméred, és ha nem jó, irány a szerelő, :rolleyes: viszont én nem viszem szerelőhöz :lol: és nem a javitási könyvből tudom hogyan kell ellenőrizni és állítani. on :P
  10. mörfi

    Dízel

    mondjuk ezt nemkéne eröltetni, mert szelepet nem így állítunk. Ugye van szelep váltás is a világon :rolleyes:
  11. mörfi

    Dízel

    xdtl- folyamatosan tölt, kis turbósnak szokták hívni, nem olyan mint az isuzu ,ott felkell épülni a nyomásnak.
  12. mörfi

    Dízel

    Na akkor még 1 kis adalék a tűzre.Hideg Indítás után hol lép fel hirtelen hő,? a hengerfejnél, nem a kenés baszik oda neki, hanem a hirtelen hőtermelés. ezért lesznek a gát repedések, és deformálodnak a hengerfejek majd idővel-égnek ki a tőmítések. Indítás után kb-1-2 percig érdemes alapjáraton járatni ,aztán elindulsz és amig elnem indul a vized addig nem pörgetni. De mindenki úgy használja ahogy érzi, de ezek az öreg dizelek meghálálják ha hidegen nem pörgetik.
  13. mörfi

    Dízel

    gondoltam hogy nincs nálatok normális hőmérő, :P azért nálunk ritkán van ilyen hideg :D de mégsem vigyorognak a öreg dizilzek -28ban :D
  14. mörfi

    Dízel

    azta rosszlányt :rolleyes: , ha vizes lenne a gazoil nálatok, igen nagy sz@rban lennél. Fastrára nem mernék fogadni hogy beindul.
  15. mörfi

    Dízel

    ez szép, enyém is 190-nél cserélődött, sokáig bírja ha nem feszül sehol, tehát felrakásnál kicsit oda kell figyelni
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.