Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

csiro

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Dombóvár

csiro's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Jó lenne, ha beleférne egy millióba a kezdeti szervízzel, átírással együtt, de egy igazán jó állapotúért - értem ez alatt a valós, ellenőrizhető 100km körüli futást meg a sérülésmentes állapotot - adnék többet is. A 8V az egyszerűsége miatt (kevesebb, de nagyobb méretű szelep, egy vezérműtengejy, kevesebb hidrotőke, szelepszárszimmering stb.) lenne jobb választás szerintem, Szeretném ha tartós lenne. Ilyen tervezett futásteljesítmény mellett nem szeretnék másra, csak kopó alkatrészekre meg folyadékokra költeni jópár évig. Röviden: kicsit tartok a 16V-től. Mennyire valós a félelmem?
  2. Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok, sokféle autó képben volt de végül eljutottam a G Astráig. Sok autóm volt eddig a Fiattól a Lada Niván a franciákon, és a VW-n át a Mercedesig, szinte mind hirtelen elhatározásból született, érzelmi döntés volt. Most racionális döntést szeretnék hozni. Kell egy autó, amelyik megbízható, alacsony a szervízköltsége, az alkatrészek olcsók. Az autó legyen sérülésmentes, keveset futott, a lehető leg egyszerűbb motorral. A klíma nem szempont, de nam bánnám, ha van. Lécsőshátú kizárt, kombi lenne a legmegfelelőbb, de az 5 ajtós is elég. A fogyasztás nem annyira fontos, mert keveset használnánk, csak évi kb. 4-5000 km-t de inkább ennél kevesebbet futna. Ahogy néztem a hirdetéseket az 1.6 8V motorok valamelyike lenne számomra megfelelő. A kérdésem, hogy mi a különbség a két (X16SZR, Z16SE) 8V motor között? Érdemes más motorban is gondolkodni? A 16V motoroknak tényleg magas az olajfogyasztása?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.