Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mcgoofy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Újhartyán

mcgoofy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. mcgoofy

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! MV6-oson hol kell keresnem a motorszámot? Gondolom a motoron, de hol???
  2. mcgoofy

    Egyéb csevegés

    Most már a nevét is tudom :) Remélem is, nem tervezem érintetlenül hagyni. Szerelemből veszem, nálunk ez lesz "apa lazulós verdája", amolyan igazi kikapcsolódás, ha úgy tetszik hobby. Hétköznapokra ott a ford, na az igazi A-B-be autó, nuku adrenalin. 101 pacihoz képest, az omi adrenalinbomba lesz
  3. mcgoofy

    Egyéb csevegés

    Köszi, végigolvastam. Esetleg találkozott már valaki ezzel a géppel? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega/opel_omega_3.0_mv6_mv6-9351528 Ha jól megy minden holnap el is hozom. Hibaüzi nincs, 7 éve van nála és sokat foglalkozott vele, váltóolajat 300-nál cserélt, motor olajat nem eszi és gyönyörűen jár, szelepfedélnél van észrevehető olajszivárgás. 325.000 van benne, ennél el is hiszem hogy nem pörgették vissza mint 1-2-öt 300-ról 150-re hengerfejezés után. Sajna ilyennel is találkozni és már nem csak itthon. Gondolom vagy a tömítés szar (nem kapott pasztát) vagy a szelepfedél deformálódhatott. Itt mellettünk dabason bontanak mv6-ost, nem para ha hirtelen kell bele valami :)
  4. mcgoofy

    Egyéb csevegés

    Üdv Mindenkinek! Új vagyok a fórumon és 33 éves fejjel ott tartok, hogy kacsintgatok az MV6-os omegák felé. A történet ott kezdődik, hogy régebben volt automatás tédé a családban, amit fater még horror áron vett és mivel nem nagyon értett hozzá szép lassan lelakta, sokba kerültek hozzá az alkatrészek. Nevetséges áron szabadult meg tőle 4 évvel később, de az új tulaja rendberakta és azóta már belerakott 250ezret. Én csak annyira emlékszem, hogy brutál kényelmes volt és imádtam, az öregnek azóta sem volt ilyen jó autója. Visszakanyarodva, körbenéztem és azt látom hogy az autót most már olcsón meg lehet venni és az én pénztárcámhoz és jelenlegi autóim alkatrészáraihoz képest röhejesen olcsó hozzá a bontott cucc, illetve ismerősön keresztül nekem a gyári cumók is kellemes árfekvésűek. Meg ha kell akkor max. hozok be egy donort sógoréktól. Harmadik autónak venném, heti 2x Budapest autópályán, nem lenne nagyon használva, szerintem ha évi 8 ezret rakok bele az már csoda. Jelengleg egy 5 éves Focust nyúzok és egy 8 éves swift sportot, nem éppen pályázó autók, bár a ford kimondottan takarékos, mindkettő benyás. A swiftnek lehet mennie kell, most érte el az a kort, hogy már komolyabban költeni kell rá, ráadásul 8,2 a pályás fogyasztása iszonyatos pörgés és zaj mellett, ami nem túl nyugtató. + még most van ára, 10 évesen már semmit nem kapok érte, mert suzuki. Fordot asszony hajtja, 7 literrel jár. Én is szeretem, de nekem olyan nagypapás feeling, talán 50 évesen megszokom, hosszú utat nem vállalnék vele a kényelme miatt. Kérdés: Egy ilyen V6-os batárnál mit érdemes megnézni, mire kell figyelni? Pl váltáskor rángatás, apró jelek amik nagyobb problémára utalnak, motor hang, olajfolyás gáz helyeken. 350-ért láttam egy friss műszakisat és ennyiért megérné nekem, mégha ugyanennyit el is kell költenem rá 1-2 év alatt. Km 300ezer fölött van benne, de egy ennyi idő autónál nem szokatlan, volt már kezeim között 600ezret futott gép is és teljesen rendben volt, műszakit talán nem puszira kapta meg, hanem tényleg foglalkozott vele a gazdája. Vezérlés váltó olajcsere nálam alap használt autó vásárláskor, teszek rá hogy mit mond a régi tulaj, ha nem tudja fényképekkel, videóval igazolni. Én pl. a fordnál is befényképeztem a vadiúj vezérműszíjat, görgőket, vízpumpát, ékszíjakat és a beszerelésről is készültek képek timestamp-pel. Esetleg ha komolyra fordulna a dolog, akkor van-e köztetek olyan aki eljönne szemlére, természetesen megfizetem. Köszi, csumi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.