Jump to content

Csoki

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    17
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Csoki last won the day on December 1 2016

Csoki had the most liked content!

Hírnév

3 Semleges

Csoki névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

MOTE klubkártya

  • Város
    Szeged
  1. Szia! Nem akarok okoskodni, de először próbáld ki a légtömegmérő cserét mert hasonló jelenség merülhet fel, vagy, ha van ismerősöd és ugyan ilyen a kocsija akkor át kell rakni, ha továbbra is jelenség fenn áll, akkor nagy valószínűleg az adagoló csinálhatja a problémát. Attól függetlenül érdemes a teljes üzemanyag rendszert takarítani.
  2. Elfelejtettem leírni, hogy a jelekre figyelj és használj fém stiftet. A légtelenítést érdemes úgy csinálni ahogy leírtam az előző hozzászólásomba.
  3. Szia! Először szerelj be egy gázolajpumpát (kézit) a szűrő elé, majd kilazítod a nagynyomású csöveket a motornál. Ezek után szűrő kicserél, majd keményedésik felpumpálod a rendszert és indítózol. Addig csinálod míg meg nem jelenik a gázolaj a nagynyomású csövek végén, utána meghúzod a csövek csavarjait, majd indítózol ezt addig ismétled míg be nem indul. Jó szerelést.
  4. Szia! Az x20dth dtl-es motoroknál az adagoló felszerelése fix. először hátsó két csavart kell meghúzni majd a vezérmű lánc keréken kersztűl meghúzod a négy db csavart. Arra figyelj, hogy az adagoló lévő tárcsát le ne vedd. Továbbá ha felrakod és mégsem indul akkor kicseréled az autó ecut is. Ha továbra se megy akkor egy adagolóst kell felkeresni, ha nem tudsz akkor van egy nagyon jó adagolósom aki ki tudja "törölni" az adagoló agyát és ujra telepíti. Jó szerelést! Egy dolgot megtanultam az adagolós barátomtól hogy nem érdemes adagolót külön venni mert nem tudod hogy mennyit ment a kocsi amiből vetted. Lehet hogy elmész 100.000 km-t de benne van a pakliba az is hogy csak pár ezret.
  5. Mivel a X20DTL és az X20DTH motor megegyezik (csak a turbó, adagoló és az ecu más) így az élettartam nem változik. A teljesítmény növekedés 86 LE-ről 101 Le-re. Ha chip tuningolsz akkor kb ugyan ennyi Le-t kapsz, és hasonló pénzért, de van különbség mivel ha gyári cuccot raksz bele lehet mondani hogy, gyári az autó belenyúlás nélkül. Továbbá ha ez a lóerő sem elég akkor lehet chiptuningolni a 101 le-s motorból, 125 le-s motort csinálnak.
  6. Szia! Két megoldás lehetséges mindkettő pénzigényes. Első megoldás elmész chip tuning műhelybe és ott a pénzedért olyan teljesítményt raknak rá amit akarsz. A másik megoldás egy x20dth-as motor turbóját, adagolóját a ecu-ját rakod a kocsidra, majd elmész egy olyan szakihoz aki rendelkezik Opel specifikus diagnosztikai műszerrel (Tech2, Tech1, Opcom Bosh 540 stb.) és minden egyes rendszert bemértek. Azért írtam ezt le, mivel Én ezt végigjátszottam. Ha kell telefonon is tájékoztatlak ezzel kapcsolatban.
  7. Szia! Nem akarok okoskodni, de kitakarítottad-e a szívórendszert mivel az egr szelep visszavezeti a a kipufogó gázt bekoszolhatja a MAP szelepet, csinálhat ilyen jellegű problémákat. Továbbá javaslom egy olyan szakit felkeresni aki rendelkezik TECH 2 kiolvasóval és megpróbáljátok a hibát megtalálni.
  8. Csoki

    Egyéb csevegés

    Csatlakozom az előttem szólóhoz! Mivel az Én gépemet is vizsgálták Opcommal, Delfhi géppel, Autocommmal de egyik ellenőrzés (kiolvasás) sem ért annyit amit egy TECh 2-ssel csináltak. Tech 2-vel tökéletesen meg tudják állapítani az ecu-ban lévő tárolt hiba kódot. Természetesen olyan szaki kell aki ért is hozzá.
  9. Normál esetben a turbó utáni nagynyomású rendszernél ha van olaj az alapvetően nem probléma mivel a turbó a bemelegedése során szivárogtat olajat. A turbót úgy ellenőrizd le, hogy leveszed a csövet a turbóról, majd a tengelyét megfogva megnézed mekkora a lógása ha nagy akkor csere. Kis kottyanás nem probléma, mert az üzemi hőfokon megszűnik.
  10. Sziasztok!! Szükségem lenne egy x20 dth 011-es adagolóra. Nekem olyan is jó ami elektronikai hibás. Ha tudok ilyen adagolóról tájékoztassatok légy szíves. Előre is köszi!!!!
  11. Csoki

    Egyéb csevegés

    Sziasztok!!! Szükségem lenne egy x20dth (047504011) adagolóra elektronika nélkül. Előre is köszönöm!!!
  12. Sziasztok! Boldog tulajdonosa vagyok egy Opel Omega C x20dth 2000-es diesel motoros gépkocsinak. Olcson vettem (40.000 Ft-ért) de motorhibásan. Sajnos "csak egy x20dtl-es " motort tudtam bele venni. Azért vásároltam meg mert csak 55.000 km volt benne. A motort beleépítve a járműbe tökéletesen indul nagyon szépen jár ( szerelő is mondta, hogy pöpec) de a chek lámpa több fordulatnál is kigyullad ekkor elveszi a fordulatot egy rövid ideig majd lehet tovább gyorsítani de 3000-3200 fordulat fölé nem megy csak egyesbe. Tapasztaltatok ilyen problémát ha igen írjátok le. A légtömegmérő vadonat új Bosch. Továbbá próbáltam már megkeresni, de nem találtam semmiféle választ arra a kérdésre, hogy konkrétan az x20dth és az x20dtl motor között mi a különbség. Én úgy gondolom, hogy mechanikailag a két motor között csak a rezgés csillapító beépítése a különbség. Azt nem tudom, hogy az adagoló és a porlasztó csúcsok között van e különbség ( dugattyú átmérő, porlasztócsúcsok furatainak az átmérője stb.). Természetesen az x20dtl-es adagolóra fel lett téve az x20dth-as adagoló elektronikája, jelenleg így használom. Előre is köszönöm a megtisztelő válaszotokat!
  13. Csoki

    Egyéb csevegés

    Többször próbáltuk mindig ugyanezt a kódot dobja ki hiába csináljuk meg! Ezért szeretném megtudni, hogy valaki járt-e már így? Továbbá hátha valaki már egy 87 lovas dtl-t átalakított dth-ra és tudja hogy mi lehet a hiba.
  14. Csoki

    Egyéb csevegés

    Természetesen ez is megtörtént de azóta is ugyanúgy kijelez és elveszi a gázt.
  15. Csoki

    Egyéb csevegés

    Természetesen ez megtörtént az egyik szaki ezt olvasta ki a gépével: 1 számú kritikus rendszerhiba. a másik hőmérséklet jeladó hibát. A harmadik meg azt, hogy a rendszer szerviz üzemmódban működik.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.