Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

joby01

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • Város
    Püspökhatvan

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

joby01's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok Van egy z17dtl-es g astrám. Körülmények és jelenség: autópálya, szervízlámpa, majd a motor leállása. Sikerült hidegindítóval beindítani, de terhelésre leállt. Szerintem nem kap üzemanyagot. Mivel alapjáraton jár a motor, szerintem a rail szivattyúnál egy tömítés ment el "vadászni", gázolaj nem került külvilágba. Van ötletetek, hogy miért nyomhatja ki? Hibakódot hétfőn tudunk kiolvasni legkorábban. Köszönöm a segítséget.
  2. Üdv. Adott egy z17 dtl motoros G astra. 1900-es fordulat fölött, amikor megérkezik a turbó nyomás elkezd kormolni. Ha lepadlózom, akkor még jobban. Az előző tulaj állítólag egy öreg méhész volt. Arra gondoltam, hogy lehet az EGR szelep és utána a szívóág tele lehet olajos koksszal. Hibaüzenet nincs, a cooler után pedig a gumicsövet felfújja, mint egy lufit. Sztem a tubó nyomás meg van, csak a kisebb keresztmetszett miatt kevesebb levegő jut a motorba. Még nem bontottam meg a technikát, csak azt szeretném tudni, hogy lehet-e valóság alapja az elméletemnek.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.