Jump to content
OPEL FÓRUM

Pepe80

Forummember
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Pepe80 last won the day on September 18

Pepe80 had the most liked content!

Community Reputation

12 Segítőkész

About Pepe80

  • Rank
    Érdeklődő

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Calibra 16v
  • City
    Bp.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pepe80

    Egyebek

    Ráadásul nekem eléggé szét is vannak zuhanva a kárpitok, a patenttartók sok helyen elváltak, vissza kell ragasztani + a szövetes rész a műbőröstől...az két külön papundeklis darab, össze is vannak tűzve meg ragasztva is. Kivűlről viszont teljesen jó, leszámítva a napszítta részt. Ezért is gondoltam, hogy most lenne kézenfekvő kárpitozni mert jelenleg tökegyszerű lenne. Ha van anyag. Nem szívesen mondanék le a mexico antracitról, ezzel autentikus. Hát igen, én is kerestem méterben de biztos voltam benne hogy felesleges időtöltés. Ez nem merci. Mondjuk azokról is lehetne írni pár mondatot, hogy sokszor az az anyag valahogy nem az az anyag mint amit vártál volna, hanem csak valami OLYASMI. Messziről és hunyorítva.
  2. Pepe80

    Egyebek

    Aha...hm. De mintha az ülés anyaga más lenne, puhább szövet, az ajtókárpit meg vastagabb szálból szőtt, nem? (bár lehet hogy csak azért tűnik sprődebbnek mert sokszor átkefélgették már és megbolyhosodtak a szálak)
  3. Pepe80

    Egyebek

    A feljövős fajta De még nem jött fel 30 évesen. Viszont kicsit megszítta' a Nap az első kárpitok tetejét és gondoltam, mivel sokkal könnyebb szép hátsó kárpitot szerezni mint elsőt, abból kárpitoztatnám át. Mert ugye ilyen szövet nincs (pontosabban ilyen sincs) újban.
  4. Pepe80

    Egyebek

    Vajon egy hátsó oldal kárpit kiadna egy ajtókárpitnyi anyagot? Mármint a szövet, persze...?
  5. Pepe80

    Egyebek

    Nagyon szép, és ugye nem lett olyan durva az ár! (legalábbis ez a tétel) És ez így komplett. Összesen sem olyan vészes azért a jópár + paciért! Jó, ez hülyén hangzik a mai világban de akkor is. Van aki felnit vesz ennyiért, nem is kevesen és akkor még sehol a gumi. Megéri-neméri...turbót szinte bárki tud tuningolni, az nem kunszt...ez az igazi. Ebbe kell beletenni a melót, egy jól összerakott szívó nálam mindent visz és az az igazán elismerésre méltó.
  6. Pepe80

    Egyebek

    Így is sokat segítettél!
  7. Pepe80

    Egyebek

    Alig kell árnyékolni vagyis annyi van, amit az az áttetsző fehér pötty árnyékol. Nem világítanak erősen, mondjuk oda nem is kell. A szélvédőfűtés gombjában pl. 2 hagyományos rizsszemizzó van és alig parázslanak 12v-al, mondjuk oda sem kell sok és hülyén is nézne ki, hogy mondjuk a hátsó ülés támlájan tisztán kivehető az ikon
  8. Pepe80

    Egyebek

    Nagyon jó a kép! Gyárilag nincs ellenállás, az tuti. Itt van elöttem szétborítva. A történet röviden: pár hónapja amikor akadozott az ablakemelő, szétszedtem ezt az egész cuccot, hátha kontaktos. Nem kellett volna mert sajnos letörtem mindkét led mindkét lábát, szerencsére csak a forrasztások dobták el magukat. Visszarakhatnám őket de ha már így alakult, kicserélném kékre. Ledboltban: ilyen pici méret nincs 12 esben csak kevesebb voltosban de ad hozzá ellenállást. Ezekszerint akkor ez lesz és kár keresnem ebben a méretben 12-est. 6v. + ellenállás mondjuk. Amúgy érdekesen gyárthatták ezeket, mert az "alapműanyag" egyik oldalán ül a led, a lábai átmennek a túloldalra és plusz lábanyag nélkül vagy hogy mondjam, oda vannak forradva a réz érintkezőkhöz...na de hogy, amikor azt már csak akkor érik el a lábak, ha össze van pattintva minden?! Érdekes.
  9. Pepe80

    Egyebek

    Vajon hány voltos lehet az ablakemelő gombjának megvilágítását intéző led? Túl pici ahhoz, hogy 12-es legyen (persze nem kizárt) de nincs sehol semmi, ami redukálná a feszkót mondjuk 6V.-ra. Meg nem is olyan egyszerű ledet dimmelni. Pláne 1990-ben. A másik irányból nézve viszont ha 12-es is, nem világít valami erősen.
  10. Pepe80

    Egyebek

    Pontosan így tanították. Mondjuk a foszfátos egyből támad, a mentes meg csak ha el van hanyagolva és akkor sem annyira. 1-2 évente cserélem de átmosással együtt mert elég dzsuvás volt a rendszer és elsőre de másodikra sem lett az igazi...így az 5. csere környékén már egész elfogadható :D
  11. Pepe80

    Egyebek

    Jaja, az a zöld, foszfátos fagyálló eszi az alumíniumot...szembesültem vele. Csak rózsaszín löttyöt szabad.
  12. Pepe80

    Egyebek

    Ja, amúgy hogy lehetne megállapítani, hogy egy generátor hány amperes? Kaptam egyet, elég viseltes kívülről, semmi adat nem látszik, 3 pk.-s. Enyém még sima ékszíjas.
  13. Pepe80

    Egyebek

    Értemértem...a terv kétlépcsős, az egyik az, hogy a centrállal bezárt autóba is bejuthatok a csomagtéren keresztül, annak a zárja megmarad, nem is lehet gusztusosan eltüntetni (amúgy eltüntetném de plekót nehéz feltűnésmentesen hegeszteni). Bár a zár nem szereti ha centrállal zárt helyzetben (kulcsnyílás vízszintben) kulccsal nyitják, megfeszül és széteshet, és akkor össze kell rakni. A másik, hogy 2 szálat eldugok valahová én is. Nekem az a B veki, amelyiknek a gépteteje folytatódik a tükrökben. A zárakat már kivettem amúgy, a rudazatát is eltettem hogy azért meglegyen, végül megcsináltam a másik kilincset is, egyelőre így marad...majd eljátszok vele, ha nem barátkozok meg az esztétikájával. Szerintem meg tudnám csinálni a saját belső részével együtt (elég nehéz olyat találni, bár még csak futólag néztem) spiáterből van, mér-vág...valahogy össze lehetne rakni. Sosem figyeltem meg, hogy a facelift Calin gyárilag az új kilincs van! Új infó, köszi.
  14. Pepe80

    Egyebek

    Mármint milyen elektronikára gondolsz?
  15. Pepe80

    Egyebek

    Ez a terv, igen! Az utasoldaliba betoltak egyszer egy csavarhúzót és kiiktatnám (és akkor már a vezetőoldalit is mert nincs rá szükség) Az utasoldalt már be is hegesztettem lefestettem stb. de valahogy nem úgy mutat, ahogy szeretném. Zavar a helye, az a sík felület. Ha van valami megoldás, a másik kilincsbe már bele sem kezdek...Jól nézne ki egy szinte ugyanolyan kilinccsel mint a gyári de ahol a helye sincs meg a zárnak. Az enyém még a legrégebbi Cali, az első hónapokból. Akkor megnézem melyik az a kilincs amit mondasz, mert nem nagyon van meg melyik lehet (remélem nem az az íves kinézetű )Na, látom! Te v.szeg a B veki kilincseire gondolsz (legalábbis csak az tudná takarni a zárat) az annyira nem jön be. Ha jól sejtem az A Veki kilincs belső felét nem egyszerű megszerezni. Külső viszont még újban is van. Összenézem a Cali belsőjével, hátha össze lehet mégis hozni, valahogy összeszabni.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.