Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ravenlord

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Budapest
  • Érdeklődés
    Calibra

ravenlord's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. ravenlord

    Világítás

    Hali, elso fenyszorohoz kellene az a foncsorozott muanyag resz, ami meg szokott olvadni ( ami az egot korulfogja), plusz a leszorito rugo. 2 db kellene ebbol a kombinaciobol. Tudna valaki tippet adni, hogyan lehet elkerulni azt, hogy megolvadjon? ( modjuk azon kivul, hogy ne kozlekedjek ejszaka :) ) Tud-e valaki olyanrol, hogy ezt a reszt fembol gyartottak volna, vagy gyartja-e valaki? SzVSz az OPEL nagy szemetsege, hogy egy eredetileg 50000 DM-be kerulo autobol kisporoljak az anyagot csak azert, hogy nyerjenek 1-2 markat :x Udv:
  2. ... és egy szerelő sem ártana...
  3. Hello Mindenkinek, keresek bontott F28-as váltót, vagy ugyanehhez a váltóhoz, 2. ganghoz tartozó szinkrongyűrűt és fogaskereket. Üdv:
  4. Gondolatolvasó vagy - pont ezen a kapcsolós megoldáson törtem a fejem én is. Viszont akkor lenne még 1 kérdesem: azt mondtad, hogy csak álló helyzetben szabad ki-be kapcsolni. Namármost, egy német leirás alapján az osztómű szétkapcsol akkor, ha rálépek a fékre és a sebesség nagyobb 20 km/h-nál. Ha pedig leveszem a lábam a fékről, visszakapcsol. Szóval elvileg (szerintem... ) működnie kellene menet közben is - erről mi a véleményetek? Üdv:
  5. Sziasztok, a következő érdekelne: Ha jól emlékszem, az F19-es biztositék kivételével szétkapcsolható az osztómű. Ez mennyire tartós megoldás, amennyiben javarészt 4*4 nélkül szeretném használni a kocsit? Átnéztem az osztómű rajzát és annyit tudtam leszűrni belőle, hogy egy rész szabadon fog forogni az osztóműben (a viszkokuplung kardántengely "felőli" része), de nem látom, hogy ez hosszútávon probléma lenne. A gépkönyv annyit ir, hogy kerékcsere esetén (feltéve, hogy a 13-as pótkereket tesszük rá) ki kell venni ezt a biztositékot, és nem szabad 80-nál jobban menni. Eza 80-as tempo a felni méret miatt van (instabilitás menet közben) vagy az osztómű miatt ( nem tanácsos igy, ennél gyorsabban menni) van ? Üdv:
  6. Az olajfogyasztás az egyik, a másikat pedig az indexen olvastam a Calibra fórumban - amit letiltottak a munkahelyemről, igy nem tudok hozzáférni, és idézni sem tudom. Éppen azért kérdeztem meg, mert nem emlékeztem rá. Egyébként ma nézek meg egy Ecotec-es Calibrát, ez adja a kérdésem aktualitását. Udv:
  7. Sziasztok, Egy-két helyről már hallottam, hogy állitólag valami konstrukciós hiba van ezzel a motortipussal, de nem tudtam eldönteni, hogy ezek egyedi esetek, vagy általánosak. Ha valaki tud valami infóval szolgálni a fenti témában, megköszönném... (lehet, hogy ilyet veszek...) pl. uhuhu mester... Üdv:
  8. Nezd meg ezt a helyet: http://www.dorfbrunnen-garage.ch/verteiler1.htm Udv:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.