Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Koki

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Koki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm a tanácsodat! Végülis minden a motor csere mellett szólt, és ez is lett a megoldás. Sikerült vásárolni egy bontott motort, a napokban készült el az autó. Kb. 150 km-t teszteltük azóta, jobb mint új korában :lol: Kb. 300 ezer Ft lett a vége, ami bár nem kevés, de ennek kb. duplájába került volna a meglévő motor javítása, nem is beszélve annak kockázatairól. Azért az megnyugtató, hogy viszonylag könnyen lehet motort szerezni ebbe a típusba.
  2. Sziasztok! Egy elég súlyos probléma történt 2003-as évjáratú Zafirámmal, kb. 100-as tempóról való gyorsításnál, autópályán, minden előzmény nélkül eltört a főtengely :excl: Az autóban Y20DTH jelű 2.0 DTI motor van. 2003-as évjáratú a kocsi, 140 ezer km van benne (azonban 2 évesen vettem és nem tudom, az első 2 évben valójában mennyit tettek bele). Jelenleg azon gondolkodom, hogy érdemes-e a meglévő motort javíttatni (csak a főtengely 200K-tól indul és számtalan további költség merül fel). Egy másik alternatíva a motorcsere. 200 ezer Ft alatt számtalan bontott motort találni a neten. Összességében a motorcsere olcsóbb megoldásnak tűnik. Mi a véleményetek, melyik lehet a jobb, hosszabb távú megoldás? Mit mérlegelnétek ebben a helyzetben? Kornél
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.