Ezt már többektől halottam, de nem értek vele egyet!! 
Tudom, hogy a sper miatt egyenes haladva, gyorsítás közben eldobhatja a farát (ez tényleg veszélyes), de lehet számolni vele! (Óvatosan kell gyorsítani, sávot váltani) 
Viszont sper nélkül az egyik kereked jégen van, akkor egyszerűen nem tudsz elindulni, hiába van a másik kereked akár száraz betonon! Számtalaszor előfordul hogy 1-esben vagy 2-esben alapjáraton(!) forog az egyik kerekem, de megsem moccan a kocsi! A másik ami tapadhatna, az ugye meg sem moccan! :D 
Minden normális hátsókerekes autóban (főleg ha automata) benne van a sper! Terepjárókban szintén zárhatóak a difik, pont emiatt! 
Szóval lehet, hogy picit veszélyesebb, de nélküle meg nem lehet elindulni!  Legjobb persze, ha kézzel lehet nyitni-zárni, de az személyautóban igen ritka! (Audi, meg talán VW Bogár) 
 
A guminyomást leengedtem, de annyit ért mint halottnak a csók... 
Sajnos a csomim annyira péppé van rohadva, hogy ki is szakadna egy radiátortól! :lol: 
De a difizárat (spert) nem pótolná az sem, mert a fent leírt probléma ugyanúgy fenn áll!! 
 
Na mind1, van ami van... Szerencsére még ezzel sem akadtam el soha. :)