Ezt már többektől halottam, de nem értek vele egyet!!
Tudom, hogy a sper miatt egyenes haladva, gyorsítás közben eldobhatja a farát (ez tényleg veszélyes), de lehet számolni vele! (Óvatosan kell gyorsítani, sávot váltani)
Viszont sper nélkül az egyik kereked jégen van, akkor egyszerűen nem tudsz elindulni, hiába van a másik kereked akár száraz betonon! Számtalaszor előfordul hogy 1-esben vagy 2-esben alapjáraton(!) forog az egyik kerekem, de megsem moccan a kocsi! A másik ami tapadhatna, az ugye meg sem moccan! :D
Minden normális hátsókerekes autóban (főleg ha automata) benne van a sper! Terepjárókban szintén zárhatóak a difik, pont emiatt!
Szóval lehet, hogy picit veszélyesebb, de nélküle meg nem lehet elindulni! Legjobb persze, ha kézzel lehet nyitni-zárni, de az személyautóban igen ritka! (Audi, meg talán VW Bogár)
A guminyomást leengedtem, de annyit ért mint halottnak a csók...
Sajnos a csomim annyira péppé van rohadva, hogy ki is szakadna egy radiátortól! :lol:
De a difizárat (spert) nem pótolná az sem, mert a fent leírt probléma ugyanúgy fenn áll!!
Na mind1, van ami van... Szerencsére még ezzel sem akadtam el soha. :)