Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

PITE

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

PITE névjegye

  • Születésnap 1971-10-19

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    PÉCS

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Calibra / Omega 2.5 V6
  • Város
    Pécs

PITE's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Negatív sarut leszedni minimum egy órára. Utána olvass hibakódot.
  2. Sziasztok! Nekem is hasonló problémám volt, kb egy hónapja. Kb 10 percre hagytam a parkolóban a kocsit és mikor újra indítottam volna nekem is csak villogott a csek lámpa. Próbáltam a tartalék kulcsot is azzal sem indult. Aztán megpróbáltam úgy indítani, hogy nem vártam meg, hogy elaludjanak a kontrollámpák, és teljes gázzal elindult aztán úgy 3-4 másodperc és a cseklámpa is elaludt. Más nap kicseréltem a motorvezérlőt transzpondert és a gyűrűt, gondoltam ezzel megelőzöm, hogy újra megszivasson. Aztán pár nap múlva ujra megcsinálta velem. Megint sikerült az előbbi módszerrel elindítani. Másnap próbáltam kideríteni,hogy mitől van a hiba, de bármivel própálkoztam, (chip nélkül, másik chip-pel) Egyszer sem indult el, még az előbb említett módszerrel sem. Gondoltam be készítem az Op-com- ot és ha megint szivat akkor elkapom, de ezzel úgy megijeszthettem, hogy azóta egyszer sem produkálta a hibát. Összegezve én a saját esetemben a kulcscsomóra gyanakszom,(a munkám során esetleg mágneseződhet) mert minden más cserélve lett.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.