-
Hozzászólások
237 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
kucu32 névjegye
- Születésnap 1976-07-13
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Orosháza
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Corsa 1,2 x12sz
-
Város
Orosháza
kucu32's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Hali!!! Kész a generátor, vagyis nem volt semmi baja. Csak valami kontakt hiba volt, szerintem a test. Amúgy csinál a verda egy tök érdekes dolgot. Melóból hazafelé mindíg kb ugyanott elkezd egy henger nem menni. Kb 1 km múlva le kell fordulnom, ekkor visszaváltok 2-be, és ezután már minden tökéletesen működik. Próbáltam hogy kinyomom a kuplungot, hogy essen le a fordulat, de akkor sem változik semmi. Megáltam az út szélén, és újra elindulva semmi baj. Már ugy megszoktam, hogy ha véletlenül nem csinálja, már kezdek valami hibára gyanakodni.
-
Hali!!! Kis Corsában elment a töltés. Nem világít a műszerfalon a töltésjelző már gyújtás ráadáskor sem, és járó motornál sem. Valami tipp, hogy mit kéne cserélni a generátorban? Valaki tudja milyen számú csapágy van a generátorban? A motor c12nz. Még szétszedés előtt meg akarnám venni bele a cuccokat, mert nem nagyon van idő állni. Előre is kösz!
-
Hali!!! Nem kell levenni semmit. Jelre kell állítani , és a szíjjat felrakni. A fogaskerekeket amúgy is csak egyféleképpen lehet felrakni.
-
Hali!!! Légkulcsot neki. Az leszedi. Vagy a tárcsát egy patentfogóval meg lehet fogni. Egyébbként miért akarod leszedni?
-
Hali!!! Meg kell lazítani a hátsó dob bilncsét és úgy mozgatni a dobot valamerre. Valószínű így be bírod állítani hogy jó legyen.
-
Hali!!! Nekem a kipufogódob bilincse ért a hídhoz ha valaki beült még a kocsiba. Vagy tekerd feljebb a zenét :D
-
Hali!!! Az elektromos km órásnál ha menetközben leállítod akkor a mutató ott marad ahol volt, és csak a következő gyújtás ráadásakor megy le nullára. Ennek a kipróbálása lehetőleg ne 100 nál kanyarba kormányzárkattanásig való gyújtáslevétellel történjen, mert ebben az esetben hirtelen elég sok bontott fordulatszámmérő nélküli B Corsa cuccod lesz eladó :lol: Amúgy köszi a leírást szerintem érthető.
-
Hali!!! Én vagy fél évig jártam fékrásegítő nélkül. Attól a fék ugyanott fog. A hátsó fékben az autómatát kell jól rá álítani, és máris feljebb fog a fék.
-
Hali!!! A fék munkahengert úgy is le lehet szedni, ha a csavarját kiveszed, a hollandert megfogod egy erős fogóval és a munkahengert tekered le a csőről.
-
Hali!!! A "karburátornál" hátulra bemegy két kis vékony cső. Azoknak a végén van 1-1 kis gumi pipa. Na az szokott eltörni és ott szív be levegőt.
-
Hali!!! Vagy egy kis kampóval kipiszkálod. A tengelyen van keresztbe egy nút, ide pattan be a tekerőbe benyomott omega rugó. Ezt kell kiljebb húzni, ekkor kijön a nútbúl és a kar lejön. Visszarakáskor a rugót a helyére kell rakni, és egy jól irányzott ütéssel visszapattan a helyére
-
Hali!!! Jól gondolod, de ha jól értem akkor csak akkor lesz áram a szivargyújtóban ha rajta van a gyújtás? Ha a gyújtás 12 voltját kötöd a világításra és viszel oda egy külön állandó 12v-ot? más: A szellőző rostélyok fixálása nekem összehajtogatott cigisdoboz tetejével van megoldva. ;) Tiszta gyári