Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kucu32

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    237
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

kucu32 névjegye

  • Születésnap 1976-07-13

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Orosháza

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Corsa 1,2 x12sz
  • Város
    Orosháza

kucu32's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hali!!! A vészvillogó kapcsolója érintkezését is nézd meg.
  2. Hali!!! Kész a generátor, vagyis nem volt semmi baja. Csak valami kontakt hiba volt, szerintem a test. Amúgy csinál a verda egy tök érdekes dolgot. Melóból hazafelé mindíg kb ugyanott elkezd egy henger nem menni. Kb 1 km múlva le kell fordulnom, ekkor visszaváltok 2-be, és ezután már minden tökéletesen működik. Próbáltam hogy kinyomom a kuplungot, hogy essen le a fordulat, de akkor sem változik semmi. Megáltam az út szélén, és újra elindulva semmi baj. Már ugy megszoktam, hogy ha véletlenül nem csinálja, már kezdek valami hibára gyanakodni.
  3. Hali!!! Kis Corsában elment a töltés. Nem világít a műszerfalon a töltésjelző már gyújtás ráadáskor sem, és járó motornál sem. Valami tipp, hogy mit kéne cserélni a generátorban? Valaki tudja milyen számú csapágy van a generátorban? A motor c12nz. Még szétszedés előtt meg akarnám venni bele a cuccokat, mert nem nagyon van idő állni. Előre is kösz!
  4. Hali!!! Nem kell levenni semmit. Jelre kell állítani , és a szíjjat felrakni. A fogaskerekeket amúgy is csak egyféleképpen lehet felrakni.
  5. Hali!!! Légkulcsot neki. Az leszedi. Vagy a tárcsát egy patentfogóval meg lehet fogni. Egyébbként miért akarod leszedni?
  6. Hali!!! Meg kell lazítani a hátsó dob bilncsét és úgy mozgatni a dobot valamerre. Valószínű így be bírod állítani hogy jó legyen.
  7. Hali!!! Nekem a kipufogódob bilincse ért a hídhoz ha valaki beült még a kocsiba. Vagy tekerd feljebb a zenét :D
  8. Hali!!! Az elektromos km órásnál ha menetközben leállítod akkor a mutató ott marad ahol volt, és csak a következő gyújtás ráadásakor megy le nullára. Ennek a kipróbálása lehetőleg ne 100 nál kanyarba kormányzárkattanásig való gyújtáslevétellel történjen, mert ebben az esetben hirtelen elég sok bontott fordulatszámmérő nélküli B Corsa cuccod lesz eladó :lol: Amúgy köszi a leírást szerintem érthető.
  9. Hali!!! Én vagy fél évig jártam fékrásegítő nélkül. Attól a fék ugyanott fog. A hátsó fékben az autómatát kell jól rá álítani, és máris feljebb fog a fék.
  10. Melyiket is kell elvágni? piros, fekete?, PIROS, FEKETE? BUMMMMMMMMM!!! :lol:
  11. Hali!!! A fék munkahengert úgy is le lehet szedni, ha a csavarját kiveszed, a hollandert megfogod egy erős fogóval és a munkahengert tekered le a csőről.
  12. Hali!!! A "karburátornál" hátulra bemegy két kis vékony cső. Azoknak a végén van 1-1 kis gumi pipa. Na az szokott eltörni és ott szív be levegőt.
  13. Hali!!! Vagy egy kis kampóval kipiszkálod. A tengelyen van keresztbe egy nút, ide pattan be a tekerőbe benyomott omega rugó. Ezt kell kiljebb húzni, ekkor kijön a nútbúl és a kar lejön. Visszarakáskor a rugót a helyére kell rakni, és egy jól irányzott ütéssel visszapattan a helyére
  14. Hali!!! Jól gondolod, de ha jól értem akkor csak akkor lesz áram a szivargyújtóban ha rajta van a gyújtás? Ha a gyújtás 12 voltját kötöd a világításra és viszel oda egy külön állandó 12v-ot? más: A szellőző rostélyok fixálása nekem összehajtogatott cigisdoboz tetejével van megoldva. ;) Tiszta gyári
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.