Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

JPityu

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    23
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

MOTE klubkártya

  • Város
    Székesfehérvár

JPityu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszi szépen, megpróbálom. Hozzá lehet férni komolyabb bontás nélkül?
  2. Sziasztok! Több hónapnyi szenvedés (erőtlenség, egyenetlen alapjárat, rángatózás) után végre kinyögte az autó az első hibakódot: P0370. Ez ha minden igaz a főtengely jeladó vagy ezen a fórumon az adagoló tengely jeladóját jelölte meg valaki hibaforrásként. Főtengely jeladót találtam alkatrészes cégeknél, adagoló jeladót nem. Létezik ez önálló alkatrészként vagy csak adagolóval együtt lehet venni?
  3. 24 eFt-t fizettem a generátor felújításért (1 év garancia, ránézésre is mintha új lenne), + le-/felszerelés, amivel együtt beleszaladt a 30-ba.
  4. Szia! Nekem is pontosan így ment tönkre a generátor, a diódahíd elégett. Menni lehetett az autóval viszont, nem volt kormányszervóm.
  5. Sziasztok! Szétszedettem, nem a vezérlés lett rosszul összerakva. :D Viszont az lenne a kérdésem, hogy az normális-e, hogy az EGR és a turbó felé menő vákuumcső is 2-3 mp alatt lelevegősödik, egyedül a vákuumszivattyú felé stabil (leállított motor mellett)?
  6. A főtengelynél nincs rögzítés, így gondolom van valamilyen jel. Valamit mutat is az ábra a bal alsó negyedben, csak nekem nem egyértelmű, hogy mit. Ezen a képen is mutat valami pöcökre a piros nyíl.
  7. Tudná valaki értelmezni a képet? Azt látom, hogy a vezérműtengely kerekét és (talán?) az adagolóét (IP) csavarral kell rögzíteni, de mi az OP, mindegy milyen helyzetben van? A főtengelynél milyen jelnek kellene lennie, mit jelent a 60°?
  8. Szia! Köszönöm a segítséget. Sajnos az leszedett szíj biztosan nincs meg mert nem hoztam el, így valószínűleg rég kidobták. Annyit sikerült elérnem, hogy "garanciába" újra szétszedik (kedden), hogy rendben van-e a vezérlés. Le tudnád írni pontosan mire kell figyelni, mert ott fogok állni a srác sarkában és látni akarom magam is, hogy minden OK. Addig próbálok ismerőstől másik adagoló vezérlőt szerezni, kipróbálni, nem-e azzal van mégis gond (amivel nem volt gond a csere előtt, de már javították azóta... :D ). Tegnap azt vettem még észre, ha alapjáraton nyomom a féket sz@rabbul jár az autó. Üdv. István
  9. Csak idéztem őket, szerintem is az a valószínű, hogy nem jól lett összerakva. Lényegében ez volt az első kérdésem is szerelőhöz. Nem értek hozzá, azt mondták, hogy már egy foggal való elrakás is gorombább következményekkel járna. Viszont a generátort leszámítva a csere előtt az autó jól működött, utána már nem.
  10. Igen, nekem is erre hivatkoztak, hogy stiftekkel rögzítették a kerekeket, így biztosan jól rakták össze.
  11. A fékhatás szerintem jó, legalábbis régen sem volt jobb. Felgyorsul az autó, csak nem úgy, ahogy a megbontás előtt.
  12. Szia! Nemcsak Dayco szíj, hanem teljes készlet lett felrakva. Valami gond van vele? Egy kicsit sokalltam a Gates több, mint dupla árát, ezért lett Dayco. Nekem azt mondták, hogy az EGR-nek alapjáraton 5%-on kellene lennie.
  13. Ezek szerint Neked nem a vezérlést rakták össze rosszul.(?) (Volt egy BMW a családban, amit ténylegesen egy foggal elcsúszva szereltek össze, de az még 80-ra sem tudott akkor felgyorsulni.) Angol Vauxhall fórumon olvastam, hogy a turbó nyomás szelep, (ami elvileg ugyanolyan, mint az egr szelep vezérlő), ha nem működik megfelelően, akkor a vezérlés visszavesz az üzemanyagból. Lehet, hogy ez hülyeség, de ugye ez sem megy és nem is kormol. Lehet, hogy nem elegendő a vákuum, amit a szivattyú előállít?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.