Sziasztok
Kipufogóhegesztésre szervizbe vittem a calibrámat, miután hirtelen elromlott a lambdaszonda. Sebaj, kicseréltettem velük és fizettem is érte. Kiderült, hogy még mindig nem stimmel valami, időnként felpörög a fordulatszám 1500-2000-re, volt h országúti utazás közben (jó 1 óra után, meleg motorral) magától pörgött 3000-3500 között, mintha vmi őrült nyomná a gázt (nyilván kuplungoláskor veszem észre). Időnként a motorhiba jelzőlámpa is kigyulladt, talán leginkább lassú gyorsításnál (pl faluból kifele). Volt hogy folyamatos, kemény gyorsulások alatt semmi hiba nem volt (jó fél óra pörgetés, gyorsítgatás keményen). A hegesztés, illetve új lambdaszonda előtt semmi ilyen probléma nem volt. Nyilván a hegesztéskor cseszték szét a lambdaszondát és talán a vezérlőegységet is? Már 2 hete áll náluk az autóm és csak hümmögnek hogy még nem tudják mi is lehet a hiba, megvizsgáltatták vmi barommal a vezérlőegységet de ő semmi hibát nem talált. Kérem ha vki tud segítsen, mielőtt összeverem ezt a vén b*** tulajt, akinek a szervizében volt hegesztve az autó :evil: