Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

KGR

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    757
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

KGR névjegye

  • Születésnap 1984-09-17

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1999 1.4, 16 V
  • Város
    Bp

Legutóbbi látogatók

52.604 profile views

KGR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm! Ma megpróbálom megnézni. Bár nincs aknám. Remélem hozzáférek így is.
  2. Most megfogtál. :) Hogy kell szintet ellenőrizni a váltóban?
  3. Kedves Mc-elek és imy! Köszönöm a válaszotokat. Ebben az esetben nyugodt maradok. :) Már csak azt szeretném megérteni, hogy 4 év után miért most köhögött ki olajat? Eddig porszáraz volt a motor és a váltó. Másik pedig az, hogy ha valahonnan kijött az az olaj, akkor az hiányzik is nem onnan nem?
  4. Sziasztok! Lenne egy problémám. A váltónál olajfolyást látok. Vezérműcserénél kértem a szervizt, hogy nézzenek rá, de csak annyit mondtak, hogy nem kell vele törődni, mert valami szuszogó nyomott ki magából olajat. Ettől függetlenül nem hagy nyugodni a dolog és megelőzésképpen szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mi lehet a probléma forrása (ha egyáltalán probléma) és okozhat-e nagyobb problémát a dolog? Készítettem 2 fotót az említett részről: http://kepfeltoltes.hu/view/130922/DSC04571_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/130922/DSC04574_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
  5. Sziasztok, Ma elvesztettem az olajcsere szüzességem. :) Bár nem egy nagy művelet, de akna nélkül nem keveset erőlködtem a leeresztő csavar kiszedésével, mert sehogy sem tudtam hozzáférni, hogy erőt is tudjak kifejteni. 2 db téglára állás után szerencsére megoldódott a dolog. Kérdésem az, hogy mennyire szabad meghúzni a leeresztő csavart és az olajszűrőt (nincs nyomatékkulcsom)? Szabad-e "megtépni"? Nem mertem túlságosan meghúzni egyelőre. Nem is csöpög, de szeretném, hogy 500km múlva se csöpögjön. :)
  6. Szia, Köszönöm a hozzászólást!
  7. Most az én motoromról beszéltem. -_-
  8. Értem. Valamilyen totalcar cikkben olvastam, hogy néha érdemes cserélni. 4 évente viszont új dolog kerül a rendszerbe (vezérlés cserénél vízpumpa), tehát sok butaságot nem mondtak... :)
  9. Én úgy tudom, hogy azért 3-4 évente érdemes cserélni..
  10. Szia, Köszönöm a hozzászólást. Légszűrőt évente cserélem. Pollenszűrőt is, de tavaly sajnos kimaradt, de idén ezt is megteszem. 4-ik éve van nálam a kocsi. Idén még lesz pár köröm.. :( Vezérlés, fékfolyadék, fékbetét (ezeket szervizben), hűtőfolyadék (ezt magam is megcsinálom).
  11. Sziasztok, Tudom, nem olaj topic, de én ezt a közösséget szeretem. :) Olajcsere előtt állok. Eddig nem volt lehetőségem magam végezni (fogalmazzunk úgy, hogy panel parkolóban nem akartam ilyennel foglalkozni), viszont most már adottak a megfelelő körülmények. Gondolom kell hozzá egy olajszűrő fogó (bőrös/láncos/szalagos a jobb??!), olajszűrő (aminek a tömítését felszerelés előtt beolajozom), egy leeresztő csavar tömítés, valami amivel felfogom az olajat....és talán ennyi... Eddig castrol magnatec 10w40-et használtam (mantec! tudom..tudom), de most elgondolkoztam, hogy váltok valami másra.. bár okom nincs rá, hiszen halkan jár és nem eszi a motor. Mit tudtok javasolni? Mennyi a töltőmennyiség X14XE motornál?
  12. Sziasztok, Segítséget szeretnék kérni. A családban van egy F astra. Tudom, hogy ez G topic, de késői széria és egy x16xe ecotec motor van benne, így talán itt is tudtok segíteni nekem. A hibajelenség a következő: az autó erőtlenné vált és rendszeresen lefullad. Ez általában kanyarban, kuplung kinyomásakor történik meg, de volt már arra is példa, hogy indulásnál. Egyszer már cseréltek rajta hengerfejet (kb 5 éve). Az "új" hengerfejjel tavaly jött először elő ez a hiba. Akkor ismét a hengerfejjel csináltak valamit (állítólag egy hajszálrepedést hegesztettek rajta és járulékos költségekkel együtt ez 200eft volt), amitől 1 évig valamilyen szinten jó lett az autó, viszont most ismét előjött a hiba. Azt hozzá kell tenni, hogy legutóbb a teljes motort kitakarították kívül-belül. A helyi szaki most szelepeket akar cserélni a motorban, mondván, hogy "ezek még nem kikönnyített szelepek és emiatt be tudnak ragadni". Nem értek hozzá, de felmerült bennem, hogy csak próbálgat a rokonom pénztárcájának a rovására. Az autó nem fiatal (97-es) és emiatt a rokonom nem is meri hajtani. 2-2500-nál mindig elvált. Nem lehet, hogy csak szimplán el van koszolódva a motor és egy fagyizás kell neki? Hiába mondom, hogy hajtsák már meg végre (persze csak ha rendben megy a motor), de nem akarják, mert félnek, hogy csak többet ártanak vele.
  13. Sziasztok, Már másodjára jártam úgy, hogy indulnék az autóval kiderül, hogy lemerült az akksi. :( Első alkalommal feltöltöttem és utána 2 hónapig problémamentes volt. Sajnos van úgy, hogy két hétig meg se moccan a kocsi. Most merült le másodjára. Előtte két hétig nem ment (3 naponta beindítottam és járattam 10 percig). Hétvégén elmentem 10 km-re bevásárolni. Ezalatt háromszor indítóztam. Ma nem indult. Jelenleg egy 3 éves 44ah perion van benne és nem szeretnék újat venni (nincs rá keret). Apósom javasolta, hogy -bár elvileg gondozásmentesek- nyissam fel és töltsem fel elektrolittal (ioncserélt víz), mert Ő is járt már így. Vett egy új akksit, utána felnyitotta a régit és kiderült, hogy alacsony volt az elektrolitszint. Azóta is tökéletesen működik az akkumlátor. Viszont nekem nem sikerül felnyitni. Van ezzel kapcsolatosan valakinek tapasztalata? Mit javasoltok? Így néz ki az akksi: http://www.akkumulatoroutlet.hu/104-55-perion-55ah-420en-perion.html
  14. Szia, Nekem is eltört. Én nem kínlódtam a kifeszegetésével. Kiszereltem a kesztyűtartót és két komponensű epoxi alapú loctite ragasztóval megragasztottam. Jobb mint új korában. Kb 1 óra volt a száradási idő.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.