Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

pimpa197403

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    39
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

pimpa197403 névjegye

  • Születésnap 1974-03-03

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Marcaltő

pimpa197403's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. pimpa197403

    Dízel

    hali Ez isuzu ennek a csatiaji nem opelesek!! de ráadásul ha jól tudom ennek a jeladója 2 funkciós óra + lámpa ha igaz. Ja és itt a teljesítmény nem változott így az a rész kilőve hengerfejezve sem volt így az is
  2. pimpa197403

    Dízel

    Hali Amiket írsz hogy a hengerfejesség nem biztos hogy egyből ki mutatja a foga fehérjét ezeket már végig probálgattam oda vissza azért is írtam le! és ahogy írod ha a hengerfej dolgozna minimálisat is bele látványosan fujná a csöveket is! igen nyilván kissé keményebbek a csövek mint alap állapotban de nem irreálisan! A vezérlés nem ugrott el erre is gondoltam meg is néztem sajnos vagy nem sajnos az is jó! Ezért vagyok tanácstalan a hűtő igaz nem most hanem 3-4 hónapja de lett mosva az is! Kívül belül.ennyire meg talán nem lehet rossz a motor belseje hogy ilyen hamar tele rakja a hűtőt Hűtő folyadékot sem víz alapút használok a vízkő elkerülése érdekében! az sem lehet gond Egy másik fórumon írtak olyat hogy lehet csak az elektronika szívat a jeladó vagy az óra szar szerinted???
  3. pimpa197403

    Dízel

    Szép napot. Szeretnék kérni kis segítséget! TESSÉK EL OLVASNI AMIT ÍROK MIELŐTT HÜLYESÉGEKET ÍROGATSZ!!!! Kösz És bocs. Nos a gondom : 1996 os F astra 1.7 isuzu T diesel. A következő a gondom melegedik a hűtővizem! de nem simán hanem hamar és "szerintem túl" azaz 100 fölé is megy menne ha nem kapcsolnám be az utólag be épített kapcsolót a ventillátoron! A főbb dolgok : termosztát ki dobva ez volt az első gondolatom hogy az ragadt le de így is melegszik víz nem fogy nem is lesz több! olaj sem vizesedik nem bugyog bele a kiegyenlítőbe sem, és a füstje sem fehér! Szóval valószínű hengerfej jó! Csövek hőfoka alsó felső kb (kézzel fogva) egyforma! Keringető keringet víz forog. az egész kb másfél 2 hónapja kezdődött azóta kisérletezek vele Most már ötletem sincs Nem az extrém hőséggel jött a tünet előbb is volt már!! Az az érdekes hogy télen meg tavasszal még az volt a gondom hogy rettentő lassan érte el az üzemi hőfokot! Kb 20-25 perc és 15-20 km alatt! Most 2-3 perc és max 5 km és már 95-100 fokon jár Aki járt így és meg oldódott neki meg köszönném ha le írná mi volt a gond! Előre is kösz a segítséget!
  4. pimpa197403

    Dízel

    Szép napot a tagoknak!! : isuzu astra kombi 96 os izzitó visszajelző villog világít ha kell ha nem.!! Jobb oldalon lábnál lévő izzitó relé cserélve , izzitó gyertyák át nézve! vezetékek amihez hozzáfértünk átnézve Valakinek valami jó ötlete?? Mi lehet a gond? Ezekben 1 izzító relé van csak?? Km órán belül visszajelző nem lehet zárlatos vagy ilyesmi?? Valakinek hasonló nem volt?? Segítsen már valaki!! Kösz előre is.
  5. pimpa197403

    Dízel

    Ezek még úgymond hagyományos dizelek Van pár fontos dolog ami kell neki és indul így pl a Megfelelő kompresszió, Vagy az időben és jól be fecskendezett üzem anyag és persze hidegen nyílván az izzítás is! Ha már egyszer be indult és újra kell indítani akkor a rendszerben a nyomás nagy részt állandósul és így fogjuk rá könnyebben indul ,hidegen először úgy mond össze kell szednie magát fel kell épülnie annak a nyomásnak ami már elegendő az induláshoz és persze a hideg henger falra rá folyik a gázolaj (nem porlad) már az is meg nehezíti az indulást! Hiába izzít az magában nem elég, A jó indítás lényege a jó időben jó sűrítés mellett jó mennyiségű üzemanyag be porlasztása, Ha ezek közül nincs meg valamelyik már jön a kínlódós tekertetős indítózás! Mert ugye a benzinesnél ott az isteni szikra és akár milyen latymatag a kompresszió azért a benzin a szikrától csak be robban!
  6. pimpa197403

    Dízel

    Hali Én egy dolgot kérdeznék csak: Azt mondod ezt meg azt meg nézettél Esetleg az nem merült fel hogy kompressziót méress?? Vagy adagoló előtöltést vizsgáltass? Ezek is nagyon fontos elemei a hideg első indításnak!! Sőőt az adagoló és porlasztó be méretéssel kezdeném! Mert ha (csak hugyozik) az a porlasztó akkor az indítás is rettentő nehézkes!! Adagolóba tömítések cseréje és be állítása az adagolónak + előtöltésnek csodákra képes!!
  7. pimpa197403

    Dízel

    ŐŐŐ nem nem a turbók különbségéről volt szó!! Hanem a turbó forgatásának lehetőségéről azon belül is a nehézségi szintekről!! Visszább olvasol és meg látod! De kösz hogy írod az egyéb tudni valót is
  8. pimpa197403

    Dízel

    Köszönöm akkor meg nyugodtam hogy nem meg szorult hanem ez ilyen
  9. pimpa197403

    Dízel

    Szép napot Lenne egy kérdésem: Van köztetek olyan aki Turbót kézzel próbált tekerni arra gondolok itt hogy hidegen próba képpen mennyire könnyedén kell forognia a turbónak?? 1: Nem teljesen könnyen de lehet forgatni? 2: könnyedén szinte légiesen? 3: Kissé szorosan mint mikor illesztésnél még szoros valami és majd össze kopik? Vagy írja le valaki hogy is kéne forognia a turbónak ?(hangsúlyozom hidegen kézzel benyúlva a levegő oldalon középpen és tekergetve)
  10. pimpa197403

    Dízel

    Nem szabadott volna szét bontani házilag :P Vannak neten robbantott ábrák miért nem kerestél inkább rá?? Így most már az az adagoló is csak nyüg és jó pénzér össze rakják ha majd kell Ezt nézd át olvasgass és hátha jutsz valamire : http://neviatdi.blog.hu/ Fényképek ábrák segítenek és sok sok írás!!!
  11. pimpa197403

    Dízel

    Csáóó milyen légrugó van neked hátul??? hogy lehet azt be szerezni és hova szereled be?? és gondolom jól szuperál rakottan, mert már ezen járatom az agyam hogy mit csináljak a kocsi hátuljával hogy ha pakolom ne üljön egyből olyan hamar (pedig új rugók vannak alatta hátul)
  12. Nem mondasz hülyeséget ott KÉNE legyen De már ki tudja hanyadik gazdája vagyok hozzám nem a szervízkönyv még a kocsi papírjai is macerásan érkeztek meg Úgyhogy az nincs
  13. Háát akkor inkább teszek hozzá még pár ezrest aztán veszek egy zsír új valami USB-s meg kártyaolvasost már nem olyan nagyon drágák 8-10 ezerér adnak. Csak gondoltam ha ez menne akkor nem kéne pénzt pazalnom Így muszáj leszek de kösz
  14. Szép napot mindenkinek Nem tudom ide való e a téma ha off akkor kérem töröljétek! Vettem egy Astra f autót és egy grundig car 200(D) típusú rádió szolgáltatta a muzsikát egészen addig amíg az akkut le nem kötöttük egy generátor csere miatt És ekkor jött a hideg zuhany a rádió kódot kér de mi azt nem tudjuk Nincs a rádión sem! Az előző tulaj sem tudja , És itt jönne a kérdés lehet e ennek a rádiónak a kódját valahogy meg szerezni PL: a gyári számból? hogy ismét működjön.? A gyári száma: GM0200V4158182 Esetleg ebből ha valaki tudná a kódot nagyon szépen meg köszönném. Üdv.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.