Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

fanyűvő

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

fanyűvő's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok. Megoldódott végre a probléma. Bár minden pénzkidobás felesleges volt, de azért szomorú, hogy aki 40 éve autóvill szerelő a másik meg porsche buda autovill szerelő és oktató 15 éve ,nem jöttek rá én meg asztalos létemre igen azért ez durva. A hiba oka az volt hogy a vezérlőbe belemegy kettő csati amiben nem volt benne a müanyag bajonett zár. Tehát mikor rálett dugva a vezérlőre abban a pillanatban kinyomódtak a tüskék és nem érintkeztek. Ugyhogy ha esetleg valakinek kellene 1.7 cdti z17dth autóhoz motorvezérlő, közös nyomócső érzékelővel, és nyomásszabályzó szelep akkor csak szóljon. És köszönöm mindenkinek a segítséget.
  2. igen de az egyes lábán ahol a tápot kapja, mert a középsőn küldeni kell a jelet 0,5 voltal. vagy a data szivat
  3. Szenzor új. A vezérlőt meg azért cserélgetjük mert az opelszalonba is azt mondták hogy az lehet a rossz és semmi más, de ez kizárt mert három vezérlőnek nem lehet egy és ugyanaz a baja.
  4. Igen mi is gondoltunk már ilyenre. Teljesen még nem lett kicsomagolva a kábelrengeteg, de holnap szakítok rá időt. Köszi
  5. data-ból vannak ezek az értékek. Megjött a harmadik motorvezérlő fel lett tanítva és még mindig ez a jelenség. vmi ötlet. mi adhat 5 voltot a vezérlőnek?
  6. nem indul. Az opcom meg azt mondja hogy nyomásėrzėkelő vezetèk szakadt magas feszültsèg. Nem szakadt mert átlett hidalva. A közèpső lábán gyújtáson 0,5 voltnak kène lenni ès 5 volt van
  7. Üdvözlök mindenkit. Elég nagy segítségre lenne szükségem és örömmel fogadom az ötleteket. van 1 h astrám 1.7cdti z17dth motorkódú autóm. Sajnos motorcserére szorult mert nagyon jó minőségű gázolajat sikerült tankolnom olyannyira, hogy szinte mindent megmart az a jó anyag ráadásul még a blokk is megrepedt vízszintesen. Lényegre térek. Meglett csinálva a motor olyan szinten mintha most jött volna le a szalagról. Ami nem lett kicserélve az a klímakompresszor, biztitábla. Na már most jelenleg az a jelenség van az autónál, hogy ugye a közös nyomócsőbe (rail) van a nyomásérzékelő aminek úgy kéne működnie, hogy jelt kéne küldenie a motorvezérlőnek és az továbbítja az űzemanyag nyomászszabályzónak. Ehhez képest a motorvezérlő folyamatos 5voltot ad a nyomásérzékelőnek. Ezt csinálta a gyári motorvezérlővel, vettem egy másikat és azzal is ez a jelenség. Az autóban minden testkábel a helyén sértetlen és nem szakadt. Van esetleg valami ötletetek találkoztatok már ilyen problémával? Előre is nagyon köszönöm szépen a segítségeteket
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.