-
Hozzászólások
139 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Lakhely
Magyarország
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra Caravan 2.0 16V CDX
-
Város
Pécs
Gyurka's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
1. ivannorbi 2. gergolabs (az én szerencseszámom 17 ) 3. kori 4. hening (én meg párosával szeretem (lásdd avatarom) tiszteletbeli) 5. babu 6. egyhapsi (ehhez nem kell klubtagnak lenni, de hamarosan úgyis az leszel) 7. opzsolt (szerencseszámom ) 8. Kojak (én nagy betűvel írom ) 9. Tiu 10. Gyurka
-
Üdv Mindenkinek! + BÚÉK is... Nekem sajnos nem jó a péntek, szalagavatót követnek el a családdban, bizonytalan idôbeliséggel... De a legközelebbi találkozóra jó eséllyel pályáz(hat)om...
-
Nem vagyok szakértô, de korábban Valvoline Durablend-et használtam (10W40) és azt ette a motor, 8000 utána kellett tölteni majd egy llitert. Azután kipróbáltam a Valvoline MaxLife-ot. Abból alig zabált. 7000 környékén még max-on volt a nívópálcán.
-
Roli szerint egy kis furat (~1 mm) megoldja a problémát... Nekem az eredeti elektronikával nem jelentkezik a sárga lámpa motorféknél, pedig fullra van zárva az AGR...
-
Izé... Olyan, hogy fűtöttszálas, olyan nincs? Mert ez leginkább arra hasonlít... Benyúl a cső közepéig egy valami, amiben mintha lenne kb. 1cm-es húr (a csőkeresztmetszet sugárirányában kell elképzelni...) Szerinted? :lol:
-
Sziasztok! Kicsit össze vagyok zavarodva, mint a vasorrú bába a mágneses viharban... Említettem korábban, hogy mindenféle motoralkatrész-cserék után is megmaradt némi bizonytalanság a verdában, (rángat egyhén, torpan hirtelen gázadásnál, stb. (lásd itt, ha érdekel :lol: : http://www.opelforum.hu/index.php?s=&showt...ndpost&p=143450 )) Nos, olajlecsapató tartály szerelése miatt szétszedtem a szívósort, és a nagy kapkodásban a légmennyiségmérôt fordítva tettem vissza, így a rajta látható nyíl most a légszűrô felé mutat. Viszont, mintha jobban menne az autó...! Azt, hogy jobban megy, még azelôtt realizáltam, hogy észleltem volna a fordított szerelés tényét, így nem valsz a placebóhatás... Ugyanakkor kicsit meg lett cibálva a fôtengely-jeladó érzékelôjének a rendesen megmállott vezetéke is, tehát az is okozhatja, hogy most kicsit jobbnak tûnik az autó... Szerintetek melyik az igazi ok? Illetve: maradhat-e ebben az irányban a légtömegmérô, vagy sûrgôsen fordítsam vissza a helyes direkcióba? Köszönet a válaszokért elôre is...!
-
Fojtószelepház makulátlan volt (ahogy a beteg alapjárati-motor is), mert kb. egy hónapja tisztítottam. Plusz Roli is megskubizta, tisztának minôsítette. Benzinszűrô-csere 3 hete volt. Márkaszervízben elkövetett teljes motordiagnosztika segítene valamit? TEC nem mondott semmi fél éve. Akkor is fennálltak az említett dolgok.
-
Mellik Vectra? Bé?
-
Sziasztok! Elôzmény: gyújtókábel-csere (gyári); gyertyacsere (gyári); alapjárati-motor cseréje (Siemens); EGR-szelep lezárva; volt olaj-, olajszűrô-, légszűrô-csere; lambdaszonda a szerelô (Roli) szerint elég gyors; vákum-rendszer ugyancsak szerinte rendben; kábelek átnézve... Mégis: gázadásnál torpan, néha enyhén rángatva pörög fel (terhelésen); motorféknél néha (alapjárati-motor cseréje óta sokkal ritkábban) rángat és motorfék után gázadásra is torpan, ill. enyhén rágat... Van 5letetek vagy tapasztalatotok? Köszönettel,
-
Én leszedtem anno, kipucoltam, ellenőriztem a gumicsíkok állapotát, majd rányomtam mindenféle kusza ábrákat a fedési sávra, aztán műanyag vissza... Három helyen kitámasztottam, egy éjszaka alatt szépen megkötött. Nagyon sokat segített. 1 hónapja feljött egy 5 centis részen, de a többi rész tartott, így nem buheráltam szét megint, csak alátoltam a sziloplaszt csövét és hajrá... Siker újfent... :lol: De legközelebb karosszériás csinálja, spéci, örökös anyaggal... Nem taknyolok...
-
Nekem bevált. Csak ésszel kell rányomni, nem túl sokat. Volt olyan, hogy már csöpögött a szélvédô belsô felérôl a víz, de nem párásodott, hanem kicsapódott cseppekben. Az enyhe párát pedig nagyon szépen távol tartja. Szerintem.