Sziasztok!
Idegesítően nyikorgott a szellőző ventillátor az alacsony fokozatokban. Mivel a "szakemberek" mindenféle drága cserével fenyegettek, ezért gondoltam, magam megolajozom a motor csapágyait! Végül is a kesztyűtartó leszerelése utám 3 csavar kicsavarásával (egy negyediket is kivettem, nagy küzdelem árán, persze feleslegesen :( ) ki tudtam venni a motort, megcsodáltam a félgömb alakú lezáró-szerkezetet a szervó motorral, és elvégeztem az olajozást egy injekciós tű segítségével. Beszerelés előtt meggyőződtem a motor működőképességéről, minden rendben ment. Beszerelés után azonban, csak a maximális fokozaton volt hajlandó működni. A hibát ott követhettem el, hogy a gyújtást elfelejtettem kikapcsolni, egyszerűen csak lehúztam a csatlakozót a próba után. A Neten sikerült találnom kapcsolási rajzot, kiderült, hogy a négy fokozat egyszerű soros ellenállásokkal van megoldva, sorban egy biztosítékkal. Kiszereltem a fokozatkapcsolót, de kiderült, hogy az ellenállások nem ott vannak! Hol lehetnek ezek az ellenállások ill. a biztosíték? A műszerfal alatti biztosíték panelon nem találtam kiégett biztosítékot, a kézikönyv sem utal ilyenre. Vannak még ott relék és más dobozok, de nem akartam mindent kihúzgálni, nem szeretném ha a végén el sem indulna az autó! Sajnos az elvi rajzon nem találtam utalást arra, hogy az R11-nek nevezett szerelvény hol található. Ha tudtok megoldást, segítsetek!
A segítséget előre is köszönöm!