Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

tibi38

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

tibi38 névjegye

  • Születésnap 1976-07-23

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Eger

MOTE klubkártya

  • Város
    Ecsecse

tibi38's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Astra G (Z14XE) tulajdonosként sokat olvasom a fórumot. Most viszont segítséget szeretnék kérni. Tipikus opel betegségben szenved az én autóm is, az AGR szelepet kellene kicserélni. A takarítás már sajnos nem segített. Az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e utángyártottat venni, abból is milyen gyártmányt? Az egyik cég kínál delphi gyártmányt 26e ft-ért. Az szerintetek milyen lehet? Ha jól tudom a delphi első beszállítója az opelnek, az én autómban is vannak ilyen márkájú cuccok. Azt lehet-e tudni, hogy melyik cég szálítja a gyári AGR szelepet? Mennyibe kerülhet egy gyári AGR szelep? A gyárin van-e valami márkajelzés, mert az enyémen nem találok. Esetleg valakinek eladó?
  2. Kössz a tanácsot. Az az igazság, hogy használtan vettem az autót. Az előző tulaj csak városban használta rövid távokon,gondolom emiatt (is)van a lerakódás.Én azért egy kicsit sportosabban hajtom a gépet, szerintem ha ki tudnám tisztára takarítani nem rakódna le annyi trutyi.Csak nem tudom hogyan. Mit kell hozzá megbontani vagy egyátalán csinált már valaki ilyet?
  3. Sziasztok! Mint astra g tulajdonos sokat olvasom a fórumot.Hozzászólni, tanácsot adni még nem tudok,annyira még nem tapasztaltam ki az autót.Viszont kérdezni szeretnék:a hétvégén kitakarítottam az agr szelepet meg a fojtószelep házat (köszönet a fórumon olvasható leírásokért).Az agr mellett van egy függőleges cső,ami a mellékelt képen nekem most így néz ki.Ez mitől van és hogy lehet ezt kitakarítani? http://kepfeltoltes.hu/090224/astra_g_www....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090224/astra_g___ww...ltoltes.hu_.jpg
  4. Egyszerű a teszt: aláraksz egy olyan vékony lemezt, mint a tömítése, csak nincs kivágva a járat benne. Így lezártad teljesen, és nem okozhat hibás működést. Ezzel már biztosan javul a helyzet, bár magát a rángatást még okozhatja pl a lambda szonda lassú elhalálozása is, amit még nem jelez az ECU. ;) Köszi Opel16v! A hétvégén ha az időm engedi ki is próbálom.
  5. Sziasztok! A múlt nyáron vásároltam egy 1.4-es G astrát. 2003-as Z14XE. Olyan sok tapasztalatom még nincs ezzel a típussal,de meg vagyok vele elégedve.Egy valami viszont idegesít egy kicsit. Részterhelésnél, ill. hosszabb enyhe motorfékezésnél olyan 1500-2000-es fordulaton rángat egy kicsit. Olvasva a fórumot úgy gondoltam,hogy ez AGR hiba.Ki is szereltem az autóból és egy napra beáztattam féktisztítóba,majd másnap megtakarítva visszaraktam.Sajnos a hiba nem múlt el, ugyanolyan volt,mint előtte.Sárga lámpás hiba nincs és fék-gáz módszerrel sem mutat hibát.A kérdéseim a köv. lennének: -Hogyan tudnék meggyőződni róla,hogy biztosan AGR hibás? (donor AGR nincs) -Meg lehet-e járatni beszerelés nélkül (előtt) a szelepet? -Az AGR-re,ami most az autóban van nincs ráírva semmi, csak az alatta lévő lemeztömítésre(GM). Lehet,hogy ez az AGR sem gyári vagy nem szoktak ráírni semmit? -Az egyik webáruházban láttam Delphi AGR-t.Gondolom utángyátott, ez jó bele? (egyébként ez 25eHUF) -Mennyibe kerül egy gyári AGR pl.egy opel márkaszervízben? A válaszokat előre is köszönöm és továbbra is maradok csendes, de állandó fórumozó.
  6. Sziasztok! Astra G Z1.4XE 2003-as autóm van. A kérdésem az lenne, hogy az AGR kitakarításánál mire kell figyelni, vigyázni. Ha kiveszem a motorból pl. kiesik-e valami, stb.Mivel ill. hogyan szokták azt kitakarítani? Köszi a válaszokat!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.