Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Na,látom tanulsz,és figyelsz is :lol:

Megnézted?

Már korábban szétanulmányoztam az létező tunning szereléseket magyar, és német honlapokon. gfsről is vannak linkek.

Huhh olyan furcsa winfosos lett a honalp :-)) de legalább magyarosítottak sok angol pontot.

Voltam ma Devil tunningban a kishegyesin Vrollye, és megkáérdeztem a léxűrőket, nem ajánlja vrajethez, mert nem lesz hideg-meleg váltásom, állandóan hideget fog szívni, mert ugye a kis membrán, a léxűrőházzal együtt lekerülne.

Teccik a ######i, hogy nem az a lényeg neki, hogy eladjon, hanem szakmailga nem hagy elveszni. Meghát az én léxűrőm átmérője nem kicsi, szal nem fojt nagyon.

Csak ugye nagyon szerettem volna, ha a karbit szabadon tudom kedvemre állítgatni, Calibrálni, ne kelljen mindig levenni a léxűrőházat.

Link to comment
Megosztás:

Hát ha még tudnád,hogy a direktszűrő a legnagyobb nászéjszakai nyári forróságban is a motortérből szívja a motor MELEG levegőjét,aminek nagy hányada víz(pára) és azt a te mocid mind kénytelen beszívni...Aztán ha azt akarod hogy elmeséljem,milyen hatással van a víz a forgó mozgó,egymáson csúszó alkatrészekre,erre nyitunk egy külön topicot,de a lényeg az,hogy bár nem azonnal,hanem igénybevételtől,és időtől függően egyszer csak csapágyas lesz a motorod,és nem fogod érteni,miért van tejföl a szelepedeled belsején,és miért van buborék az olajadban...De azért ajánlom mindenkinek...

A legjobb motortuning a nagy köbcenti :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát ha még tudnád,hogy a direktszűrő a legnagyobb nászéjszakai nyári forróságban is a motortérből szívja a motor MELEG levegőjét,aminek nagy hányada víz(pára) és azt a te mocid mind kénytelen beszívni...Aztán ha azt akarod hogy elmeséljem,milyen hatással van a víz a forgó mozgó,egymáson csúszó alkatrészekre,erre nyitunk egy külön topicot,de a lényeg az,hogy bár nem azonnal,hanem igénybevételtől,és időtől függően egyszer csak csapágyas lesz a motorod,és nem fogod érteni,miért van tejföl a szelepedeled belsején,és miért van buborék az olajadban...De azért ajánlom mindenkinek...

A legjobb motortuning a nagy köbcenti :lol:

Hm. Akkor mégis érdemes megvennem azt a műanyag idomot, ami az autó elől vezeti a levegőt a légszűrőházba?

Link to comment
Megosztás:

Hm. Akkor mégis érdemes megvennem azt a műanyag idomot, ami az autó elől vezeti a levegőt a légszűrőházba?

Igen! Az gyári tartozéka az autódnak,a motorháztetőd elejéig ki van vezetve,arra hivatott az is,hogy a motorod onnan szívjon levegőt...Támogatom a vásárlását! (noha nem anyagilag,ha nem baj :lol:)

Opeleknél elterjedt,hogy ennek a "csőnek"(de általában egy lapos ovális üreges műanyagdarab) aljára van még egy kb 3-4-5 literes(autótól függ) henger alakú műanyagdoboz,amely pedig azt a célt szolgálja,hogy ne legyen az autódnak szívóhangja,amikor nyomod a gázt....Ezt van aki szereti hallgatni,van aki csendesnek szereti tudni az autóját...ez már ízlés(ficam) dolga :)

Sanyim,a 2.2 még nem olyan nagy köbcenti,de már autó...mikorra látom már megvalósulni a terveidet?! :)

Link to comment
Megosztás:

...Opeleknél elterjedt...

Közben utánanéztem,javarészt nagyköbcentiseknél van ilyen hangelnyelő dob,és az is a funkciója,hogy lecsapódjon benne a szívott levegő páratartalmának egy része...szóval szerintem jó ha van...A kadettbe volt a C20XE motorhoz...

Link to comment
Megosztás:

Sanyim,a 2.2 még nem olyan nagy köbcenti,de már autó...mikorra látom már megvalósulni a terveidet?! :lol:

Ha majd visszajutok Fehérvárra, akkor talán belefogok pár dologba. Az autóbontós ismerősöddel beszéltél már? Esetleg a telefonszámát elkérhetném? Még egyelőre ugyan nem veszek BMW cuccokat, de jó lenne tisztán látni. A BMWpower.hu-n nézegettem a használt cuccokat. Ott cirka 50000 Ft körül lenne a cucc, padlólemez nélkül. Árkülönbségek nincsenek senkinél, mindenki ugyanannyiért ad mindent. Hát, remélem nála olcsóbban hozzá lehetne jutni.

Link to comment
Megosztás:

Csak beugrok...

Nekem nincs rezonátor dobom, hiányzik... valaki annó kiműtötte. A pára meg szerintem amennyi ideig a levegő a szívócsőben tartózkodik, hát... nem hiszem, hogy lecsapódik... ui: a rezondobom csonkja viszont szabad van, a lökös alatt az is... de nekem van is némi szívóhang... asszem... némi.

na mentem is... melóó... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha majd visszajutok Fehérvárra, akkor talán belefogok pár dologba. Az autóbontós ismerősöddel beszéltél már? Esetleg a telefonszámát elkérhetném? Még egyelőre ugyan nem veszek BMW cuccokat, de jó lenne tisztán látni. A BMWpower.hu-n nézegettem a használt cuccokat. Ott cirka 50000 Ft körül lenne a cucc, padlólemez nélkül. Árkülönbségek nincsenek senkinél, mindenki ugyanannyiért ad mindent. Hát, remélem nála olcsóbban hozzá lehetne jutni.

Nekem van BMW-s haverom és neki van egy csomó ismerőse. Esetleg ő is tud neked árakat mondani. Mi is kell pontosan?

Link to comment
Megosztás:

nekem az astrán is van ilyen 3-4 literes doboz,amit Roli említ,az előző autómon is volt,valóban lehet ilyet szerepe,bár a Kiának így is volt kellemes szívóhangja :unsure:

direktszűrő téma megint örök viták kérdése,ha okosan elhelyezed,akkor talán ér annyit mint a gyári cumó :lol:

tagnap délután mi is rápróbáltunk egyet az opelre,és hát.... :lol: jóóóóóóóóóóóó :D kellemes a hangja

annyira nem próbálgattam,mert hideg volt a motor,de szép öblös hangja lett.majd ha lesz kedvem megint szétszedni,akkor kipróbálom alaposabban :huh:

holnapi tali,mint írtam nyuszinak,én szeretnék részt venni,de pontosan nem tudom mikorra érkezünk debrecenbe.

most viszont alvás,egész nap PC-szervizest játszottam...de hát nekem se a legyek hordják össze :lol:

Link to comment
Megosztás:

Lujdzsiról se feledkezzetek meg. Mikor beszéltem vele, azt mondta, ő ráér.

És a fene egye meg ezt a pech-et... pont én szóltam meg Melindát(Mantababy), amikor úgy hajtottak keresztül Debrecenen, hogy be se köszöntek, erre szegény most szól, hogy jönnek és kivel tudna talizni, erre én meg melózok... ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

ui: Endlos, a pára a meleg levegőből csapódik ki a hideg felületre, meleg felületről gyorsabban elpárolog. :huh: :unsure:

Link to comment
Megosztás:

... A pára meg szerintem amennyi ideig a levegő a szívócsőben tartózkodik, hát... nem hiszem, hogy lecsapódik...

Ezt nem úgy értették szerintem a leírás(ahonnan olvastam) készítői,hogy bemegy a levegő a dobba,kiadja a párát,aztán meg megy tovább,mert szívja a motor...Folyamatos meleg levegő áramlásnál gondolom van némi nyomáskülömbség is kinthez képest,és a levegőből is folyamatosan csapódik ki a H2O,mindig egy kicsi,vagy amilyen a környezet,meg hát azért eegondolkodtató miért van ennek az izének az alján egy pici lyuk...

Mindegy,biztos hogy nem hülyeségből találták ki

Endlos,jó a videó amit küldtél,de akkor nézd meg EZT

Link to comment
Megosztás:

Endlos,jó a videó amit küldtél,de akkor nézd meg EZT
AKKKKKKKKKKK*********RVA*******-STEEEEEEEEEENB***********SSSSZAMEEEEEEEEEEEEEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Élő ember okka, lefexik? ehh, a söfőr közben kiszáll, és sétálgat, meg tányért dobál

Link to comment
Megosztás:

Hát ha még tudnád,hogy a direktszűrő a legnagyobb nászéjszakai nyári forróságban is a motortérből szívja a motor MELEG levegőjét,aminek nagy hányada víz(pára) és azt a te mocid mind kénytelen beszívni...Aztán ha azt akarod hogy elmeséljem,milyen hatással van a víz a forgó mozgó,egymáson csúszó alkatrészekre,erre nyitunk egy külön topicot,de a lényeg az,hogy bár nem azonnal,hanem igénybevételtől,és időtől függően egyszer csak csapágyas lesz a motorod,és nem fogod érteni,miért van tejföl a szelepedeled belsején,és miért van buborék az olajadban...De azért ajánlom mindenkinek...

A legjobb motortuning a nagy köbcenti :lol:

Na most én értem a fizikát és amit írtál az rendben is van DE!!!!!!!!

Nekem nyáron van fent a direkt szűrő és nincs olyankor nincs "tejföl"vagy ahogy én hívom kapucsínó hab a szelepfedélben.Most télen visszaraktam a gyári cuccokat és lőn hab.Na ezt magyarázza meg nekem valaki. :unsure:

Bár ami igaz az igaz azt a rezonátor kütyüt nem tettem vissza gondoltam több juk több levegő jobb teljesítmény .Lehet azért van hogy habzik a lovam szája? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Na most én értem a fizikát és amit írtál az rendben is van DE!!!!!!!!

Nekem nyáron van fent a direkt szűrő és nincs olyankor nincs "tejföl"vagy ahogy én hívom kapucsínó hab a szelepfedélben.Most télen visszaraktam a gyári cuccokat és lőn hab.Na ezt magyarázza meg nekem valaki. :unsure:

Bár ami igaz az igaz azt a rezonátor kütyüt nem tettem vissza gondoltam több juk több levegő jobb teljesítmény .Lehet azért van hogy habzik a lovam szája? :lol:

Nem attól van trutyi a szelepfedeled alatt,azt ha nem rakod vissza attól még nem szabadna semminek sem jelentkezni ennyi idő alatt...Amiket én leírtam,az ideális körülmények között,megfelelő olajjal,üzemanyaggal és megfelelő fagyállóval érvényes,utóbbinál is csak akkor ha nem kevered a nálunk kapható kétfajta alapelvű fagyállót...

Abból indulj ki,hogy tejföl van ott ahol nem kellene. Honnan juthat oda? Az égéstérből,a motorod vízjárataiból,az olajodból,vagy éppen az olajbeöntő nyílásodtól...Sapka zárjon rendesen,olajat ne eresszen sehol a motor,és akkor már csak az égéstér maradt...

Csináljam is meg? :lol: :huh:

Endlos,nekem is kadettem volt,és mivel far-párti vagyok,próbálkoztam én is mindennel,hogy szépet csináljak elsőkerekessel...

Nekem is ez volt a maximum vele,leszámítva a deszkával kiemelt hondát... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na most én értem a fizikát és amit írtál az rendben is van DE!!!!!!!!

Nekem nyáron van fent a direkt szűrő és nincs olyankor nincs "tejföl"vagy ahogy én hívom kapucsínó hab a szelepfedélben.Most télen visszaraktam a gyári cuccokat és lőn hab.Na ezt magyarázza meg nekem valaki. :unsure:

Bár ami igaz az igaz azt a rezonátor kütyüt nem tettem vissza gondoltam több juk több levegő jobb teljesítmény .Lehet azért van hogy habzik a lovam szája? :huh:

aki mindig padlógázon megy,az csodálkozik? :lol: :lol:

jó reggelt mindenkinek,újra hétfő,újra robot :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.