Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
az télleg szimpatkiusabb... na de WHP/kg :lol: :lol: szóval minek ide főtengely teljesítmény

Na meg persze egy hajtást is jó tudni...FWD/RWD/AWD...

Másik tippem nincs...elszámolták...ennyi...más szorzót állítottak be...mittomén... :lol:

Elküldve

ne becsüld le ezeket a gépeket, mindkettő nagyon is komoly szerkezet. nem velük van a baj, meg igazán az eredmény se zavar, hanem inkább kíváncsivá tesz, hogy jön ki???

még az se kizárt - bár kételkedem - hogy valami alapja van és igaz ez így, de akkor lehet, hogy itt sokaknak nagyon erős gépe van... :lol: :lol:

Elküldve

elkészült a kúlerem. thx for osi papa.

végig 60-as rozsdamentes csövezés, rozsdamenetes hegesztés, végeken magas perem kialakítva. pillangóháznál 60-as kupak, intercooler 60x25x7cm-es. ez a méret elég jól felszerelhető volt konzolokra, amiket osi alakított ki a zárhídon. a gyári opc löki alsó nyílását totálisan kitölti a cucc, az ennél nagyobb méretű darabok túlnyúlása takarásban lenne.

kuler-01.JPG

kuler-02.JPG

kuler-03.JPG

az eds kúler elmocskolódott részéből jól kivehető, hogy kb. 30%-a volt effektív annak a kúlernek.

Elküldve

annyi a változás az eredeti rendszerhez képest, hogy a lefúvót és a MAP szenzort felcseréltettem. azt remélem, így a MAP nyomásértékét kevésbé zavarja a lefúvó működése. eddig úgy tűnik be is vált, a lefúvó kissé halkabb is lett, a nyomásfelépülés kicsit kedvezőbb.

mértem is tegnap éjjel. 13 fok volt kint. álló helyzetben 19 fokos volt az IAT, tempomattal 80-nal haladva 17 fokos. megb@szkodtam a száját nagyon drabálisan, nagy nehezen sikerült 38, majd 1x végül 39 fokig melegíteni a levegőt. ha csak olyan komótos padlókat nyomtam 6000-nél elváltva, akkor 35 fok és slussz.

anno lallerrel néztünk IAT-ot, rendesen felment 60 fok fölé, igaz a külső hőmérséklet is 28 fok volt. olyan 10 fokot, talán kicsit többet találtunk ezzel a kúlerrel úgy tűnik tehát.

a nyomásfelépülés továbbra se tökéletes, de bebúsztol rendesen, 250kPa-ig, ott kitart. (Csongi 255kPa demand-ot írt a programba azt láttam, de annyit nem tud kitartani a MAP azt már nem ösmeri :lol: :lol:)

hát jelenleg ennyi, majd mérek futamot is, meg teljesítményt, elvileg 10-20LE-t kell a hőmérsékletcsökkenés alapján találnunk. remélem ott is lesz....

Elküldve

ócskavas, de vasárnap zárva volt a korvin bilincs osztálya és ez volt kéznél... ennyi. nem is kell több, olyan válla van a csőnek, mint a 3 hetes mosatlan brekidnek :lol: :lol: még bilincs se kéne rá. :lol:

szépnek szép az is igaz, remélem valami haszna is van, nem csak ilyen inkontár tunying vót :D :D

Elküldve

hogy klasszikusokat (=laller :lol:) idézzek felejtsd el, verd ki az agyadból, találj ki mást, ne arra pocsékold az idődet, hogy c20ne-ből, c20xe-ből építesz át, mert drága, nehéz és az eredmény megbízhatatlan lesz...

ha még sem bírsz magaddal, akkor a következő a teendő:

1./ add el a c20ne-t

2./ vegyél egy c20let-et

ez beválik, és olcsóbb.

Elküldve
Sziasztok.

Van esetleg valakinek tapasztalata c20ne motor turbósításáról?

Mire megveszel hozzá mindent,elektronikát,egyebeket,átalakitod a motort a feltöltéshez,többe lesz mint a gyári turbo.Valószinű az NE váltója örülne a plusz nyomatéknak.Ha meg F28-as váltót is akarsz az már horror,meg ritka mint a fehér holló.

Elküldve

Étem.

Mondjuk azt nem mondtam, hogy kicsi nyomásra gondoltam. Kb 150 pacira szeretném feltornázni. Ehez meg talán nem kéne a motorba buherálni semmit.

Ez nem olyan sok. És úgy tudom, omegában olyan váltót adtak C20NE-hez, mint a 2,6-o hoz. Ergo valami 240Nm-ig gyárilag bírnia kéne.

Nomeg nem utolsó sorban kb 400K van a verdában már. <_<)

És a végére hagytam, hogy most került bele egy Speer. Aztán kipróbáltam. Aztán Q-va kafán rakja a farát száraz aszfalton is már a verda, amit eddig sima difivel nem tudtam megcsinálni csak havon, vagy salakon.

Ezekután mitaszondtok?

Elküldve
Étem.

Mondjuk azt nem mondtam, hogy kicsi nyomásra gondoltam. Kb 150 pacira szeretném feltornázni. Ehez meg talán nem kéne a motorba buherálni semmit.

Ez nem olyan sok. És úgy tudom, omegában olyan váltót adtak C20NE-hez, mint a 2,6-o hoz. Ergo valami 240Nm-ig gyárilag bírnia kéne.

Nomeg nem utolsó sorban kb 400K van a verdában már. <_< )

És a végére hagytam, hogy most került bele egy Speer. Aztán kipróbáltam. Aztán Q-va kafán rakja a farát száraz aszfalton is már a verda, amit eddig sima difivel nem tudtam megcsinálni csak havon, vagy salakon.

Ezekután mitaszondtok?

rakj bele egy XE-t. 100eFt és kész

Elküldve

@Lanti: 10pt + 0,1tizedet lecsalok az idődből legközelebb, hogy anti még jobban beijedjen <_< :huh:

@Csorosz: a 150LE az épp egy C20XE, miért akarnál 1milkát kihajítani az ablakon, hogy legyen egy olyan erős C20NE-d?

hidd el, nehezen járható út ez, nem érdemes vele szenvedned.

inkább élvezd, hogy van egy sperr (nem "speer") a géped alatt, az sok mindenért kárpótol, pl. az a 35LE se hiányzik annyira...

Elküldve
@Lanti: 10pt + 0,1tizedet lecsalok az idődből legközelebb, hogy anti még jobban beijedjen <_< :huh:

@Csorosz: a 150LE az épp egy C20XE, miért akarnál 1milkát kihajítani az ablakon, hogy legyen egy olyan erős C20NE-d?

hidd el, nehezen járható út ez, nem érdemes vele szenvedned.

inkább élvezd, hogy van egy sperr (nem "speer") a géped alatt, az sok mindenért kárpótol, pl. az a 35LE se hiányzik annyira...

már ígyis eleget csaltunk :D :D :lol:

Elküldve

C20XE kell ide ha már mindenáron ki akar magával tolni... igaza van lalinak, hogy az a király. <_<

annak idején nem értettem, hogy miért hívogat mindenki, hogy hogyan tudna +LE-ket kicsikarni az 1.2 meg 1.4 corsa-jából, nem sokat, megelégednének, ha kb. 120-130LE lenne a gép... és értetlenkedett, amikor azt mondtam, hogy vegyen inkább 1.8-ast, alig drágább... most se értem, de kezdek rájönni, hogy ez valami ilyen "tévvágányonvagyokdenincskedvemvisszatoltaniszindróma"...

Elküldve

azok is. ott mondjuk nincs alternatíva, annyi a különbség. de ha meg is akarod csinálni, akkor sok lóvé + idő + idegbaj. lásd pl. a voszit <_< :huh:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.