Gelko Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 kerek 1 hónapja nem mentem vele... kétszer indítottam be... két perc alatt defibrilláltam a Combinóról... ma többször indítottam, és műxik... az olaj viszont nagyon folyik a orrán száján szegénynek... Legalább tudod hogy van benne :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December14, 2011 Szerző Megoszt Elküldve December14, 2011 Tavaszig úgy is pihen, aztán majd ha jön a jó idő szépen rendbe rakom... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 LOL :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 811LE, 743Nm, 3,33bar= Az utolsó képen látszik, hogy hogy kell befúrni az olajspricniket :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 Amúgy erről a Kadettről van szó, ami a videóban is szerepel. :) Közben ez is életre kelt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 A blokkrepedés kemény móka... :D Én csak a 14600ccm biturbóról tudok képet, ahol a 7es dugó kikönyökölt, miután a szegény keverék miatt a dugó megolvadt, megszorult, letépte a csapszeget, azt pedig kiköpte oldalt, aztán ráköszönt még a hajtókar is, biztos, ami biztos. :D Csak a végeredményt láttam, de hangjára kiváncsi lettem volna... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 Ez még elég meleg! :) 1.8L, 4-henger, 4,25bar, 1013LE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 (edited) Ez még elég meleg! :) 1.8L, 4-henger, 4,25bar, 1013LE agyaég.... Módosítva Január21, 2012 : Atommanó link levéve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január23, 2012 Megoszt Elküldve Január23, 2012 Ez még elég meleg! :) 1.8L, 4-henger, 4,25bar, 1013LE Az nagyon komoly :) Az igazi "sleeper" :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január25, 2012 Megoszt Elküldve Január25, 2012 :blink: :blink: :blink: :blink: b+ még az elszívó csöve is leoffol :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március12, 2012 Megoszt Elküldve Március12, 2012 érdeklődnék a tapasztalt kollégáktól:tervezem a c30le motoromra felrakni egy eaton kompresszort.nem versenyezni csak utcán normálisan használni.......van értelme a motor átalakítása nélkül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opc corsa Elküldve Március12, 2012 Megoszt Elküldve Március12, 2012 Helló! Adott egy Corsa D OPC (2008) , BMC légszűrő. Nem holmiféle sufni tuningra gondolok, szeretném korrekt kezekben tudni az autómat. Chiptuning: -hol érdemes, -kihez fordulhatok, -mennyit tudnak nekem nyújtani (mennyire számíthatok)? (+LE/Nm) -Ausztria is szóba jöhet! Turbó: ez mennyit hozna, hogyha nem őrült módjára tekerne rajt egy hozzáértő? kell-e még vmit a túrbó tekerésénél még az autóra költeni? Egyenlőre ennyi. Köszönöm: Tomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március12, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Március12, 2012 érdeklődnék a tapasztalt kollégáktól:tervezem a c30le motoromra felrakni egy eaton kompresszort.nem versenyezni csak utcán normálisan használni.......van értelme a motor átalakítása nélkül? Hát első sorban azt kell figyelembe venni, hogy hogy működik egy ilyen... a turbós lényege, hogy több levegőt juttatsz a mociba, ennek kell több benzin, és ezáltal strapabíróbb alkatrészek (kovácsolt dugó, hajtókarok, csavarok, hengerfejtömítés, nagyobb injektorok, stb...) Na pont ugyan ez a lényege a kompresszornak is, csak a levegő bejuttatásának más a módja... de utána a többlet erőhöz ugyan azok a feltételek szükségesek... Van egy szint amit elbír a gyári motorbelső is, de azt inkább rizikónak hívnám... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március12, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Március12, 2012 Helló! Adott egy Corsa D OPC (2008) , BMC légszűrő. Nem holmiféle sufni tuningra gondolok, szeretném korrekt kezekben tudni az autómat. Chiptuning: -hol érdemes, -kihez fordulhatok, -mennyit tudnak nekem nyújtani (mennyire számíthatok)? (+LE/Nm) -Ausztria is szóba jöhet! Turbó: ez mennyit hozna, hogyha nem őrült módjára tekerne rajt egy hozzáértő? kell-e még vmit a túrbó tekerésénél még az autóra költeni? Egyenlőre ennyi. Köszönöm: Tomi Szia! Szerintem írj egy privát üzenetet Voszi-nak... ő ezeket behatóbban körüljárta, hogy miből mennyiért mit lehet a kis 1.6 turbóból... :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március13, 2012 Megoszt Elküldve Március13, 2012 Hát első sorban azt kell figyelembe venni, hogy hogy működik egy ilyen... a turbós lényege, hogy több levegőt juttatsz a mociba, ennek kell több benzin, és ezáltal strapabíróbb alkatrészek (kovácsolt dugó, hajtókarok, csavarok, hengerfejtömítés, nagyobb injektorok, stb...) Na pont ugyan ez a lényege a kompresszornak is, csak a levegő bejuttatásának más a módja... de utána a többlet erőhöz ugyan azok a feltételek szükségesek... Van egy szint amit elbír a gyári motorbelső is, de azt inkább rizikónak hívnám... köszönöm a választ.....olvasgattam kicsit a témában és 0.3-0.4 bar-t álltalában elviseltek hosszútávon azok a motorok amiket átalakítás nélkül töltöttek fel.persze nem árt sok mindent figyelni menet közben(lembda érték,olaj hőfok meg társai). van itt vki aki hasonlóan alakitotta át a motorját? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március13, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Március13, 2012 köszönöm a választ.....olvasgattam kicsit a témában és 0.3-0.4 bar-t álltalában elviseltek hosszútávon azok a motorok amiket átalakítás nélkül töltöttek fel.persze nem árt sok mindent figyelni menet közben(lembda érték,olaj hőfok meg társai). van itt vki aki hasonlóan alakitotta át a motorját? Nem tudok róla... viszont a 0.3-0.4 bar sz lófütty ám... <_< Ellenben kb valahol ott a határ amit a gyári belsők bírnak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március13, 2012 Megoszt Elküldve Március13, 2012 Nem tudok róla... viszont a 0.3-0.4 bar sz lófütty ám... <_< Ellenben kb valahol ott a határ amit a gyári belsők bírnak... de ez már elég lehet talán egy mérsékelt teljesítmény növelésre......ha visszanyerem a gáznál elvesztetteket akkor már jó..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március13, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Március13, 2012 de ez már elég lehet talán egy mérsékelt teljesítmény növelésre......ha visszanyerem a gáznál elvesztetteket akkor már jó..... Arra jó lehet, csak kérdés, hogy milyen áron... :goofy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március13, 2012 Megoszt Elküldve Március13, 2012 Nem tudok róla... viszont a 0.3-0.4 bar sz lófütty ám... <_< Ellenben kb valahol ott a határ amit a gyári belsők bírnak... Tas agyalt anno valami ilyesmi konfigon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március13, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Március13, 2012 Tas agyalt anno valami ilyesmi konfigon... Igen, csak ő C20xe-vel, és turbós belsővel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opc corsa Elküldve Március13, 2012 Megoszt Elküldve Március13, 2012 Szia! Szerintem írj egy privát üzenetet Voszi-nak... ő ezeket behatóbban körüljárta, hogy miből mennyiért mit lehet a kis 1.6 turbóból... :icon10: Köszönöm, írtam neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 de ez már elég lehet talán egy mérsékelt teljesítmény növelésre......ha visszanyerem a gáznál elvesztetteket akkor már jó..... Gáz+ feltöltött motor nem biztos, hogy jó kombó. Működik, sőt, jó is lehet, de akkor már tényleg felmerül pár kérdés és probléma. 1. a feltöltött motorokban többek között az üzemanyag is hűti a dugattyúkat, szelepeket. A gáz nem hűt. 2. hogy adsz neki a nyomással egyenesen arányosan nagyobb mennyiséget, hogy ne szegényedjen el? 3. Milyen gázrendszer és milyen nyomással fecskendezi be a gázt a szívócsőbe? Csak mert ha magasabb a nyomás a szívósorban, mint a gáz nyomása, akkor pont nem enged be semmit. Szerintem hagyományos gázrendszerek nem használhatók feltöltött motorokon, mert ezeknek a rendszereknek tudtommal a vákuum az alapfeltételük. Ami egy turbós, vagy kompresszoros motor esetén csak bizonyos üzemállapotban adott. Szerintem csak hengerenkénti gázinjektoros megoldással működhet, akkor ha ezek a rendszerek magasabb nyomással dolgoznak és vákuumal szabányozható a befecskendezett mennyiség, különben írható motorvezérlő kell és az alapoktól felprogramozni az egészet. És akkor még mindig ott van a melegedéses probléma, amit csak jobb minőségű alkatrészekkel lehet megelőzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Gáz+ feltöltött motor nem biztos, hogy jó kombó. Működik, sőt, jó is lehet, de akkor már tényleg felmerül pár kérdés és probléma. 1. a feltöltött motorokban többek között az üzemanyag is hűti a dugattyúkat, szelepeket. A gáz nem hűt. 2. hogy adsz neki a nyomással egyenesen arányosan nagyobb mennyiséget, hogy ne szegényedjen el? 3. Milyen gázrendszer és milyen nyomással fecskendezi be a gázt a szívócsőbe? Csak mert ha magasabb a nyomás a szívósorban, mint a gáz nyomása, akkor pont nem enged be semmit. Szerintem hagyományos gázrendszerek nem használhatók feltöltött motorokon, mert ezeknek a rendszereknek tudtommal a vákuum az alapfeltételük. Ami egy turbós, vagy kompresszoros motor esetén csak bizonyos üzemállapotban adott. Szerintem csak hengerenkénti gázinjektoros megoldással működhet, akkor ha ezek a rendszerek magasabb nyomással dolgoznak és vákuumal szabányozható a befecskendezett mennyiség, különben írható motorvezérlő kell és az alapoktól felprogramozni az egészet. És akkor még mindig ott van a melegedéses probléma, amit csak jobb minőségű alkatrészekkel lehet megelőzni. hát a gázban benne vagyok nyakig már vagy 18 éve.....van turbóshoz is külön reduktor......ez nem lenne gond. a keverékképzés nem lenne probléma egyáltalán...sok turbós autót gázositottam már.....és mennek a mai napig. a motorolaj hűtése és a vízé szintén megoldott.viszont a gáznak alacsonyabb a höterhelése a motorra nézve.nem versenyzek vele,az átlagos max. fordulat ahol használom 3-4000 körül van....törekszem a hosszútávú használhatóságra,mert sokat megyek az autóval.lehet nekem már egy 0.2 bar-os töltés is elég lenne.....majd kiderül ha odaérek 1x. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 Köszönöm, írtam neki. vagyok :) szóval sztem az 1,6 turbicsekkhez vegyél egy EDS IPF-et! azzal tudják neked interneten keresztül babrálni, fésülni a progit. www.eds-motorsport.de nem merészkednék 230 lóerő fölé. annyit tud az a motor gyárilag, ami felette van arról itt bárki a topicból megmondja, hogy milyen végeredményeket produkál időnap előtt.... a különféle stufe-okhoz megadják, mit kell még venned. a stufe 1 az teljesen oké, és még a kocsit is fogod érezni, hogy sokkal jobb alul. a többi alapvetően parasztvakítás. ha komolyan gondolod, akkor az M32-es váltóba kell egy sperr, egy KW variante 3 futómű + egy AP Racing VXR fékszett, ekkor utolérted nagyjából a Nürburgring Edition változatot. AP Racing fékem van eladó :) igaz az Lotus Omega. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április1, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Április1, 2012 ..ami felette van arról itt bárki a topicból megmondja, hogy milyen végeredményeket produkál időnap előtt.... ... Iiiiiszonyatot fog menni... de csak egyszer... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts