Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Blokk látszólag ua. de külön olajozó furatok és nyílások is vannak a LET blokk ban (+hűtés miatt) és az oljapumpánál is van eltérés. Hengerfejnél meg ott van a külön olajozó nyílás a turbónak ami XE-nél csak a helye szerepel.(KS). Cossinál még az sincs ;)

Ugy gondolom kell venni egy LET motort mint Sonique és belepakolni. Az a legtisztább és legegyszerűbb. Ekkora átalakításnál már érdemes gondolkodóba kell esni,hogy ezután elakarod-e adni a kocsit vagy sem.

Ha csak 1-2 évig vendégeskedik egy tulajnál a kocsi tök fölösleges ekkora átalakításokat eszközölni a járművön. Ha megtartja sokáig akkor mehet a tuning. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Blokk látszólag ua. de külön olajozó furatok és nyílások is vannak a LET blokk ban (+hűtés miatt) és az oljapumpánál is van eltérés. Hengerfejnél meg ott van a külön olajozó nyílás a turbónak ami XE-nél csak a helye szerepel.(KS). Cossinál még az sincs ;)

Ugy gondolom kell venni egy LET motort mint Sonique és belepakolni. Az a legtisztább és legegyszerűbb. Ekkora átalakításnál már érdemes gondolkodóba kell esni,hogy ezután elakarod-e adni a kocsit vagy sem.

Ha csak 1-2 évig vendégeskedik egy tulajnál a kocsi tök fölösleges ekkora átalakításokat eszközölni a járművön. Ha megtartja sokáig akkor mehet a tuning. :lol:

Most már értem! Ennyire azért még nem vagyok benne a témában, sajnos! :lol: De remélem minél előbb összejön a cash a verdára és akkor mehet a nézelődés! :(

PetiGSi: egyébként az oldaladról leszedtem egy C20LET-es videót, amiben -ha jól láttam- a Kadett kiakasztotta a 280-as órát! Magyar az a verda? Gyári C20LET? Esetleg tudsz róla egyéb részleteket? Előre is köszi mindent!

Link to comment
Megosztás:

Pisti te télleg ilyen naiv vagy? ;)

Nem vagyok naív, csak magamból indulok ki.Lassan 10 éve vezetek, a legalján kezdtem, PF126, és szépen lassan kialakult bennem azért egyfajta rutin, amivel bizonyos eseteket talán le tudok kezelni.Más hülyeségét kivédeni.

Már nem egyek bele olyan dolgokba, amiben egy icipici rizikó is van, vagy fennál annak a veszélye, hogy valaki, v. v.mi megsérül.Most vettem egy sportkocsit.Még ezt is meg kell szokni.De idővel majd összeáll a dolog.Persze egy ilyennek mások a határai, mint pl. egy széria 1.6 16V-nek mint motorilag, mint futóművileg.Utóbbit már volt szerencsém tesztelgetni.Te sem a GSI-vel kezdted.(strandkorlátkék csoda:) )

Szóval azért úgy gondolom, hogy sokan így csinálják ,mint mi.Persze vannak az elrettentő példák.Az ők és áldozataik fejfája díszíti az utak nagyrészét már.

Ez van.

Link to comment
Megosztás:

:lol:

Én ezt írtam: "Sok az őrült és az ittas az utakon! Az ilyeket kellene kiszűrni, NEM pedig a matricákkal, fóliákkal kellene foglalkozni!"

:lol:

ok ;) rendben... én máshogy értelmeztem azt az idézést.

arra akart vonatkozni, hogy AZ mennyire gáz és iszonyatosan nevetséges h a matricákkal, fóliákkal ennyire túlbuzgóan foglalkoznak amikor fordíthatnák 1 icipicit komolyabb dolgokra, ellenőrzésekre az energiáikat. Némelyik ebben éli ki magát h baszogathatja azt akinek szép kocsija van és van rajta 1-2 xtra dolog. Szánalmas...

Link to comment
Megosztás:

ok ;) rendben... én máshogy értelmeztem azt az idézést.

arra akart vonatkozni, hogy AZ mennyire gáz és iszonyatosan nevetséges h a matricákkal, fóliákkal ennyire túlbuzgóan foglalkoznak amikor fordíthatnák 1 icipicit komolyabb dolgokra, ellenőrzésekre az energiáikat. Némelyik ebben éli ki magát h baszogathatja azt akinek szép kocsija van és van rajta 1-2 xtra dolog. Szánalmas...

Jah, most már értem, hogy akkor mire céloztál! :lol: Sajnos tényleg sok az ilyen ember, aki megirigyli, hogy a másiknak milyen szép és karbantartott gépe van. Érdekes módon azokat nem baszogatják, akiknek 7-es BMW vagy S-merci van a segge alatt! Azokat már nagyuraknak tartják és úgymond meg sem "merik" őket állítani. Picit durva az előbbi megfogalmazásom, de valahogy így zajlik a gyakorlatban. A Mi fajtánkat, akiknek szerényebb autóik vannak a fentiekhez képest, furcsa módon lépten-nyomon figyelik, megszólják, és nem utolsó sorban baszogatják. Egy másik ismerősömnek is volt GSi-je, ő kb. 1 éve már eladta. Az a történet lényege, hogy ez a srác 2003-ban, karácsony szentestéjén, kb. 4-5 óra között halálra gázolt egy 61 éves öregasszonyt, nem tudott mit tenni, 70-es táblánál 70-nel ment, tehát nem volt gyorshajtásról szó, nem volt ittas és a rendőrök természetesen rá akarták varrni a dolgot. Az volt a

"szerencséje" a srácnak, hogy volt szemtanúja is a balesetnek és az is ugyanazt mondta el a rendőröknek, mint az ismerősöm, mire a rendőr úgy tett, hogy (idézem): "Már rég ki kellett volna vonni a forgalomból!". 92-es Astra Gsi-ről van szó, teljesen jó, nagyon gyönyörű állapotban volt, semmi műszaki hiba nem történt csak a gyalogos piroson lépett le. Most kérdem én: hogy lehet valaki ennyire görény? Pláne hatósági személy? Mi köze van ahhoz, hogy pl. nekem vagy bárki másnak milyen típusú és évjáratú autója van, azon kívül, hogy a helyszínelésnél fel kell venni a kocsi adatait is?! Hogy tehet szemrehányást? Nem elég az szegény ismerősömnek, hogy az ünnepek alatt azzal a gondolattal kellett szembesülnie, hogy megölt egy embert! Egyszerűen nem értem ezeket is, párszor engem is állítottak meg, de nem szóltak még a REMUS matricám miatt, ami a szélvédőn van, de nem is ajánlom nekik, mert akkor megmondom nekik a magamét! :lol: Egyébként itt Miskolc és környékén nem szeretik a GSi-ket, ezt az az ismerősöm is megmondta, akivel ez a dolog megtörtént.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap éjjel mentem haza a körúton, kivételesen szabályosan, bekötve, 50el, stb...

A villamos megáll, ajtók kivágódnak, 2x éves szőke p.csa majdnem ráesik a motorháztetőmre...

Ha nincs ott az a majdnem, akkor mi van?

Akkor bizony gáz van! De ne aggódj, nálunk, Miskolcon is életveszélyesek a villamosmegállók, a buszmegállókról és a 2x2 sávos utat sétálóutcának tituláló fajzatokról ne is beszéljünk inkább!

Link to comment
Megosztás:

Egyébként itt Miskolc és környékén nem szeretik a GSi-ket, ezt az az ismerősöm is megmondta, akivel ez a dolog megtörtént.

Szerencsére nem sűrűn járok arra :wink: Ezek után nem is fogok!;)

Mondjuk léptem már le yard elől :lol: Siófokról jööttem hazafelé és mellékúton igyekeztünk az M7-re ráhajtani. Akkor volt az hogy nem voltak rendben a papírjaim, majdnem egy éve nemvolt átírva :lol: műszaki is lejáróban volt... szembe sávban jön a rendőr astra, ahogy kiszúrta a sötétített nagykerekű gsi-t villogó bekapcs és láttam a tükörben h fordul utánnam. Elhatároztam a hogy nem adom oda a forgalmit se a pénzem, magyarázkodni még úgy nem volt kedvem... padlógáz, szembe jövő sáv amíg lehet el a sor mellett, ki M7 felhajtó... egy darabig 240 néha felette picit :( aztán kész. Hát áljon már meg a menet! csak mert nem volt szimpi a kocsim??!

Link to comment
Megosztás:

Szerencsére nem sűrűn járok arra :wink: Ezek után nem is fogok!:D Mondjuk léptem már le yard elől :D Siófokról jöttem hazafelé és mellékúton igyekeztünk az M7-re ráhajtani. Akkor volt az hogy nem voltak rendben a papírjaim, majdnem egy éve nemvolt átírva :D műszaki is lejáróban volt... szembe sávban jön a rendőr astra, ahogy kiszúrta a sötétített nagykerekű gsi-t villogó bekapcs és láttam a tükörben h fordul utánnam. Elhatároztam a hogy nem adom oda a forgalmit se a pénzem, magyarázkodni még úgy nem volt kedvem... padlógáz, szembe jövő sáv amíg lehet el a sor mellett, ki M7 felhajtó... egy darabig 240 néha felette picit :D aztán kész. Hát áljon már meg a menet! csak mert nem volt szimpi a kocsim??!

Az jó lehetett! :D ;) Egyébként mennyi volt az a "néha felette picit"? :D

Egyébként tudnál néhány képet küldeni a GSi-dről? Tudom, hogy az avatarodban is az van, de kicsiben nem sokat látni belőle! :D Amúgy szerintem a rendőröknél alapszabály, hogy utálják a GSi-ket, de én nem is lepődtem meg ezen, mikor a srác mondta, ugyanis ezt a tényt egy körzetes rendőr haverom is elmesélte. Azért utálják, mert 100x jobb mint a szolgálati Astra és ennyi! :D :lol: :lol: :( Tipikus rendőrviccbe illő gondolkodásmód :D (tisztelet a kivételnek, ami sajnos nagyon elenyésző ;) )!

Link to comment
Megosztás:

egy darabig 240 néha felette picit ;)

gondolom, valami hasonló tuning van a verdádban, mint az Antinak :roll:

vagy jó mesélő vagy :lol:

amúgy a rendőrök anyázását nem itt kéne folytatni, ez a GSi topik, tehát a továbbiakban maradjunk is ennél

anyázás az Anyázás magasfokon c. topikba ;-)

Link to comment
Megosztás:

gondolom, valami hasonló tuning van a verdádban, mint az Antinak :roll: vagy jó mesélő vagy :lol:

amúgy a rendőrök anyázását nem itt kéne folytatni, ez a GSi topik, tehát a továbbiakban maradjunk is ennél. anyázás az Anyázás magasfokon c. topikba ;-)

Oké, rendben! ;) Egyébként a sztori a GSi-ről szólt, csak benne voltak a buliban a rendőrök is :( Tiszta Need For Speed: Hot Pursuit feelingje van az ilyen jellegű üldözéseknek! :D Úgyhogy elnézést kérünk, a rendőrös sztorikat legközelebb az általad ajánlott topicba fogjuk írni! :lol:

Link to comment
Megosztás:

gondolom, valami hasonló tuning van a verdádban, mint az Antinak :roll:

vagy jó mesélő vagy ;)

:lol: egy módosított EPROM-om van de nincs széthegyezve. Max seb-em 245-46 lehett. Emléxem szilveszterkor is siettünk Vámosra, 5en ültünk benne és még akkor is a 240-et elértük vele.

Tamás_Gsi_16v:

most csak ez az 1 van fent, de majd rakok még.

http://rhymerjr.uw.hu/004.jpg

és ilyen lesz jövőre ha minden jól megy :lol:

http://rhymerjr.uw.hu/a.jpg

Link to comment
Megosztás:

:lol: egy módosított EPROM-om van de nincs széthegyezve. Max seb-em 245-46 lehett. Emléxem szilveszterkor is siettünk Vámosra, 5en ültünk benne és még akkor is a 240-et elértük vele.

Tamás_Gsi_16v:

most csak ez az 1 van fent, de majd rakok még.

http://rhymerjr.uw.hu/004.jpg

és ilyen lesz jövőre ha minden jól megy :lol:

http://rhymerjr.uw.hu/a.jpg

Huh, hallod! Qrva jól néz ki! :( Majd szólj már lécci, ha feltettél új képeket is! Egyébként hanyas évjáratú a kocsi? Esetleg a műszerfalról (fordulatszámmérő, kilométeróra, vízhőfokmérő és üzemanyagmérő) tudnál majd nekem egy fényképet csinálni? Csak halkan jegyzem meg, hogy azért lenne erre szükségem, mert tesóm le szeretné (vagyis az én kérésemre le fogja :D) modellezni az Astra GSi-t. Előre is köszi! ;)

Link to comment
Megosztás:

Huh, hallod! Qrva jól néz ki! :D

Köszi! Jól esik!

;) :lol: de ezt azért vissza kell hogy utasítsam :lol: mert semmiben sem különbözik a többitől. Vannak az enyimnél messzemenően sokkal durvábbak amelyekre nekem is csurog a nyálam:) csak a Négy keréktől tünik...

93-as az autó.

Majd még teszek fel képet és szólok. Kilóméter órát speciel jobb ha nem az enyémről modellezteted le :( mert szét van repedve. Majd kell csináltatnom vagy vennem kintről vmi jót :wink:

Link to comment
Megosztás:

;) egy módosított EPROM-om van de nincs széthegyezve. Max seb-em 245-46 lehett. Emléxem szilveszterkor is siettünk Vámosra, 5en ültünk benne és még akkor is a 240-et elértük vele.

a félreértések elkerülése végett nem akarlak sem téged, sem az autódat fikázni, gondolom, jobb, ha ezt így az elején leszögezem, csupán az elméletemet vezetném le

az autód gondolom 92-93-as lehet

gyárilag 150LE, van rajta a chip, de nem változik sem a váltóáttétel, sem a max fordulat (vagy legalábbis jelentősen biztosan nem)

gondolom, van benne közel 200e km

nagyon valószínű, hogy nincs meg benne már a 150LE, inkább olyan 130 körül lehet + a chip, mondjuk 140

akkor nem értem, mitől megy a papíron kb 220 km/óra végsebességű autó 240-245 körül? :roll:

ráadásul a végsebesség az óra szerint van megadva és az óra köztudottan durván csal

nekem nagyobb gumim van a gyárinál, így az óra pontosabb, közelebb van a valóshoz a mutatott érték, de olyan 220-225 körül megáll a tudomány

pedig az enyém fiatalabb, kevesebb a km, újabb a motor (tehát esélyesebb, hogy közelebb állok a 150 lóhoz), más az elektronika, váltó stb, bár igaz: minden gyári

szóval nekem ez így furcsa

mi a gumid mérete?

Link to comment
Megosztás:

Hat az a 240 km/h

kicsit sok lesz egy normal f20as valtoval

nekem tényleg 240-244 a vége a kocsinak

de nekem egy F28as valtovan benne

és 6sebesség 218nal valtom a 6dikat

és elég nehezen kuszik fel 240ig mert ugye igen durva atéttel ez már egy

92 es c20xe nek

és én legalabb azt is tudom hogy a kocsim powercap al és mas injectorral

csak 142 LE szal meglatszik rajta az idö vasfoga ;)

aki azt allitja hogy egy 92-93as gsi 240el megy az nincs tisztában a dolgokkal de nagyon !!

ráadásul igen nagyot csal a kmora haverommal mentünk

neki 235 öt mutatott mig az én digit kmoram 215öt

és neki a 235 a kocsi vége volt

szoval szerintem egy gsi nek a valos vége 210-220 között van

Link to comment
Megosztás:

Biztos is h igazatok van a km/h csalós dologgal kapcsolatban.

Én azt mondtam amit láttam a szememmel magam elött.Aztán h az mennyi volt valójában... Egyszer én is megmérném azért digitálissal kíváncsiságból h mennyi az annyi.

Akkor 14" 185/60 kerékkel mentünk, lemezfelni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.