Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Egy S6 is 290 paci, 400nm, chip minden nélkül...325-re lehet chippelni a 4.2 v8-at...És van egy ex Calibrás ismerősünk is ugye...aki egy ilyenbe csüccsent bele, és 15 licivel elvan úgy hogy nyomja neki...

Jah de egy csipszes 330d max 9 - 10l/100km/város fogyival eljársz. Nem akarlak én rábeszélni a dieselre csak azért 5 6l-el olcsóbb autó és még jól is megy. Tudsz olcsó benyát? :blush: A8 pedig ha törik nem túl olcsó ahogy azt már írták elöttem.

Utállak titeket...

végre elhatározom, hogy eladom, erre lebeszéltek... :lol: :lol: ;)

:lol: :lol:

Ehhez pedig csak annyit, hogy aki lebeszél az eladásról az innentől kezdve beszáll a túrbó fentartásába anyagilag? :D Mert ugye nem az ő 4misijük alszik benne.

Az a lényeg, hogy te mit akarsz és neked mi tetszik! Nem másnak veszed az autót és nem másnak akarsz vele örömöt okozni és nem más fog vele járni hanem te! Nem az számít, hogy más mit mond hanem az, Te mit érzel!

Link to comment
Megosztás:

http://www.edmunds.com/media/seo/500/2006.toyota.camry.jpg

Ehhez is drága minden.............csak sokára qródik el.............. :blush:

Azért sikerülne elég hamar szét qrni! Tudod csak úgy kell használni. (volt rá eset: 0km-es 1,6 vti civic másfél évet bírt napi 50% gyilkolás melett) Az örökké termő fát ami elvisel minden agresszív behatást még nem gyártották le. :D

Link to comment
Megosztás:

Azért sikerülne elég hamar szét qrni! Tudod csak úgy kell használni. (volt rá eset: 0km-es 1,6 vti civic másfél évet bírt napi 50% gyilkolás melett) Az örökké termő fát ami elvisel minden agresszív behatást még nem gyártották le. :blush:

Ezzel az elvvel bármit haza lehet vágni......Még ezt is......

Amúgy arra akartam utalni, hogy nem csak a németek tudnak luxusverdát csinálni, amihez drága minden, és relative soxor kell szevízbe járni, mindenféle apró problemmel, ami ugye nem tesz jót egy presztízsmárkának.

Ellenpélda a TE bömbid, és jópélda a rossz példára egy ismi bömbije, ami futott egészen 38e.km-t, és éppen 3 hete nem tudják életre kelteni Bp.n, egy márkaszervízben.Mert még garis lenne a gép.........

Link to comment
Megosztás:

Ezzel az elvvel bármit haza lehet vágni......Még ezt is......

Amúgy arra akartam utalni, hogy nem csak a németek tudnak luxusverdát csinálni, amihez drága minden, és relative soxor kell szevízbe járni, mindenféle apró problemmel, ami ugye nem tesz jót egy presztízsmárkának.

Ellenpélda a TE bömbid, és jópélda a rossz példára egy ismi bömbije, ami futott egészen 38e.km-t, és éppen 3 hete nem tudják életre kelteni Bp.n, egy márkaszervízben.Mert még garis lenne a gép.........

A márkaszervízt meg ne vegyük számításba mert amikor a GSI-n bekakkant az egyik gyertya + a pipálya akkor a nagy márkaszervízben mindjárt computert akartak vetetni velem 250.000 jó magyar forintért ráadásul felújítottat. Vagy amikor nem indult ill. néha nem indult a BMW akkor mindjárt 60,000-ért nagynyomású AC-t akartak rámverni miközben egy 2500,- értékű relé volt a rossz. Ezek nem márkaszervízek hanem alkatrész cserélők és amikor van valami gebasz nem mennek utána a dolgoknak rendesen.

Link to comment
Megosztás:

Miért? :D

Mert ez egy kényes turbós szar. :blush:

Biztos jóval tartósabb, mint akár egy gyári LET, de a turbó üzemi paramétereiből kifolyólag nagyon kényes. Szeritnem egy-két hét tudatos gyilkolós használat után kuka lehetne a turbó. Szinte bármelyik turbós autóra igaz ez.

Link to comment
Megosztás:

Calis tapasztalatok alapján vésed ezt ? :blush:

Turbós ismereteim alapján.

Elképesztő terhelések és üzemi körülmények között üzemel egy turbó.

Borzasztó kényes szerkezet a látszattal ellentétben. A repülésben több nagyságrenddel kisebb fordulátszámon üzemeltetnek hajtóműveket.

Link to comment
Megosztás:

Mert ez egy kényes turbós szar. :blush:

Biztos jóval tartósabb, mint akár egy gyári LET, de a turbó üzemi paramétereiből kifolyólag nagyon kényes. Szeritnem egy-két hét tudatos gyilkolós használat után kuka lehetne a turbó. Szinte bármelyik turbós autóra igaz ez.

azért csodálkoznék hogy ha 2hét alatt sikerülne megölni egy gyilkolásra tervezett kocsit

Link to comment
Megosztás:

Mert pl egy csipszes STI amit az okos 4x4 ellenére el lehet pörgetni, forgatni egyhelyben mint a centrifugát és ezt egy párszor megteszed mindjárt mehetsz is a bontóba difikért, osztóműért. De ha időközben a hengerfej is kapott akkor kb 1,5 misi - a büdzsében.

Nem kell így használni, legalább is sűrűn, és nem lesz vele gond.Annyi legalább is.Sztem egy Audihoz, v. Bömbihez sem olcsó mulatság bármi is, főleg egy fiatal verziónál.

Ha pedig v.ki mégis így akarja, hát vessen magára. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Nem kell így használni, legalább is sűrűn, és nem lesz vele gond.Annyi legalább is.Sztem egy Audihoz, v. Bömbihez sem olcsó mulatság bármi is, főleg egy fiatal verziónál.

Ha pedig v.ki mégis így akarja, hát vessen magára. :blush:

Persze. Nem is erről van szó. Csak ezek még kényesebb technikák.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.