Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Gabival tegnap azt beszéltük minnél több mindent csináltatok meg a Bocin annál több ideig lehet nálam kölcsönbe Balázskától. pl.: ABS bekötés +3 hét használati idő, tegnap hozzáraktam még 2 napot mert most már állítható a digit fényereje is, a fűtés ismét tökéletes mert megcsináltam bowdent, ezt Diny is tanusíthatja, hazafelé leégett a feje is. Ezek után kérdezze meg valéaki a tipikus kérdést: "A cabrio nem hideg télen?" Hát ez kikészít.

+1 nap mert a stabilizátorrudak gumigyűrűi is újak lettek és már 1 féltengelycsukló gumiharang sem likas ami szintén +3 nap. Jövöhéten krézifék is lesz végre remélem és jobbra se fog húzni majd. Azután szurkoljatok hogy február végre már meglegyen az új gyöngyvászon tetőcske, mert az plusz 3 hónap. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Akko neked minek ablakmosó tartáj? Nem kell közelmenni a másikhoz és nem veri fel a sarat. JA és vizet ne tölts majd bele mert az is súly :huh:

jaj ne is mond :D , Szerémi úton hazafelé megérkeztem egy(JWP-080,nem ismeri vki)fekete vagy milyen astra mellé,hátulján 16v-felirat, 1-2 be azon múlott kinek csúszott kevésbe a téli gumija de harmadikba kapot egy keveset, aztán elkezdett füstülni a fékje, nem tom azért, vagy télleg arra ment de lekanyarodott.......

Jah Dénesék felé(vhol a Fenrenc utcában XXII.ker.) állt egy najon jó állapotú(kivülről, autóból)2 ajtós fehér Ascona.....az sem tömegcikk :lol: :D :D

Vidámvásár utcán(XVI.ker) is áll egy vaj szinű bár az már egy ideje mozdulatlan, vkinek bizti sokat érenének ezek

nah maind1 ennyi

szép napot......

Link to comment
Megosztás:

Ezek után kérdezze meg valéaki a tipikus kérdést: "A cabrio nem hideg télen?" Hát ez kikészít.

Azt szerintem Én kérdeztem Lorettától az F Astra tuning topicban. :huh:

Egyébként nem arra céloztam hogy a Cabrio nem fűt, mert persze hogy fűt, csak a tető hogy tartja meg azt a meleget, erre irányult a kérdésem. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Aham, tehát akkor minimum 150et kéne lealkudnom ebből a kocsiból hogy éppenhogy megérje a vásárlás. Ha tényleg szar a motor... :lol: :huh:

Az a baj, hogy ha már kifújta a szelepfedéltömítést, akkor bajok vannak. Érdemes megnézni a nívópálcánál, hogy mennyire nyomja kifelé a levegöt.

Nem feltétlenül kell, hogy rossz legyen a motor, az is lehet, hogy csak eltömödött valami a kartergáz visszavezetésnél. De ha motormosót is raktak az olajba olajcsere elött, akkor ez meg se lepne. ezeknél a motoroknál több kárt lehet ilyesmivel okozni, mint hasznot.

Érdemes lenne mérni egy kompressziót is. Ha az rendben van (14 bar körül), akkor gyanús, hogy csak alaposan meg kell pucolni elöl a kartergázcsövet.

Ha viszont csak annyi a baj, akkor addig kell megvenni, amíg rá nem jönnek, mert így rendesen lehet alkudni. :D

Link to comment
Megosztás:

Ha viszont csak annyi a baj, akkor addig kell megvenni, amíg rá nem jönnek, mert így rendesen lehet alkudni. :D

nabazz kitört belőled megint a nepper :huh:

Zsolti elb@szta, hogy berakta a linket mert most szerintem ültök autóba Morral és elhúztok megvenni mint a Calibrát :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Azt szerintem Én kérdeztem Lorettától az F Astra tuning topicban. :huh:

Egyébként nem arra céloztam hogy a Cabrio nem fűt, mert persze hogy fűt, csak a tető hogy tartja meg azt a meleget, erre irányult a kérdésem. :lol:

Nem rád gondoltam. Tőlem kb ha 6an nem kérdezték meg eddig akkor egy se. De a tető 3 rétegű, a belső kárpit aztán a hőszigetelés és utána a külső rész. Azért akárhogy nézzük a hagyományos kocsikban meg tetőkárpit és utána a fém. Kitalálták ezt azért anno, nem csak rárakták hogy lehessen vagizni. Ezeknél az autóknál nem a tető a lényeg hanem a szigetelés. Ha az szar minden szar. Süvít, beázik, jön be a hideg, hangos. A legtöbben persze ezt is megoldják egy kis szilopasztal de az majdnem rosszabb mintha nem csinálna semmit, ráadásul savas így kikezdi a fémet.

Link to comment
Megosztás:

nabazz kitört belőled megint a nepper :huh:

Zsolti elb@szta, hogy berakta a linket mert most szerintem ültök autóba Morral és elhúztok megvenni mint a Calibrát :lol: :D

Lehet, de legalább valakinek lesz egy frankó verdája. Én meg majd találok magamnak másikat. :D :D

Link to comment
Megosztás:

Nyugi, nem vesszük meg, túl drága. :lol:

Ha olyan áron lenne, mint a Cali volt, akkor már úton lennék. :huh:

Mikor oda kerül a delog, hogy autót vennél, tényleg pakolj be valakit, aki valamennyire ért ezekhez a motorokhoz.

Sok bosszúságot és pénzt lehet így megsórolni. :D

Link to comment
Megosztás:

Nyugi, nem vesszük meg, túl drága. :D

Ha olyan áron lenne, mint a Cali volt, akkor már úton lennék. :huh:

Mikor oda kerül a delog, hogy autót vennél, tényleg pakolj be valakit, aki valamennyire ért ezekhez a motorokhoz.

Sok bosszúságot és pénzt lehet így megsórolni. :D

Majd beszélek rtomival, hátha... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Srácok kéne nekem sürgiben egy c20ne olajdekli...valaki tudna esetleg egyet feláldozni a C projekt kedvéért... :huh:

Vágy igazából legjobb lenne, pl egy c20ne omegáé lenne a legnyerőbb...

Illetve ki mit tud a szárazkarteres mókáról mint lehetőségről?

Van egy B Omega X20XEV lemezkarterem, ha kell cserélhetünk az XE-ére. :lol:

Passzol az XE-re és a vezérlés felöl van a puklija. Valamint van hozzá ha minden igaz egy szívócsö is.

Link to comment
Megosztás:

Azt sajna már nem tom odaadni, mert az már R.I.P

userpic_68935f86e9a781f50b905240ad5d3235.jpg

Akkor épp ez tűnt a legkézenfekvőbbnek...lévén van aluheggesztős cimbije Robinak...da aztán kiderült, hogy mégsem, mert félő, hogy elhúzza a heggesztés a síkból...szóval ezügyben még megy az agyalás...

Felmerült, hogy versenyótóknál szokták alkalmazni a szárazkarteres dolgot, illetve, az olajrendszerbe csinálnak egy két plusz elemet amiknek a térfogata olajjal van tele...mint pl az olajhűtő...na ezeket viszont nem tom a mi helyzetünkben mennire lehet jó megoldás...én idegenkedek ezektől...

Link to comment
Megosztás:

Na ######a, pedig elötte már mondtam, hogy van ez a karterom és azért azt gondolhattad volna, hogy ezt nem lehet így átheggeszteni. :huh:

Nem véletlenül csinál mindenki másból kartert hátsókerekesre, mivel a C20XE-é még csak nem is áll jól.

Link to comment
Megosztás:

Neked elöl kellene hogy legyen az olajteknö, vagy hátul? Az XE-nek hátul volt, az gondolom nem volt jó.

Az Omegának elöl van a vezérlés felöl, ha kell elboltolhatjuk. adok hozzá csövet is az olajpumpához.

Különben te nem vettél valami krómozott, vagy milyen kartert? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Na szal úgy van, hogy az xe-jé az jól áll, csak nagyon mélyre húzódik a lapos része...így nem fér el a kormányműtől...az omegáé meg nem áll jól, de mivel lemezből van, így azt már meg lehetne fordítani...

Köszi Demó...de mire az felkerül hozzánk, az már késő...nekünk holnap reggel ezt be kell rakni...max megyek Lacihoz Örbotyiba bontózni...van bennt náluk 3 omcsi is c20ne-vel...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.