Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :)

múltkor linkeltem azt a fehér és fekete tetős gsi-t...kéne neki kis help mert nagyon melegszik a hűtővíz mit csináljon h jólegyen??

Mondd neki, hogy egyhelyben ne pörgesse annyit, hanem menjen is vele ;) :D

Termosztátot már cserélte? <_<

Link to comment
Megosztás:

A szíj feszességnek, vagyis a feszítő mutató állásának, viszont van!

Hát igen én elég autista emberekkel szoktam szervizeltetni, gondolom nagyon szarul rakták össze. Csoda, hogy eddig eljárkáltam vele valahogy...

Szerencsére neked vannak az univerzum legjobb szerelői, becsüld meg őket.

Nekem csak a szar jut. <_<

Link to comment
Megosztás:

Meg vagy áldva ezekkel nyomikkal hogy folyton összetörnek. De a GSit mérnem bírja senki kicsit lekoccolni hogy meg tudjam csináltatni <_<

Hurrá :lol:

Nem hurrá :lol:

Amúgy milyet

Egyelőre csak játszósat...

user_8480578_1222886944450_box_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ő az.

Ez meg a 54 pacis '91-es gyári speckója (az enyém 95ös változó szelepvezérléses).

1/4 mile time 12.94 seconds @ 101.8mph

Time to speed: 0 - 30 mph: 1.3 sec.

0 - 60 mph: 3.95 sec.

0 - 90 mph: 9.4 sec.

0 - 100 mph: 12.9 sec.

Top gear time to speed: 40 - 60 mph: 5.5 sec.

90 - 90 mph: 6.5 sec.

Measured top speed 116mph magazine

Engine speed @ 60mph 6116rpm

Link to comment
Megosztás:

Egyelőre csak játszósat...

http://kepfeltoltes.hu/090521/user_8480578...ltoltes.hu_.jpg

Ő az.

Ez meg a 54 pacis '91-es gyári speckója (az enyém 95ös változó szelepvezérléses).

1/4 mile time 12.94 seconds @ 101.8mph

Time to speed: 0 - 30 mph: 1.3 sec.

0 - 60 mph: 3.95 sec.

0 - 90 mph: 9.4 sec.

0 - 100 mph: 12.9 sec.

Top gear time to speed: 40 - 60 mph: 5.5 sec.

90 - 90 mph: 6.5 sec.

Measured top speed 116mph magazine

Engine speed @ 60mph 6116rpm

Zsír moci,csak vigyázz magadra <_< :lol: :lol:

Nekem egyenlőre csak ilyen jutott,de ez is 5.5LE kb 120ccm 2750fordulat/perc....Tengelyenként állítható magasság és 53centi vágószélesség......Jó cucc :lol: :lol:

DSC04270.jpg

DSC04268.jpg

DSC04267.jpg

Viszont ha kicsit rendbe jövünk anyagilag,Én is szeretnék egy mocit,de szerintem beérem egy 125-250ccm robogóval,mert 2 hete rájöttem hogy azzal is elég komolyat lehet perecelni :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát igen én elég autista emberekkel szoktam szervizeltetni, gondolom nagyon szarul rakták össze. Csoda, hogy eddig eljárkáltam vele valahogy...

Szerencsére neked vannak az univerzum legjobb szerelői, becsüld meg őket.

Nekem csak a szar jut. <_<

Ne hari hogy beleszóltam, de ha a vezérlés elugrik, az szar összerakástól van, és nem kell hozzá univerzumos szerelő. Becsüld meg te is a szerelőidet, legalább csinálnak maguknak munkát.

De ha jobban belegondolok lehet az is a szerelőm, másfél napot dolgozott rajta, úgy hogy kikellet minden tömítést cserélni az "új" váltón, bár kár volt mert ebben is visít az 5. sebesség, és majdnem egy napot vártunk a szelepekre.

ui: Kész is a Skoda, az univerzumos szerelők 24 óra alatt, megcsinálták fényezték, cascót lerendezték, már nyomtam is hazafelé egy kanyart :lol:

Egyébként meg nagyn szívesen segítek neked, és mindenki másnak aki megkér rá.

Link to comment
Megosztás:

Nekem egyenlőre csak ilyen jutott,de ez is 5.5LE kb 120ccm 2750fordulat/perc....Tengelyenként állítható magasság és 53centi vágószélesség......Jó cucc :lol: :lol:

de minek, ahogy a képeket láttam még csak 1-2 kóbor gaz volt <_<

vagy megkínáltad vele a szobai cserepest?? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Meg vagy áldva ezekkel nyomikkal hogy folyton összetörnek.

Hát igen, de most a taxis melóban azért kőkeményen benne van a kocc, napi 300Km menni a városban, az nem piskóta, havonta van olajcserém 8-10 ezer <_< És valóban nyomik, naponta lehetne verekedni minimum 8x, és ezt komolyan mondom, csomóan kiszállnak, és rád nyitják az ajtót, főleg azok akik a hibásak, nagyon komoly önmegtartóztatás kell... bár nem mindig sikerül :lol:

Mikor voltam a páv vizsgán, azt mondta a pszichológus hogy nagyon türelmes embernek kell lenni annak aki taxizik, akkor még nevettem, de mára már nem, és a tesztek amit a pszichológus csajszinál kellett letennem, azok is ilyenek voltak, nagyon keményen kötekedett, hogy milyen a tűrőképességem, de már most értem miért is volt ez, és miért is kínoztak 4 órán át.

Link to comment
Megosztás:

Ne hari hogy beleszóltam, de ha a vezérlés elugrik, az szar összerakástól van, és nem kell hozzá univerzumos szerelő. Becsüld meg te is a szerelőidet, legalább csinálnak maguknak munkát.

De ha jobban belegondolok lehet az is a szerelőm, másfél napot dolgozott rajta, úgy hogy kikellet minden tömítést cserélni az "új" váltón, bár kár volt mert ebben is visít az 5. sebesség, és majdnem egy napot vártunk a szelepekre.

ui: Kész is a Skoda, az univerzumos szerelők 24 óra alatt, megcsinálták fényezték, cascót lerendezték, már nyomtam is hazafelé egy kanyart <_<

Egyébként meg nagyn szívesen segítek neked, és mindenki másnak aki megkér rá.

Nem szóltál be, pláne nem nekem, de szerintem teljesen független egy ilyen szituban az, hogy ki rakta össze vezérlést.

Na de mind1, lényeg, hogy remélhetőleg ennyivel megúsztam. Mondjuk azon azért még elgondolkodtam, hogy a váltó ezt hogy kezelhette le... Kicsit bennem van a félsz...:S

Link to comment
Megosztás:

Nem szóltál be, pláne nem nekem, de szerintem teljesen független egy ilyen szituban az, hogy ki rakta össze vezérlést.

Na de mind1, lényeg, hogy remélhetőleg ennyivel megúsztam. Mondjuk azon azért még elgondolkodtam, hogy a váltó ezt hogy kezelhette le... Kicsit bennem van a félsz...:S

Reméljük hogy nem lett baja, főleg a te váltód nem egy f16 mint az enyém, viszont ha mégis, akkor van egy váltós öreg bácsi a 18-ban, nagyon komoly az ember és nagyon olcsó, ebben tudok segíteni, de az én f16 váltóm kibírta akkor valószínű a tiéd is, én inkább abban szurkolok neked hogy a csapszeg és a hajtókarcsapágy ússza meg, na meg a dugó szoknyája. Akármelyik szeleppel találkozik a dugó, kipuf vagy a szívó, a csapszegen eltud "fordulni" és odakeni a dugószoknyát a hengerfalhoz, szóval ezek ne legyenek <_< Mikor lesz meg a pontos kárfelmérés?

Link to comment
Megosztás:

Reméljük hogy nem lett baja, főleg a te váltód nem egy f16 mint az enyém, viszont ha mégis, akkor van egy váltós öreg bácsi a 18-ban, nagyon komoly az ember és nagyon olcsó, ebben tudok segíteni, de az én f16 váltóm kibírta akkor valószínű a tiéd is, én inkább abban szurkolok neked hogy a csapszeg és a hajtókarcsapágy ússza meg, na meg a dugó szoknyája. Akármelyik szeleppel találkozik a dugó, kipuf vagy a szívó, a csapszegen eltud "fordulni" és odakeni a dugószoknyát a hengerfalhoz, szóval ezek ne legyenek <_< Mikor lesz meg a pontos kárfelmérés?

Jövő hét.

Link to comment
Megosztás:

Én vettem volna egy DRZ400as Szupermotyót. Városban közlekedésre sztem semmi nem jobb mint az és motorozni tanulni is bőven lehet vele. <_<

SM úgy általában valószínűleg a legjobb választás városba, de szebbnek semmiestresem nemvezném a drzt :lol: :lol:

Nem mellesleg nézd meg honnan indul az E verzió :lol:

Link to comment
Megosztás:

suzuki-drz400sm-0262.jpg

Pedig ez szerintem szebb mint akármelyik nakedbike. Bár ez ízlés kérdése is, nekem egyik gyorsasági sem tetszik mondjuk, szóval lehet azért. <_<

Valóban egy kicsit drágább mint 400, de fiatalabbak is ezek a motorok. Találtam egy 2001est 700ért. Aztán ennél tényleg már csak drágábban vannak. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem igen. <_<

400ért ennél szebb szerintem nincsen. Egyébként Te mit szeretnél venni kezdő mocinak?

nem az árával vagy a teljesítményével van bajom....hanem ahogy kinéz :lol:

Most a mociprojektet jegelem....elszállt az ihlet...pont mint az mx5-nél....nagyonkellnagyonkell...egyszercsak **poofff** és nemkell :lol:

most vacilálok, hogy hátsókerék vagy sportterepjáró :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.