Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

De te a caterhamklónra naívoztál amit továbbra sem értem miért.

Én a karterre értettem. :D

Nem. De nem is ez a lényeg. Ezek szinte "csak" a melósnak fontos kérdések, mert ő fog görnyegdni a munkapad mellett, de ezért kapja a fizetését. Ha nem tetszik neki akkor lehet VV összefoglalót nézni, vagy átnevezni magát Kolompár Alejandro-ra, csinálni 6 gyereket és várni a segílyt ami ha megjön két napig áll a bál meg aranyeső meg kékaszemed utánna meg marad a dögkút fosztogatás meg a krumplilopás a kisnyugdítastól aki nem lusta gazdálkodni.

Te miért nem írsz otthon operációs rendszert szabadidődben? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na hogy Opelről is essék szó, nagyon vicces dolog történt a verdával. Tegnapelőtt Patyiék cserélték az ablakmosó mocit, erre tegnap este húzom és nem működik. Persze húzom tovább hogy mivan, erre látom, hogy hátul meg szépen csordogál a cucc. Gyorsan kipróbáltam hogy mivan ha hátra sprickolok, akkor meg ment előre. Hát én akkorát röhögtem majdnem leestem az útról :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én a karterre értettem. :devlish:

Engem meg most már tényleg érdekelne mennyi idő, energia és nyersanyag amennyiért egy ilyen cuccot elő lehet állítani.

Te miért nem írsz otthon operációs rendszert szabadidődben? :lol:

A hasonlatod akkor lenne jó, ha én azt várnám a fémes szakitól, hogy kap egy talicska vasércet és ebből ő heggesszen fel tengeri fúrótorony víz alatti részére merevítőket az összes közbenső munkafázissal együtt és ő merüljön le a víz alá heggeszteni :D

De nem azt várom :devlish: Annyi a feladat, hogy kap egy tervrajzot és az alapján dolgozzon.

(kérdésedre válaszolva, egyébként meg azért mert teljesen fölösleges egy n+1 os-nek léteznie, borzasztóan sok időbe kerülne (évekről beszélek), és nem lenne piaca. Onnan tudom, hogy egy kollégám anno elkezdett egyet írni és pár év alatt el is jutott az alapokig )

Egyébként sokkal komolyabb feladat lenne egy új terméket sikeresen bevezetni a piacra mint azt legyártani. Sokkal nehezebb és többe kerülö része lenne a projektnek az, hogy ismerté tedd a terméket, legyen jó híre és megbecsülése. Ezek mellett a gyártás részletkérdés.

Biztos marha sok meló és szívás normálisan összerakni és csavarhúzózni, de ha teszel hátra két lépést és egyben nézed a teljes képet akkor látni fogod, hogy nem ez a része a legnehezebb.

Link to comment
Megosztás:

Engem meg most már tényleg érdekelne mennyi idő, energia és nyersanyag amennyiért egy ilyen cuccot elő lehet állítani.

A hasonlatod akkor lenne jó, ha én azt várnám a fémes szakitól, hogy kap egy talicska vasércet és ebből ő heggesszen fel tengeri fúrótorony víz alatti részére merevítőket az összes közbenső munkafázissal együtt és ő merüljön le a víz alá heggeszteni :D

De nem azt várom :devlish: Annyi a feladat, hogy kap egy tervrajzot és az alapján dolgozzon.

(kérdésedre válaszolva, egyébként meg azért mert teljesen fölösleges egy n+1 os-nek léteznie, borzasztóan sok időbe kerülne (évekről beszélek), és nem lenne piaca. Onnan tudom, hogy egy kollégám anno elkezdett egyet írni és pár év alatt el is jutott az alapokig )

Egyébként sokkal komolyabb feladat lenne egy új terméket sikeresen bevezetni a piacra mint azt legyártani. Sokkal nehezebb és többe kerülö része lenne a projektnek az, hogy ismerté tedd a terméket, legyen jó híre és megbecsülése. Ezek mellett a gyártás részletkérdés.

Biztos marha sok meló és szívás normálisan összerakni és csavarhúzózni, de ha teszel hátra két lépést és egyben nézed a teljes képet akkor látni fogod, hogy nem ez a része a legnehezebb.

Maradjunk annyiban, hogy egy kisebb műhely nem tud ilyen kartert neked legyártani, itthon szerintem nem is találnál olyat, aki aluöntvényt fog neked kis darabszámban gyártani, úgy hogy az neki gazdaságos legyen.

Darabszám értsd: 1000db alatt...

A te logikád mentén haladva pedig miért állna neki gyártani, ha más gyárt ilyet és a gazdaságosságot szem előtt tartva nem éri meg neki ebbe beleugrani.

A cég ahol dolgozom gyártással is foglalkozik(CHP egységek), de nagyon nehéz a kínai és india árak alá menni, még akkor is ha kintről rendelem meg hozzá a cuccokat és itthon rakom össze.

Nem olyan egyszerű egy vállalkozás beindítása és nem csak a marketingen múlik.

Ne menjünk ebbe bele, mert oldalakat telepötyöghetnék, a kettőnk álláspontja és szempontjai úgy látom eltérnek. :lol:

Link to comment
Megosztás:

No főnökömet megkérdeztem a lotus seven replika mikéntjéről. 99ben vette és 2000ben jutott hozzá úgy hogy útra is vihette. Magyarországon rakták neki össze, rendelésre csinálnak ilyet és ugye minden alkatrészét kézzel rakják össze. Anno 2,7 millióért vette és most eladta 4ért, de most 6 alatt nem lehet kapni állítólag. Eladta mert sok mindent kellet volna rajta már cserélni, rúgók, kipuf, krómozások újracsinálása, fényezgetés stb. pedig esőben nem sokat ment vele. Tényleg csak raccingra használható igazábólés tényleg őrültnek kell lenni, hogy tapossa neki az ember. Az úttartása szerinte nem a legjobb de élmény mégis vezetni. Most már átszokott nyáron a speedsetrére szegény :lol:

Link to comment
Megosztás:

No főnökömet megkérdeztem a lotus seven replika mikéntjéről. 99ben vette és 2000ben jutott hozzá úgy hogy útra is vihette. Magyarországon rakták neki össze, rendelésre csinálnak ilyet és ugye minden alkatrészét kézzel rakják össze. Anno 2,7 millióért vette és most eladta 4ért, de most 6 alatt nem lehet kapni állítólag. Eladta mert sok mindent kellet volna rajta már cserélni, rúgók, kipuf, krómozások újracsinálása, fényezgetés stb. pedig esőben nem sokat ment vele. Tényleg csak raccingra használható igazábólés tényleg őrültnek kell lenni, hogy tapossa neki az ember. Az úttartása szerinte nem a legjobb de élmény mégis vezetni. Most már átszokott nyáron a speedsetrére szegény :lol:

Csabi, de ő a Lotusnál rendelte meg kit-ben és itthon csak összecsavarhúzózták, vagy valaki itthon nekiállt csövetheggeszteni?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.