Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

3 hét szétszedős összerakos...meglepis.. :wink:

mindjárt Lkezdelek sajnálni :lol:

Nekem még nem jött válasz karter ügyben várok 1-2 napot utána telcsi...

Kiv vaok mi lészen.

Az előbb meg sikeresen felkeltettem Istit, mert összekevertem bazzsal :lol:

örült nekem nagyon :oops:

Link to comment
Megosztás:

Én láttam vagy 2 hónapja egy kis matizt teljes OPC desinggel.Toldások ami szerintem gyári volt(mert túl jól nézett ki)és elől , oldalt OPC felirat.

Ugyebár a matiz az opel végül is.

Lehetséges , hogy valami nyugatra szánt export kisautó.

Úgy néz ki, hogy 95% hogy megveszik a vasam.

Hétvégén cseréltem jobb első kerékagy csapágyat(1 éve volt cserélve, de kapott egy ütést és széttört).

Na meg olajdekni tömitést is cseréltem-öregem 1 napos meló-szerteszétt kell bontani mindent.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A mai napon sikerült a végére járni a hűtőproblémának :lol:

A hőgomba volt a ludas, valamint ki lett tisztítva a szelep is a kiegyenlítőtartály sapkáján.

Kivettem a hűtőt is, kimostam, átnéztem, nincsen rajta sérülés, valamint lecseréltem 2db csövet is még amik el voltak öregedve.

Öröm volt akna nélkül koppra ültetett autón a fűtőradiátorhoz vezető csövet cserélni :lol:

Délelőtt felmentem a Risse-Motorsport oldalára, és megnéztem hogy húzott motorhoz milyen hőgombát és termosztátot javasolnak.

Hőgombából a 85/75 volt az ajánlás a 160-170 lóerő közti C20XEhez

Bár én nem a Risse-től, de rendeltem ma egy ilyen értékűt, kemény 1950Ft volt kedvezménnyel együtt.

A csatlakozót is hipp hopp át lehetett tenni, gond nélkül passzolt a helyére.

Állóhelyzetben gázt adogatva 20-25 percig járattam, és hibátlanul ki be kapcsolt a venti, majd mentem egy 5km-t lassan, aztán kb 10et gyorsan, majd utánna megint járattam alapjáraton, és nem melegedett a víz valamint nem is voltak kemények a csövek. 8)

A gyári 100/95ös gombát meg eldobtam jó messzire :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A mai napon sikerült a végére járni a hűtőproblémának :lol:

A hőgomba volt a ludas, valamint ki lett tisztítva a szelep is a kiegyenlítőtartály sapkáján.

Kivettem a hűtőt is, kimostam, átnéztem, nincsen rajta sérülés, valamint lecseréltem 2db csövet is még amik el voltak öregedve.

Öröm volt akna nélkül koppra ültetett autón a fűtőradiátorhoz vezető csövet cserélni :lol:

Délelőtt felmentem a Risse-Motorsport oldalára, és megnéztem hogy húzott motorhoz milyen hőgombát és termosztátot javasolnak.

Hőgombából a 85/75 volt az ajánlás a 160-170 lóerő közti C20XEhez

Bár én nem a Risse-től, de rendeltem ma egy ilyen értékűt, kemény 1950Ft volt kedvezménnyel együtt.

A csatlakozót is hipp hopp át lehetett tenni, gond nélkül passzolt a helyére.

Állóhelyzetben gázt adogatva 20-25 percig járattam, és hibátlanul ki be kapcsolt a venti, majd mentem egy 5km-t lassan, aztán kb 10et gyorsan, majd utánna megint járattam alapjáraton, és nem melegedett a víz valamint nem is voltak kemények a csövek. 8)

A gyári 100/95ös gombát meg eldobtam jó messzire :twisted:

Grat.Akkor most már okés a vasad!Mák, hogy ilyen apró praktikával meg lehetett oldani a dolgot!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.