Sancoo Elküldve Július15, 2004 Megoszt Elküldve Július15, 2004 Köszönöm:) Háát igy ebben az állapotban még nem annyira ok,bár azért nem rossz:)Kéne rá egy uj fény,mert már eléggé matt.Minden hétvégén poliroznom kéne,ha azt akarom hogy legyen egy kis fénye:(Nekem ez a 2.opelem amugy,volt 1 olyan 3 éve,egy ugyanilyen 1,8E aztán eladtam(de kár volt),gondoltam majd veszek vmi dizelt,hát vettem egy fordot,de aztán az csak elkerült,és visszatértem opelhez,jobb is ez igy.Amugy az "élöben"azt hogy gondoltad?Opel talin? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabo007 Elküldve Július20, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Július20, 2004 Szerviztapasztalattal vagy hozzáértéssel rendelkezőktől kérdezem hogy szokott-e C20NE motornál a gyujtáselosztó szarakodni? ..lehet h. ez okozza az alapjárat hullámzást?? (kábelek, gyertyák újak) Tegnap vittem zöldkártyára és gond volt mert nagyon egyenetlen (és alacsony kb.750 körüli) az alapjárat, de az emissziós értékek kifogástalanok voltak.. Ha igen, drága ez a vacak?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
coombe Elküldve Július20, 2004 Megoszt Elküldve Július20, 2004 Tegnap vittem zöldkártyára és gond volt mert nagyon egyenetlen (és alacsony kb.750 körüli) az alapjárat, de az emissziós értékek kifogástalanok voltak.. Ha igen, drága ez a vacak?? Neked legalább az jó volt... Tavaly amikor vittem eléggé megdöbbentem, hogy magas volt a CO-ja alacsony fordulaton meg a HC. Aztán szerencsére egy szerlő addig állitgatott vmit amig meg nem adta rá... Azóta ceréltem, pont ezért lambda szondát és kat kipufogot is, szoval kiváncsi leszek idén milyen lesz... Amugy C14NZ motornál lehet 1általán állitani vmit az elosztonál v a motor szabályozza magát? Mintha vmi ilyesmi lett volna a könyvben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabo007 Elküldve Július20, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Július20, 2004 Nem, legalábbis a régebbi konstrukcióknál nem igazán lehet beavatkozni. ..nem is értem mit állithatott az a szervizes.. A gyújtás maga elektronikus (meg az egész befecskendezés is), csak az elosztó rotor maradt a régi mechanikus.. ..amit én az enyémen sajnos még csak leszedni sem tudok hogy megnézhessem, mert úgy be vannak rohadva a csavarjai hogy meg sem lehet moccantani őket. Már cseréltem főtengely fordulatszám jeladót is, azt hittem h. talán ez szarakodhat de nem jött be :-( ..már inkább nem akarok találomra cserélgetni rajta semmit, mert nem nagyon jönnek be a tippjeim :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dropel83 Elküldve Február11, 2005 Megoszt Elküldve Február11, 2005 Gabo007! megoldódott a problémád? (alapjárat hullámzás) Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus19, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2005 kiszedtem a tarcsimotorb0l a hidrotökeket, nemelyiknek a talpän krätereket talältam, megforgatva a veztengelyt, van olyan felülete, ahol a veztengely is kräteres. Ez mitöl lehet? Elmeletileg a töke megszakitäs nelkül folyamatosan erintkezik a veztengellyel, emellett szinte folyamatosan olajban uszik. Hogy tud egy sima felület egy mäsik sima felületen krätert marni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Augusztus19, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2005 KIs lyukacskákat találtál ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus19, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2005 nemnem, krätereket, mintha egy hegyes kalapäccsal kivertek volna a felületeböl, ha lyuk akkor az oldalära gondolok, ahol az olaj belemegy. na mindjärt teszek föl kepet is Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus19, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2005 na itt is vannak sorban, a nyolcból 3at itéltem még használhatónak, a többi kuka, (ezek vannak a képen) egy hidró (a 6.) nem jön ki a helyéről, valószínűleg a válla akadt be... a bal1 már nagyon homorúra kopott, a bal2 másképp kopott, de ez is rossz, a 3.: na ez egy horror, a 4. és 5.-en a rotocap munkája látható nagyon jól a veztengely 3. és 5.bütyke: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Augusztus19, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2005 Ezek teljesen tipikus kopások. Nagy valószinűséggel anyagfáradás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus19, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2005 köszönöm, az anyagfáradásra nem gondoltam, pedig ez egy 77-es fémdarab, majd félmillió km után. Előszörre idegen anyagra gyanakodtam: kosz, homok, fémforgács ilyenre. Ha jól megnézem a tengelyen tényleg kagylós a törési felület, (mint az élesztő, mikor kettétörjük), és tényleg: a tőke alját ennek a törési felületnek az élei "véshették" ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus19, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2005 kivettem a sajätombol a hidrokat es hät mind uj. nulla kopäs a hidrok talpän. megforgatva a veztengelyt, az összes bütyke hegyes, bär lätni forgäsiränyu szälakat a felületen.(tudom azert ez nemsokat mond, mert bemerni beszerelt ällapotban nem tudom) semmilyen kopäs nincs a hidrok talpän, semmilyen. ha megis lenne bärmi probl. a tökekkel, akkor az a golyoszelep kopäsa miatt lehet, de ez is valoszinütlen. azert nagyon fura ez nekem, mert mikor kerdeztem väsärläskor az elözö tulaj szerelöjet, hogy mi volt rajta (benne) cserelve, (valamint a multheten is), csak a vezlänc cserejere emlekezett, semmi mäst nem cserelt rajta, ja meg a hengerfejtömitest. akkor most összerakom Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus19, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2005 talän oke, majd meghallgatjätok finom fül kell ehhez a karburätor sziv, a himbäk alatt az olaj puttyog, a kipuff a beton felett melynyomot jätszik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Augusztus19, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2005 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus19, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2005 leszedtem a képeket a fgépről: ezt a kivágott szelepfedelet használtam: ilyeneket találtam a motorban, persze vissza is tettem őket mind: Egyébként a Haynes manual szerint csináltam mindent, szétszedés után, összerakás közben, motorolajjal feltöltve. Felsőholtponton éppen szorulásig meghúztam minden hengernél külön-külön, majd beindítva (természetesen kicsit nehezebben indult és kegyetlen traktorhangja lett), mikor már bemelegedett az 1 himbától kezdve, egyenként maglazítva csattogásig, visszaszorítva míg a csattogás éppen elállt. Majd lassan negyedeket húzva végig a soron, 4szer. Ezután fülre. és kész. Ééés ezzel vártam 2 évig, 2évig hallgattam a ciripelést.... ja: és egy himbát cserléni kellett (a 20E-ből kapott), mert az alátét görbefelületéből egy kis darab levált, így himbával együtt cseréltem, az összekopottság miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március11, 2006 Megoszt Elküldve Március11, 2006 Régi fórumról áthozott, de nem működő szavazás kiradírozva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Racce Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 Keresnék egy önindítót C20NE mocihoz....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január4, 2007 Megoszt Elküldve Január4, 2007 Keresnék egy önindítót C20NE mocihoz....... Jó oda az 1,6 1,8-é is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorDDD Elküldve December6, 2008 Megoszt Elküldve December6, 2008 uj vagyok a fórumon és a kereséssel nem mentem tul sokra ugy hogy meg kérdem itt C16NZ t szeretnék átépiteni C16SE re, mi mindent szukséges cserélni? a komplet szívotorok rá ül a hengerfejre vagy azt is szükséges cserélni? ha igen remélem a dugatyuk maradhatnak, olyan mélyre nem akarok menni, akkor inkáb keritek egy GSIt. Komplet kábelköteg és ECU azzal tisztában vagyok, és benzinpumpa csere is szukséges? legjobb lenne ha valaki olyan szólna hozzá aki már csinált ilyesmit Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December6, 2008 Megoszt Elküldve December6, 2008 uj vagyok a fórumon és a kereséssel nem mentem tul sokra ugy hogy meg kérdem itt C16NZ t szeretnék átépiteni C16SE re, mi mindent szukséges cserélni? a komplet szívotorok rá ül a hengerfejre vagy azt is szükséges cserélni? ha igen remélem a dugatyuk maradhatnak, olyan mélyre nem akarok menni, akkor inkáb keritek egy GSIt. Komplet kábelköteg és ECU azzal tisztában vagyok, és benzinpumpa csere is szukséges? legjobb lenne ha valaki olyan szólna hozzá aki már csinált ilyesmit Cserélni kell a kpl hf-t, ECU-t, kábelét, AC-t csövek is kellenek. Nézd meg Tápiószecső cartárs aláírását, ott találsz leírást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelka77 Elküldve Augusztus20, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2013 Sziasztok. A késő Ősz idején keresni fogok C16SE típusú motort computerével és kipufogó csonkjával!:) Az 1.3-as központi inj.-os motorom helyére szertnék egy ilyet be ültetni!:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts