Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Minden ami Kadett


forumadmin

Recommended Posts

  • Hozzászólások 74
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

A kocsim mai állapota:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

(az enyémnek is olyan volt az eleje mint a másik kadettnek (az a haveromé :unsure: )

Ilyen volt amikor megvettem:

1 (itt már az opel logót lefestettem feketére + a szélvédő előtti műanyagot is)

2

Ezután ilyen lett sajnos:

1

2

De végre "elkészült" (komplett festés, néhány úh elem.... na de majd jövőre.)

Szerintetek milyen lett?

Link to comment
Megosztás:

Pénzt nem is számolom mert nem érdemes ellenben szerintem már sokkal szebb, jobb mint amilyen akkor volt amikor megvettem.

jah... pl egy 2.0 16V :blink: Majd kiderül...

Alufelni is sokat dobna rajta + pár centis ültetés... (sok nem kell mert ungarische streeten nem lenni jó aszfalt....)

Oldalsó jobbos indexet is kicseréltem így most már egyformák (könnyűnek hangzik de ugye a lököst, sárvédőt le kell venni hozzá :S ), aláfeküdtem és a hátsódobnál lévő bilincset is lecseréltem így most nem pufog csak ahol kell, izzókat cserélgettem (kék helyzetjelző+kék burkolató de egyébként fehér h4-es izzókat raktam be (vmivel fehérebbek mint a sima). Lemostam... lényeges mert tegnap este egy galambokkal teli fa alá álltam be... fuj... belül is takarítgattam egy kicsit. Ha jó idő lesz akkor holnap a hátsó lámpákat bekötöm helyesen (most is jól világítanak csak ne mind mert a gyári lámpák után a gsi lámpa+lökös miatt teljesen más lett, be kell kötnim egy tolató lámpát + a ködlámpát :unsure: nem lesz túl nagy feladat).

4 kereket is mire lecseréltem, leszedtem óvatosan a dísztárcsát az is eltartott egy jóideig....

Link to comment
Megosztás:

Pesttől messze vagyok de még ültetés nélkül is leért már az alja és nem én voltam béna hanem egyszerűen olyan rossz az út...

Na neee... ültetés nélkül leért az alja??? :unsure:

Azt nem tudja véletlenül valaki, hogy E kadettről a tetőcsomagtartó sínjét hogyan lehet levenni?

A sinjét sehogy mert az a kaszni maga. Max a műanyagot tudod róla. Amit szerintem simán csak le kell tolni vagy előre vagy hátra. Csak jó erősen kell....

Link to comment
Megosztás:

Pesttől messze vagyok de még ültetés nélkül is leért már az alja és nem én voltam béna hanem egyszerűen olyan rossz az út...

Azt nem tudja véletlenül valaki, hogy E kadettről a tetőcsomagtartó sínjét hogyan lehet levenni?

Hát én még nem vertem oda, de ezek szerint erre jobbak az utak. :unsure: :blink: ;) ;)

A tetősínt előre tudod letolni. Csak vigyázz, mert könnyen törnek a kis műanyag pöckök.

Link to comment
Megosztás:

A parkolókat úgy csinálják meg, hogy vagy földes az egész vagy zúzott kő és mindkettő tömörödik egy idő után és persze ott a legjobban ahol mindenki használja azaz a be/kijáratnál ilyen van több helyen is és ott ért le kb a közepénél vmi (talán a középdob bár az is a helyén van és amúgy is magasan van az alja...) nálunk a körúton is sikerült már olyat csinálnom, hogy 2 kátyuba belement a hátulja és akkor is leért vmi... persze olyan az út, hogy az x utca teljesen új szuper aszfaltal van megáldva majd a folytatása már 10 éve ugyanolyan pocsék és 50-el ráhajtok szegény autó azt sem tudja mit csináljon :blink: (hozzáteszem, hogy idén rengeteg utat megcsináltak de van ahol csak egy nagy kék tábla van, hogy "2007-ben felújítjuk az utat"...) Van ahol pl a kapubejáró elé is raktak padkát... káosz van az útépítők fejében... van ahol úgy volt a parkoló, hogy be tudott állni párhuzamosan 10 autó! most a parkoló felénél ott a padka és csak sorban tud megállni 3 autó... van olyan is ahol van egy szép kis parkoló kb 4 autónak és nem lehet bemenni mert végig ott a padka... voltak akik a kapubejárónál amit a munkások letettek nappal azt éjjel elbontotta, hogy másnap ki tudjon állni...

Tetősín: majd akkor megnézem :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Visszapillantók, díszléc (csomagtérajtón a rendszám fölött), ajtónyitók kerete fehérre festve :unsure: A bal oldali visszapillantót nem tudtam levenni... semmi gond... le lett fújva úgy, hogy a kocsin van :blink: csak annyival volt nehezebb, hogy le kellett takarni a kocsit + mivel azt nem tudtam bevinni lassan száradt.

Izzókat is cserélgettem és végre működik "minden" lámpa (az elején) ahogy kell (vmiért hol az egyik hol a másik nem érintkezett rendesen. (Majd holnap kötöm be a hátsókat mert ma már nem volt kedvem a sötétban, hidegben szórakozni vele.

Sokan megnézik a kocsim ;) A fehér elemek nagyon feltűnőek ;)

Link to comment
Megosztás:

Hátsó lámpák bekötve. Motorháztető alatti részen a lökös megigazítva. Hátsó lökös újra lefújva + lécek benne feketére fújva most szárad. Ebédelek és megyek megcsinálni az elsőt.

Lökösök készen vannak az idei évre (jövőre majd le kell festetni szakemberrel :unsure: ). Lökösökben minden "léc" feketére fújva. Első jobbos index vmiért nagyon gyengén világított... nem csoda mert a fehér indexben ugye van egy sárga búra és abba is fehér izzó kell de a törött indexből volt benne a sárga izzó :blink:

Biztosítékfedél a helyén bár nagyon gyengén áll ezért vmi rögzítést ki kell találnom neki.

Régi lökös is visszakerült ameddig száradt az gsi ;)

Link to comment
Megosztás:

A sebességet, hogyan "méri" az E kadett? Ha változtatom a kerékméretet akkor elképzelhető, hogy helytelen értékeket mutat? Pl most a 155-ös gumival azt látom, hogy 50-el megyek pedig a kis kerekek miatt csak 45, ilyen lehet?

Simán lehet, sőt még az óra is csal "gyárilag" valamennyit. Egyébként a váltóban van a kihajtás, szóval a kerékméret befolyásolja azt hogy mennyit csal, de szerintem nem olyan jelentősen. De ezt ki lehetne számolni.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.