Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Én téglát szoktam alá tenni. Az emelő meg az átellenes kerék alá is.

De köszi a tippet, akkor inkább Tesó rulez (bár lehet azért végülis megnézem a Praktikert is, mert pont útba esik).

Csak álljon el a havzás mááá

Én nem használnék téglákat :P Csak egyszer essen le a kocsi... vagy rám... Azt szevasz! :?

Link to comment
Megosztás:

Egy tégla az átellenes kerék mögé, egy elé, egy meg az emelő alá.

Mér esne le? Nekem még sose esett le. (Igaz ha nagyon rángatom az autót, akkor nem emelőn hagyom, hanem tartóbakra visszaengedem.)

Aszittem téglákra engeded vissza, és az az úgymond "bak"... ahgy a bontókban lemezfelnit használnak erre a célra :P

Link to comment
Megosztás:

Termosztát csere után nekem sokkal gyorsabban melexik be a moci -> hamarabb fűt.

Viszont nem kaptam a Tesóban krokit, elfogyott. :lol: Viszont GSi-s haver 2000-ért kettőt vett valahol állítólag, meg is próbálom leinfózni.

Tegnap felfújtam a télikerekeket. 1,7 1,6 1,4 és 0,0 bar nyomás volt bennük. Ez utóbbi aggaszt, remélem nem van baja. Most meg zuhog a hó, és a kerekek a csomiban vannak ahelyett, hogy az autón lennének.

Mit össze bírok szenvedni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Problémám az lenne, hogy elindulás után 500m-rel a kocsim leállt. Szikra a trafónál egyáltalán nincs, a Kadett 1989-es, 1.6 SV karburátoros motor, mindezidáig hibátlanul működött. A kérdésem az lenne: tudtok -e olyan villamossági szakembert, aki beméri, hogy a vezérlőegységben, az elosztófej megszakító érzékelőjében, vagy a nagyfesztrafó meghajtó tranzisztorában, vagy a nagyfesz trafóban van a hiba. Segítségeteket előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Problémám az lenne, hogy elindulás után 500m-rel a kocsim leállt. Szikra a trafónál egyáltalán nincs, a Kadett 1989-es, 1.6 SV karburátoros motor, mindezidáig hibátlanul működött. A kérdésem az lenne: tudtok -e olyan villamossági szakembert, aki beméri, hogy a vezérlőegységben, az elosztófej megszakító érzékelőjében, vagy a nagyfesztrafó meghajtó tranzisztorában, vagy a nagyfesz trafóban van a hiba. Segítségeteket előre is köszönöm.

Szia!

Mondjuk az nem lenne hátrány,ha elárúlnád,hogy hol laksz :roll:

A profilod kitöltésénél elfelejtetted kitölteni az ide vonatkozó részt. :?

Így biztos könnyebb lenne ajánlani valakit :wink:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

volna 1 kérdésem,minden kadett télen ilyen rossz a fütése  mert nekem elég sokat kell autokázni és csak langyosat fuj és nagy sokára meleget,majd belefagyok,mit nézzek meg rajta,termosztátot?amugy már öntöttem bele hütötisztitot hátha,légyszi valami ötlet

köszi

Szia! Nekem is szar volt, de mióta kicseréltem a fűtőradiátort, mivel lyukas lett, azóta megjavult... Brutál meleget tud befújni országúti tempónál! Városban meg elmegy :lol: De nem fázok benne 1-2 km után.

Link to comment
Megosztás:

Szia!  

Mondjuk az nem lenne hátrány,ha elárúlnád,hogy hol laksz  

A profilod kitöltésénél elfelejtetted kitölteni az ide vonatkozó részt.  

Így biztos könnyebb lenne ajánlani valakit

Á já, télleg:) Szal Budapesten lakom. Asszem még kellegy kicsit ismerkednem a fórummal , mee vannak hiányosságok. (meg lehet,hogy egy kicsitmagammal is?:lol:

Köszi a gyors reakciót!

Link to comment
Megosztás:

Testkábel nem laza vagy nincs eloxidálódva?  

Ez is okozhat kontakt hibát.

Valószínüleg azok jók, ahogy nézegettük, meg mozgattuk őket. Most méregettük a trafót, valszeg az lesz a hibás. Legalábbis reméljük. Veszünk egyet, gyorsan kicseréljük. De ha nem az a gond akkó számítasaim szerint összeroskadok:), és mehet a szervízbe, me a továbbiakban én má kevés leszek, mint az 1 órás harangszó..

Link to comment
Megosztás:

Valószínüleg azok jók, ahogy nézegettük, meg mozgattuk őket. Most méregettük a trafót, valszeg az lesz a hibás. Legalábbis reméljük. Veszünk egyet, gyorsan kicseréljük. De ha nem az a gond akkó számítasaim szerint összeroskadok:), és mehet a szervízbe, me a továbbiakban én má kevés leszek, mint az 1 órás harangszó..

Szia Sep,

Ne tessék elkeseredni!!! A 16 SV-d milyen gyújtásrendszerrel jött ki??? Van hagyományos, és van mikroprocis. Ez utóbbi esetén van egy fekete doboz a motortérben.

Ha ilyen:

msts3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

akkor nekem van egy (a régi 16SV Cavalieremé volt). De nem kizárt a trafó alatti jel erősitő bekakilása sem. (És igen, a trafó is lehet rossz, meg sokminden más.) Ha erőlködöm, esetleg azokat is föltúrhatom. :roll:

Tomi! Ha a testkábel leszakad, akkor nem szól az önindító sem, sőt, valószínűleg füstölni kezd a kuplung bowden is!!!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítségeteket, délutánra meg lett a tettes. Képzeljétek, az önindítóban volt a hibás, mégpedig egy 20 ft-os nagyságu műanyag, ami a motor vezérléséhez kapcsolódik, ez által van forgatva a tengely. Már csak egy ilyet kell venni, és remélem megy a kocsi.

Link to comment
Megosztás:

De az önindító miatt hogy állhatott le menet közben??? :shock:

Sziasztok!

Problémám az lenne, hogy elindulás után 500m-rel a kocsim leállt. Szikra a trafónál egyáltalán nincs...

Tehát az önindító sem tekert???? Még szép hogy nem volt szikra. :?

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Minek azt kimosni? :roll:

Charúl fűt? :roll: :roll:

Motorgenerál vót, és mielőtt kisikolták a hengerfejet szépen olaj ment a vízbe. De úgy, hogy el van tömődve rendesen a hűtő kör.

És amíg ki nincs mosva, nem derül ki, hogy most is szivárog-e vagy csak bennemaradt a trutyi.

Egyébként igen, így marha sz@rul fűt, mert a vízhőfokmutató egy szemernyit sem emelkedik :shock:

És meleget sem fúj :?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.