Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Digit műszerfallal kapcsban további segítség vki?

Azon gondolkoztam, hogy Kadettba raktak-e valamikor is C20LET motort? Azért az durva lenne, a kilencszázakárhány kg-hoz több mint 200 paci... :) De szívesen kipróbálnám! :D

Milyen segítség kell? A jz egyik jeladó, ami a sebességet is méri az ott van a váltónál, ahova a spirál belemegy. Namost a spirált kicsavarod, és becsavaros helyére a jeladót. 6 vagy 16 impulzusos jó a Kadettba (három vezetékesek ezek, a digit órát és a digit órán levő analóg számlálót vezérli (egy kis elektromos motor)). A digitális kijelzőt át lehet állíttani fent egy kis gombbal, hogy melyik van Néked.

Van még olajnyomás jeladó is azt nemtom hol, meg vízhőfok, üzemanyagmennyiség. Ezeket érdemes egy az egyben a donor kocsiból kivenni, és a Tiedbe berakni... Kell még egy csatlakozó is hozzá.

Ha komolyabban érdekel, akkor küldhetek képeket meg linkeket jövőre. :)

Én Astra BC-t raktam a kocsiba, az se volt egyszerű, de a digit óra sztem még nehezebb... Főleg a sok kábelezés miatt. Kb egy 20 pólusú csatiba kell egy csomó szálat összevadászni. De lehet Neked nem kell mind, csak pl fele :blink:

C20LET-et úgytudom gyárilag nem raktak a Kadettba, csak a gyári E Kadett rallye kocsiban volt. Az 4 kerekes turbós. Na az a huncut :lol:

p_kadett.jpg

Meg egy link:

http://www.ofs2.claranet.de/rallye/kadett4...ilder/index.htm

Link to comment
Megosztás:

Nna ma délelőtt behekkeltem a fordszámmérős műszercsoportot a kocsiba. :blink:

1,5 órámba került hólapátolással együtt.

Bekötöttem a m.fal világítás fényerőszabályzóját is és működik minden facán.

Egyszer visszakellett bontani mert a km spirál nem lett rendesen rádugva. Aztán álló helyzetben kipróbáltam,hogy működik-e. Kézifék behúz és nagygáz a havon. Most már mutat.

A számlálóhoz meg hozzá kell adni 40 000 km-t.

Nekem tetszik. :)

18517246.jpg

Link to comment
Megosztás:

Milyen segítség kell? A jz egyik jeladó, ami a sebességet is méri az ott van a váltónál, ahova a spirál belemegy. Namost a spirált kicsavarod, és becsavaros helyére a jeladót. 6 vagy 16 impulzusos jó a Kadettba (három vezetékesek ezek, a digit órát és a digit órán levő analóg számlálót vezérli (egy kis elektromos motor)). A digitális kijelzőt át lehet állíttani fent egy kis gombbal, hogy melyik van Néked.

Van még olajnyomás jeladó is azt nemtom hol, meg vízhőfok, üzemanyagmennyiség. Ezeket érdemes egy az egyben a donor kocsiból kivenni, és a Tiedbe berakni... Kell még egy csatlakozó is hozzá.

Ha komolyabban érdekel, akkor küldhetek képeket meg linkeket jövőre. :)

Én Astra BC-t raktam a kocsiba, az se volt egyszerű, de a digit óra sztem még nehezebb... Főleg a sok kábelezés miatt. Kb egy 20 pólusú csatiba kell egy csomó szálat összevadászni. De lehet Neked nem kell mind, csak pl fele :blink:

Jánoska!

Tényleg komolyan érdekel... Az óra megszerezhető, ott van a bontóban már vagy fél éve, a kutya nem kereste még rajtam kívül. Mivel egy GSi Kadettban van, sztem minden más is kiszedhető belőle, ami kell nekem. Bár garázsom nincsen, így szerintem csak tavasszal lesz az egészből valami, azért minden lehetséges információt meg szeretnék szerezni addigra, és magamnak megcsinálni, úgy nagyobb az öröm, és a sikerélmény. Úgyhogy köszönettel fogadom a képeket, és a linkeket is.

A másik, amin gondolkoztam, az a BC. Az is piszkálja a csőrömet, viszont azt még egy bontóban sem láttam, és elhiszem, hogy az nagy nyűg lenne. Bár elképzelésem szerint az is egy pár jeladóval kielégíthető, hiszen fogyit mér, megtett utat... Ehez vmi? Az igaz, hogy csak a 2.0-ás motorokhoz lehet berakni? Te az Astra BC-t raktad be a Kadettodba? Az mégjobb!!! Van képed róla, hogy mutat?

Link to comment
Megosztás:

Jánoska!

Tényleg komolyan érdekel...

Ok, bár nekem viszonylag egyszerű dolgom volt, mert a GSi-kben eleve megvan minden jel hozzá.

Nemtudom Neked milyen motorral van, de elvileg bármelyikbe bele lehet műteni, csak több idő, meg kábel :) Astra BC-t szinte mindig lehet kapni az opelbontóban (www.opelbonto.hu, kb 10.000 Ft) A csatlakozókat tökéletesen tudtam pótolni egy megfelelően félbevágott IDE winchester kábellal. :)

Annak pont eggyel több lába van, mint az Astra BC hátulján levő két csatlakozónak, így megvan az a pont, ahol ketté lehet fűrészelni.

A linkeket meg anyagokat csak jövőre tudom küldeni, mert a másik gépemen van a munkahelyen. :blink: Mivel az Astra BC CheckControl is egyben, ezért az ahhoz levő jeleket is meg kellett csapolnom, így két CC van már benne. Egy lámpás, meg egy szöveges. De ha ezt nem akarod, ki lehet iktatni. Utána már csak +12V, föld, gyújtás kell a tápnak, meg azok a jelek, amiket úgyis összeszedsz az LCD kijelzőhöz. Plusz még van egy franc a benzincsőnél, ami méri az üzemanyagátfolyás mértékét. Nomeg kell két nyomógomb, amivel váltogathatsz a funkciók között.

Az Astra BC-je azért jobb, mert az programozható (nyelv, rádió, km jeladó), meg sokkal jobban néz ki :lol: Van egy Kadett BC-m is (ELADÓ), ami simán bemegy az óra helyére, de az meg csak a c20xe motorhoz jó.

Az Astra GSi BC-je a Kadettban az óra és a mellette levő frisslevegő beömlők helyére fér be egy kis műanyagozással. Az beépítés nem lett valami über######a, de a célnak tökéletesen megfelel. Meg a végére meguntam már :D Egyszer eltörött a vékony kis fedőlap, meg a mocsok pillanatragasztó is fehér foltokat hagyott rajta.

Plusz még átkékítettem, de az megint más tészta.

A kép róla:

janoska03.jpg

Link to comment
Megosztás:

Ok, bár nekem viszonylag egyszerű dolgom volt, mert a GSi-kben eleve megvan minden jel hozzá.

Nemtudom Neked milyen motorral van, de elvileg bármelyikbe bele lehet műteni, csak több idő, meg kábel :) Astra BC-t szinte mindig lehet kapni az opelbontóban (www.opelbonto.hu, kb 10.000 Ft) A csatlakozókat tökéletesen tudtam pótolni egy megfelelően félbevágott IDE winchester kábellal. :)

Annak pont eggyel több lába van, mint az Astra BC hátulján levő két csatlakozónak, így megvan az a pont, ahol ketté lehet fűrészelni.

A linkeket meg anyagokat csak jövőre tudom küldeni, mert a másik gépemen van a munkahelyen. :blink: Mivel az Astra BC CheckControl is egyben, ezért az ahhoz levő jeleket is meg kellett csapolnom, így két CC van már benne. Egy lámpás, meg egy szöveges. De ha ezt nem akarod, ki lehet iktatni. Utána már csak +12V, föld, gyújtás kell a tápnak, meg azok a jelek, amiket úgyis összeszedsz az LCD kijelzőhöz. Plusz még van egy franc a benzincsőnél, ami méri az üzemanyagátfolyás mértékét. Nomeg kell két nyomógomb, amivel váltogathatsz a funkciók között.

Az Astra BC-je azért jobb, mert az programozható (nyelv, rádió, km jeladó), meg sokkal jobban néz ki :lol: Van egy Kadett BC-m is (ELADÓ), ami simán bemegy az óra helyére, de az meg csak a c20xe motorhoz jó.

Az Astra GSi BC-je a Kadettban az óra és a mellette levő frisslevegő beömlők helyére fér be egy kis műanyagozással. Az beépítés nem lett valami über######a, de a célnak tökéletesen megfelel. Meg a végére meguntam már :D Egyszer eltörött a vékony kis fedőlap, meg a mocsok pillanatragasztó is fehér foltokat hagyott rajta.

Plusz még átkékítettem, de az megint más tészta.

Ez nagyon tetszik... Nekem is kell ilyen... B) Lehet nem pont oda rakom, még agyalok rajta, de nagyon király!!! A két plusz kapcsoló mihez kell? C16NZ a motorom... Ha ehez is jó, akkor már türelmetlenül várom a jövőre-t... :o Aztán már csak idő, türelemjáték, no meg egy kis pénz, és király lesz a kocsikám... B)

Link to comment
Megosztás:

Ez nagyon tetszik... Nekem is kell ilyen... :) Lehet nem pont oda rakom, még agyalok rajta, de nagyon király!!! A két plusz kapcsoló mihez kell? C16NZ a motorom... Ha ehez is jó, akkor már türelmetlenül várom a jövőre-t... :blink: Aztán már csak idő, türelemjáték, no meg egy kis pénz, és király lesz a kocsikám... :)

Szia!

C16NZ-hez jó az astra BC, amúgy itt vannak a kódok : http://www.astrasite.de/?id=031061

Ezen az oldalon az Anleitungnál van egy BC beépítés leírás is, csak Astrába, de kb ugyanolyan a Kadetté is.

A két gomb az Astránál a BC-s indexkapcsoló két gombja (Set, Reset). Ezekkel tudsz váltogatni a funkciók között, meg lenullázni, ésatöbbi. Ja meg kell még egy hőmérséklet jeladó is, de az 1000-2000 Ft. Van a Te Kadettodban diagnoziscsatlakozó? Valahol a motortérben. Mert oda még be kell műteni a BC egyik lábát, ezen keresztül programozzák. Nekem egyből sikerült egy opeles ismerősnél tech2-vel átírni a programot.

Az se okozott gondot, hogy Kadett csatlakozóra dugták rá, de Astra számítógépet programoztak.

Lényeg, hogy ha veszel egy Astra BC-t, akkor lehet, hogy miután a tápot ráadod, csak annyit ír ki, hogy "PROGRAM GD", akkor nem kell megijedni, ez csak annyit jelent, hogy elfelejtette a programkódot.

Amúgy ha veszel Astra BC-t, akkor kérdezd meg előtte a gyári számát, és talán meg tudom mondani, hogy milyen nyelveken tud. A német az garantált általában.

Mindenesetre előbb az LCD-t rakd bele, és akkor már kicsit könnyebb a BC. Mindegyikhez kb ugyanazok a jeladók kellenek (úthossz, tank). Legjobban egy 16 impulzusos úthossz jeladóval jársz, csak az ritka.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

C16NZ-hez jó az astra BC, amúgy itt vannak a kódok : http://www.astrasite.de/?id=031061

Ezen az oldalon az Anleitungnál van egy BC beépítés leírás is, csak Astrába, de kb ugyanolyan a Kadetté is.

A két gomb az Astránál a BC-s indexkapcsoló két gombja (Set, Reset). Ezekkel tudsz váltogatni a funkciók között, meg lenullázni, ésatöbbi. Ja meg kell még egy hőmérséklet jeladó is, de az 1000-2000 Ft. Van a Te Kadettodban diagnoziscsatlakozó? Valahol a motortérben. Mert oda még be kell műteni a BC egyik lábát, ezen keresztül programozzák. Nekem egyből sikerült egy opeles ismerősnél tech2-vel átírni a programot.

Az se okozott gondot, hogy Kadett csatlakozóra dugták rá, de Astra számítógépet programoztak.

Lényeg, hogy ha veszel egy Astra BC-t, akkor lehet, hogy miután a tápot ráadod, csak annyit ír ki, hogy "PROGRAM GD", akkor nem kell megijedni, ez csak annyit jelent, hogy elfelejtette a programkódot.

Amúgy ha veszel Astra BC-t, akkor kérdezd meg előtte a gyári számát, és talán meg tudom mondani, hogy milyen nyelveken tud. A német az garantált általában.

Mindenesetre előbb az LCD-t rakd bele, és akkor már kicsit könnyebb a BC. Mindegyikhez kb ugyanazok a jeladók kellenek (úthossz, tank). Legjobban egy 16 impulzusos úthossz jeladóval jársz, csak az ritka.

Van diagnoziscsati, ha az a kütyü az, amiben az 1-es és 2-es lábat kell rövidrezáni, hogy kiolvassam a comp.-ból a hibakódot a chekengine lámpán... :blink:

Mostmár csak jó volna egy angol nyelvűt találni, mert a németet ki nem állhatom...

Megnéztem az oldalt, amit belinkeltél, de akár kínai is lehetne... Mivel német! :) Bár a képeket felismertem...

Azért köszi az eddigieket is, meg a többi infót is, ami még lesz (ha lesz)!

Más: az SMD ledes srácról tudsz valamit? Foglalkozik még vele?

Link to comment
Megosztás:

Van diagnoziscsati, ha az a kütyü az, amiben az 1-es és 2-es lábat kell rövidrezáni, hogy kiolvassam a comp.-ból a hibakódot a chekengine lámpán... :)

Mostmár csak jó volna egy angol nyelvűt találni, mert a németet ki nem állhatom...

Megnéztem az oldalt, amit belinkeltél, de akár kínai is lehetne... Mivel német! :) Bár a képeket felismertem...

Azért köszi az eddigieket is, meg a többi infót is, ami még lesz (ha lesz)!

Más: az SMD ledes srácról tudsz valamit? Foglalkozik még vele?

Na az a csati jó, ha megvan. Meg ha tudsz szerezni plusz egy bontottat, amiben benne vannak a tüskék, azis jó, mert anélkül nehéz beleszenvedni a plusz kábelt.

Angol nyelvű compu az sztem elég ritka, nekem pont sikerült szerezni pont győrben elég olcsón (4500 HUF), de kitudja, próbálkozni kell.

Sajna az összes infó nekem németül van, de általában csak táblázatok kellenek, amikben benne vannak a lábkiosztások (azt akár magyarra is lefordítom Neked). Aztán forrasztópáka, és türelem.

Talán a legnehezebb az volt, hogy hogy faragjam bele a középső műanyagba, de arra is vannak megoldásaim, mindenesetre én beszereztem egy pót középső panelt (amiben az óra és a két levegő beömlő van) pár száz forint a bontóban, és ki kell fűrészelni belőle egy csomó dolgot, meg a BC-ről is le kell fürészelni pár kiálló műanyagot.

CheckControl van a kocsidban? Mert látom eléggé felszerelt. :blink:

Ajánlom először szerezz be minden szükséges anyagot :

-LCD kijelző

-jeladók

-BC

-kábelek (0,75-ös)

-kábelcsapoló (műanyag franc középen egy fém villával hogy ne kelljen vezetékeket vagdosnod, csak a jelet leszeded róla, villamossági boltokban van)

-műanyagok (olyan színű, mint a kocsid belseje, nekem a műanyag irattartó tálca jött be, fekete, könnyen vágható, és nem üt el a belső műanyagok színétől, érdességétől, pl Hertz)

-univerzális nyák (előre kilyuggatott panel, amiken az átkötéseket megcsinálhatod

-szgépenkél is használatos forrasztható tüske

-CD-rom kábelek (amelyikben vastagabbak az erek, ez jó az LCD-hez és a BC-hez is)

-fűrész

-pillanatragasztó

-türelem

-kitartás

-forrasztó biztos kezelése

Az SMD ledes srác megvan, biztos Neked is segít önzetlenül. A fórumon loree_gsi16v néven van jelen.

E-Mail: loree_gsi@freemail.hu

Link to comment
Megosztás:

Szia, és BÚÉK mindenkinek! :)

Bontott csati másik oldala megoldható... Jeladók szintén a bontott GSi-ből. Forrasztópáka, meg az azt kezelő kéz is kéznél van! :blink: Kábelcsapolót, nyákot veszek. Tüskék az itthon lévő csomó bontott szgépből megintcsak kivehetőek. De felmerült egy kérdés: a BC nem magával a kijelzővel van egybeépítve? Vagy az tényleg csak egy kijelző? Akkor melyik a BC? Fogalomtisztázás: ez ugye a BoardComputer (fedélzeti comp)?Ez nem ugyan az, mint ami az enyémben is van - kis fekete doboz, ha jól emlékszem két soklábas csatlakozósorral a kormány felől a műszerfal mélyén??? ChekControl? Na itt az első dolog, amiről fogalmam sincs... Az mi? Ja leesett... Az a kijelzősor, ami a műszerfal közepén van...

18460783.jpg

Nekem olyan nincs... Nálam lehet annak a helyére menne a BC kijelzője!

Köszi, a ledes srácnak írtam... Te mennyiért vetted tőle a ledeket?

MSN-ed van?

Link to comment
Megosztás:

Szia, és BÚÉK mindenkinek! :lol:

Bontott csati másik oldala megoldható... Jeladók szintén a bontott GSi-ből. Forrasztópáka, meg az azt kezelő kéz is kéznél van! :) Kábelcsapolót, nyákot veszek. Tüskék az itthon lévő csomó bontott szgépből megintcsak kivehetőek. De felmerült egy kérdés: a BC nem magával a kijelzővel van egybeépítve? Vagy az tényleg csak egy kijelző? Akkor melyik a BC? Fogalomtisztázás: ez ugye a BoardComputer (fedélzeti comp)?Ez nem ugyan az, mint ami az enyémben is van - kis fekete doboz, ha jól emlékszem két soklábas csatlakozósorral a kormány felől a műszerfal mélyén??? ChekControl? Na itt az első dolog, amiről fogalmam sincs... Az mi? Ja leesett... Az a kijelzősor, ami a műszerfal közepén van...

http://img.tar.hu/crime78/img/18460783.jpg

Nekem olyan nincs... Nálam lehet annak a helyére menne a BC kijelzője!

Köszi, a ledes srácnak írtam... Te mennyiért vetted tőle a ledeket?

MSN-ed van?

Na... Az LCD-nek semmi köze a BC-hez... A BC egy önálló fekete doboz, amibe bemegy pár jel, és abból kiszámítja a fogyasztást, hátralevő távolságot, van benne stopper, meg óra, meg hőmérsékletet mér a külső jeladó segítségével.

Az LCD meg sebességet mér, olajnyomást, töltést, vízhőmérsékletet, és üzemanyagmennyiséget.

A kettő között sok jel ugyanazon jeladótól származik, de teljesen különböző műszerek.

A CheckControlnak is két fajtája van ha jól tudom. Az egyikben csak izzók vannak, és a vezérlője a kesztyűtartó felett, a jobb oldali levegőbeömlő alatt található, a másik pedig egybeépítve van az izzókkal.

Az astra BC-jét is ez a kesztyűtartónál levő K86 vezérli. Kapcsolási rajzokon szépen látszik :)

MSN: janosceg@mrgo.hu

képpel nem idézünk ejnye bejnye :blink: opeltomi

Link to comment
Megosztás:

Na... Az LCD-nek semmi köze a BC-hez... A BC egy önálló fekete doboz, amibe bemegy pár jel, és abból kiszámítja a fogyasztást, hátralevő távolságot, van benne stopper, meg óra, meg hőmérsékletet mér a külső jeladó segítségével.

Az LCD meg sebességet mér, olajnyomást, töltést, vízhőmérsékletet, és üzemanyagmennyiséget.

A kettő között sok jel ugyanazon jeladótól származik, de teljesen különböző műszerek.

A CheckControlnak is két fajtája van ha jól tudom. Az egyikben csak izzók vannak, és a vezérlője a kesztyűtartó felett, a jobb oldali levegőbeömlő alatt található, a másik pedig egybeépítve van az izzókkal.

Az astra BC-jét is ez a kesztyűtartónál levő K86 vezérli. Kapcsolási rajzokon szépen látszik :blink:

MSN: janosceg@mrgo.hu

Várj, félreértettél... Azt vágom, hogy az LCD-t a műszercsoportra mondjátok. Én arra godoltam, hogy amit te a középső frisslevegő beömlő helyére raktál az csak a kijelzője a BC-nek, és az vhol máshol van eldugva. Ezért írtam, hogy: a BC nem a kijelzővel van egybeépítve? Csak rosszul van fogalmazva... Tehát azon a kütyün kívül - amit a levegőbeömlő helyére raktál - csak a jeladókra van szükség, vagy még egy CC-t is be kell szereznem - szerelnem? Bár azt írtad, hogy a BC ellátja a CC feladatát is, így most tulképpen neked két CC van a kocsidban...

Link to comment
Megosztás:

Várj, félreértettél... Azt vágom, hogy az LCD-t a műszercsoportra mondjátok. Én arra godoltam, hogy amit te a középső frisslevegő beömlő helyére raktál az csak a kijelzője a BC-nek, és az vhol máshol van eldugva. Ezért írtam, hogy: a BC nem a kijelzővel van egybeépítve? Csak rosszul van fogalmazva... Tehát azon a kütyün kívül - amit a levegőbeömlő helyére raktál - csak a jeladókra van szükség, vagy még egy CC-t is be kell szereznem - szerelnem? Bár azt írtad, hogy a BC ellátja a CC feladatát is, így most tulképpen neked két CC van a kocsidban...

A BC az egyben van, a jeladókból számítja az adatokat. Nem csak kijelző. A CheckControl része úgy működik, hogy egy-egy szálon vagy kap +12V-ot (ez jelzi a hibát), vagy a földdel van összekötve (nincs hiba) Van még plusz egy doboz (K86), ami az én kadettomban vezérli a checkcontrol (műszerfal közepén) izzóit. Ajánlom nézz meg egy Kadett kapcsolási rajzot ez ügyben, és világos lesz :blink:

Amúgy nekem most működnek az izzók is, meg az Astra BC CC része is, tehát igen, két CC van a kocsimban. A gyárinál csak lámpák világítanak, az astra BC-nél meg kiírja szövegesen, hogy mi a baj :)

Végülis az Astra BC beszerelésének is három módja van:

1-nem használod a CC részét, mert pl nincs a kocsidban ilyen gyárilag

2-Olyan CC van gyárilag a kocsidban, aminek van egy kijelző és egy vezérlő része külön. (műszerfal közepe, kesztyűtartó felett (rajz: jel----vezérlő----kijelző (mezei izzók))

3-Olyan CC van gyárilag a kocsidban, melnyek a kijelzője és a vezérlője egy dobozban van. (rajz: jel----vezérlőkijelzőegyben)

Na talán érthető voltam :)

Link to comment
Megosztás:

Végülis az Astra BC beszerelésének is három módja van:

1-nem használod a CC részét, mert pl nincs a kocsidban ilyen gyárilag

2-Olyan CC van gyárilag a kocsidban, aminek van egy kijelző és egy vezérlő része külön. (műszerfal közepe, kesztyűtartó felett (rajz: jel----vezérlő----kijelző (mezei izzók))

3-Olyan CC van gyárilag a kocsidban, melnyek a kijelzője és a vezérlője egy dobozban van. (rajz: jel----vezérlőkijelzőegyben)

Na talán érthető voltam :blink:

Tehát ha jól értem: vagy két CC lesz a kocsimban, vagy egy sem, mert hogy most egy sincs... Bár meg kell mondjam a BC-nek nem ezen része érdekelt inkább, de ha már tudja, akkor miért ne... Csak így még több nyűg lesz vele.

Mégegyszer köszi az eddigieket, ha van, akkor szívesen fogadnám még pl a Kadett kapcsolási rajzát, meg akkor egy teljes anyaglistát, hogy egészben lássam a dolgot. Utána meg kezdődhet a beszerzés.

Link to comment
Megosztás:

Tehát ha jól értem: vagy két CC lesz a kocsimban, vagy egy sem, mert hogy most egy sincs... Bár meg kell mondjam a BC-nek nem ezen része érdekelt inkább, de ha már tudja, akkor miért ne... Csak így még több nyűg lesz vele.

Mégegyszer köszi az eddigieket, ha van, akkor szívesen fogadnám még pl a Kadett kapcsolási rajzát, meg akkor egy teljes anyaglistát, hogy egészben lássam a dolgot. Utána meg kezdődhet a beszerzés.

Kettő sose lesz, mivel most egysincs, a BC meg csak egy :blink:

Összeszedtem egy kis anyagot Neked:

http://www.terv.mrgo.hu/gsi/kadettbeastrabc.zip

Link to comment
Megosztás:

Kettő sose lesz, mivel most egysincs, a BC meg csak egy :)

Összeszedtem egy kis anyagot Neked:

Köszi, átnéztem, és hazudnék, ha azt mondanám minden világos... :blink:

Gondolkoztam a CC-n is, és a GSi-ben, amit ki akarok belezni, az a fajta van, mint neked. Csak az izzók a műszerfal közepén, és a K86 valahol máshol. Akkor azt is megszerezzem?

Egy viszont biztos: ha elkezdem tuti keresni foglak! :)

Egyenlőre mindent köszönök!

Üdv: Crime

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.