Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy a Kadett GSI digit műszerfal Km számlálóját hogyan lehet tesztelni? Az a gond, hogy a sebességet tökéletesen mutatja, de a kis villanymotor nem tekeri a Km számlálót!

Feltételezem, hogy egy lassú fordulatú motor ez, 3 kivezetése van! Ha rámérek a műszerrel a lábakra, mindenhol mutat valamilyen értéket!

Üdv:

Gyepi

Link to comment
Megosztás:

Az nagyon valószínű ;) mert én oda a C Rekordommal megyek :)

:D Várj csak! Ha minden jól megy,addig az én kis drágaságom is készen lesz! ;)

Persze ahhoz még sok pénz meg energia fog kelleni (és még el se kezdtem)

de hál' istennek,van egynehány igen nagyszerű ember a környezetemben,akik

mindamellett hogy opelesek még ráadásul szeretem is őket :P

Link to comment
Megosztás:

Elfáradt a futómű...

Azt már Blitz, és pár segítőkész kolléga rendberakta, a neheze most jön.

Egyenlőre ki van vonva ideiglenesen a forgalomból, így nem szívesen közlekednék vele.

A felniket meg kellene nézni, mi mennyire sérült, illetve gumikat kell szerezni.

Ezek után májusban lejár a műszaki és a zöldkártya, ezeket is meg kell csinálni.

Végül is csak pénz kell hozzá, meg sok türelem. :)

Link to comment
Megosztás:

egyedül az olajnyomás jellel nem tom mit fogok kezdeni... Azt még meg sem néztem, hol lehet a jeladó, állítólag valahol a generátor alatt.

Nemtom 1.6-nál hogy van, de C20NE-nél az olajgomba adja a jelet, az meg az olajszűrő fölött van közvetlenül.

Elfáradt a futómű...

Azt már Blitz, és pár segítőkész kolléga rendberakta, a neheze most jön.

Egyenlőre ki van vonva ideiglenesen a forgalomból, így nem szívesen közlekednék vele.

A felniket meg kellene nézni, mi mennyire sérült, illetve gumikat kell szerezni.

Ezek után májusban lejár a műszaki és a zöldkártya, ezeket is meg kell csinálni.

Végül is csak pénz kell hozzá, meg sok türelem. :)

Akkó megmarad? Legalábbis újra életre kel? Az aláírásodból ítélve már azt hittem végleg leírtad a verdát.

Link to comment
Megosztás:

Legalábbis újra életre kel? Az aláírásodból ítélve már azt hittem végleg leírtad a verdát.

Írta valahol hogy tk kadett... most meg hogy mennyire sérült a futómű...

Most akkor mégis mi lesz vele? Vagy mi van??? ;)

B. ha kell alkatrész szójjá,azt rakjad össze mer jó lenne még látni! :)

Vagy vedd meg az enyém pár hónap múlva :D

Link to comment
Megosztás:

Nini, egy hölgy Kadett tulaj aki maga szeretené csinálgatni az autót :D ;)

Üdv itt :P

Köszi az üdvözlést. ;)

Ezek szerint nem nagyon nézitek ki egy leányzóból, hogy bele mer kotorni egy autóba, he?

Nos, egyenlőre nem is.

Örülök, hogy karácsony táján legalább egy mp3 lejátszót sikerült belevarázsolnom (segítséggel) a kocsiba első-hátsó hangfalakkal együtt anélkül, hogy leégett volna a cucc. Nem volt könnyű mutatvány, mert az előző tulaj elég rendesen megkeverte a vezetékeket. :)

Én abból indulok ki, hogy 10 éve még csak a power gombot mertem megnyomni a számítógépen, ma már viszont nem megyek szervízbe, ha fejleszteném a pc-t. Ha abba bele tudtam jönni, akkor asszem nem lehetetlen, hogy a könyebb dolgokat a Kadetton is meg merjem idővel csinálni.

Sz'al még ne ássatok el (az alapjáratot már simán beállítom - kezdetnek nem rossz, ugyi?).

Viki

Link to comment
Megosztás:

Jól beszéltek... Az enyém nem TK, de a sorsa még nagyon függőben van :)

Most tartunk ott, hogy érdemes lenne padra rakni, mert picit furcsán állnak az első kerekek.

Amúgy cserélve lett:

- Hátsó híd

- Bal első lengőkar

- Első gátlók

- kormánymű

Így már "mozgásképes" lett, csak hát vannak még rajta apróbb sebek.

Pl. bal első fényszóró függőlegesen végigrepedt, első lökh. megint mehet műanyagoshoz, meg a tornyokat meg kellene méregetni picit...

Link to comment
Megosztás:

Jól beszéltek... Az enyém nem TK, de a sorsa még nagyon függőben van :)

Most tartunk ott, hogy érdemes lenne padra rakni, mert picit furcsán állnak az első kerekek.

Amúgy cserélve lett:

- Hátsó híd

- Bal első lengőkar

- Első gátlók

- kormánymű

Így már "mozgásképes" lett, csak hát vannak még rajta apróbb sebek.

Pl. bal első fényszóró függőlegesen végigrepedt, első lökh. megint mehet műanyagoshoz, meg a tornyokat meg kellene méregetni picit...

szép kis kabrio az pedig :D a mostani felnik meg nagyon jók ;)

Link to comment
Megosztás:

Nagyon jól mutat benne!

Minden elismerésem! :D

De egy kis bibit észrevettem,ami mindig később szokott bonyadalmat okozni...

Az autó súlyos akutt benzinhiányban szenved :P

Ez a legelszomorítóbb kép amit a digi mutathat ;) téged még nem idegesít hogy még villog is?

Jól beszéltek... Az enyém nem TK, de a sorsa még nagyon függőben van ;)

Most tartunk ott, hogy érdemes lenne padra rakni, mert picit furcsán állnak az első kerekek.

Amúgy cserélve lett:

- Hátsó híd

- Bal első lengőkar

- Első gátlók

- kormánymű

Így már "mozgásképes" lett, csak hát vannak még rajta apróbb sebek.

Pl. bal első fényszóró függőlegesen végigrepedt, első lökh. megint mehet műanyagoshoz, meg a tornyokat meg kellene méregetni picit...

még olvasni is rossz ;)

Ez épp olyan mint amikor nemi betegségekről van szó a tévében,és utánna kicsit növekszik

az eladott óvszerek száma...

Ennél már csak az aids-es motoros a rosszabb :)

Link to comment
Megosztás:

Sz'al még ne ássatok el (az alapjáratot már simán beállítom - kezdetnek nem rossz, ugyi?).

Szia! Azt hiszem minden jelenlévő nevében mondhatom hogy büszkék vagyunk rád!:)

Nem azért mert opeled van,nem azért mert nő vagy,hanem mert foglalkozni is akarsz az autóval,

csinosítgatni,bizgerálni,és nem csak vezetni mint a nemed túlnyomó része!

Ez nagyon dícséretes! Örülünk neked:) (én legalább is még ilyet nem láttam) :D

Link to comment
Megosztás:

kérlek, módosítsd az aláírásodat

Megtörtént, bocsi...

Közben arra is rájöttem, miért nem megy.

Más: szerintetek testkábel vagy gyújtáskábelek okozhatják azt, hogy hidegben, hidegen nem indul a kocsim? A +10 fok alatti hőmérséklet már hidegnek számít, ha a kocsimat kérdezem... :) Tavaly télen is ezt csinálta, elvittem villamosságishoz, kicserélte a bendixet, talán a csapágyakat az önindítóban, de két nap múlva ugyan azt csinálta... Indításkor kattan egyet, utána semmi, csak hallom, hogy forog az önindítómotor! Aztán egész nyáron semmi baja nem volt, de most télen, mikor beköszöntöttek a hidegek, megint csinálja... Szeretném Én megoldani a problémát, mert már két autóvillamossági szerelő leszerepelt nálam! Ötletek, vélemény? :D

Ezzel viszont még nem is dicsekedtem: (nem szúrom be, mert nagy, de itt a link)

http://kep.tar.hu/crime78/50194782/19036129#2

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.