Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Sziasztok!

No ugye volt egy olyan gondom, hogy sokat fogyaszt a kadi. Voltam szerelőnél kicsit állított rajta meg azt mondta, hogy a szarok a szigetelések. Így néz ki két oldalról:

http://guni.tvn.hu/soxar/karbi1.jpg

http://guni.tvn.hu/soxar/karbi2.jpg

Ennyi benzin a felületen még normális, vagy azért fogyasztana annyit, mert egyszerűen kifolyik a benya a karbiból oldalt? Meg az is érdekes, hogy alatta az elem meg tök száraz. Mennyibe kerülhet egyébként egy felújítókészlet, és kb mennyiért csinálják meg?

THX: Guni

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Nemrégiben kaptam segítséget de most újra szükségem volna rá. Keresek még mindig gyújtáselosztót. Megvan hogy milyenre van szükségem. A megnevezése Hall jeladós gyújtáselosztó. Ha valaki tud segíteni hogy hol vagy hogy lehet szerezni ilyet az jó volna.

Előre is köszike!

Link to comment
Megosztás:

rég irtam ide a kadettről mert nincs mit :lol:

pöcc-röff jön megy fékezik...kap rendesen, minden rendben van vele..

az alapjárati motort még mindig nem takarítottam ki :lol:

1000kmer belement a 7én és csak tankolni kellett...de abból is keveset mert 6.6 körül fogyasztott :lol:

Link to comment
Megosztás:

Háát ez is már csak múltidő!

Eladtam a Kadettet. Remélem jó gazdája lesz neki.

Sajnos kinőttük és klíma hiánya volt szegénynek.

Szerettem nagyon. :D :lol:

tegnap este mentünk vele egy kört a városban :lol: jó kis kocsi :lol:

az ületés miatt keményebb a futóműve mint az enyémnek de jobban is néz ki na meg nagyon jól veszi a kanyarokat :lol:

valamiért úgy tűnt mintha jobban is menne mint az enyém :lol:

Link to comment
Megosztás:

tegnap este mentünk vele egy kört a városban :lol: jó kis kocsi :lol:

az ületés miatt keményebb a futóműve mint az enyémnek de jobban is néz ki na meg nagyon jól veszi a kanyarokat :lol:

valamiért úgy tűnt mintha jobban is menne mint az enyém :lol:

Aztán vigyázni ám rá!!

Az új kocsim jobban fog menni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

megígértem h figyelemmel kísérem a sorsát :lol:

fehér indexeket mennyiért adnád majd ?

Háát 3 ezer /pár? és választhatsz,hogy Hella vagy valami utángyártott mert 2 pár van.

Ma elkezdődött az új autó papírmunkája. :lol:

Ha minden jól megy hétvégére meg is lesz.

Link to comment
Megosztás:

Háát 3 ezer /pár? és választhatsz,hogy Hella vagy valami utángyártott mert 2 pár van.

Ma elkezdődött az új autó papírmunkája. :lol:

Ha minden jól megy hétvégére meg is lesz.

rendben majd értekezünk róla :lol:

melyik jött össze a 2 autó közül ? :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Üdvözletem mindenkinek

Van egy olyan problémám, hogy a Kadett néha alapjárat helyett leáll. Először azt hittem, talán eldugult valami a karburátorban, de mivel már többször előfordult, hogy ismét rendben volt az alapjárat, majd ismét nem, ezért ezt elvetettem. Ha épp rendben van az alapjárat, akkor simán jár, nem ingadozik. Ha viszont nincs rendben éppen, akkor menet közben is rángat kismértékű gázadásra, illetve szimpla gázelvételnél sem sima az átmenete motorfékre, hanem hirtelen fogja vissza. Mivel néha rendesen megy, néha meg vacakol, ezért nekem elektromos hibának, kontakthibának tűnik. Ez utóbbit támasztja alá, hogy a dolog akkor kezdődött, amikor a generátor és az akku közé behúztam tisztességes keresztmetszetű vezetéket, és azt a gyujtást vezérlő modul alatt vezettem el, és ahogy a vezetékeket rögzítettem, közben a modulra menő drótokat is megmozdítottam. Nem húzódtak meg, vagy ilyesmi, csak egyszerűen arrébb lettek hajtva, hogy a vezetékeim elférjenek. Valaki megtudná mondani, hogy melyik vezetékek kellenek az alapjárathoz, hogy le tudjam ellenőrizni, hogy azok rendben vannak-e? 13NB jelzésű motor van benne, 1B1 jelzésű karburátor, 88-as gyártású.

Köszönöm a segítséget

Link to comment
Megosztás:

Tegnap megpróbáltam beindítás után átmozgatni a vezetékeket, hogy hátha megtalálom a hibát, de nem állt le a motor. Lementem 150km-t vagyesen városi és városon kívüli üzemben, és nem jelentkezett sem a rángatás, sem a leállás. Lehet, hogy mégis valami kosz volt, ami azóta kiment onnan?

Link to comment
Megosztás:

Tegnap megpróbáltam beindítás után átmozgatni a vezetékeket, hogy hátha megtalálom a hibát, de nem állt le a motor. Lementem 150km-t vagyesen városi és városon kívüli üzemben, és nem jelentkezett sem a rángatás, sem a leállás. Lehet, hogy mégis valami kosz volt, ami azóta kiment onnan?

Simán lehet. Helyedben bengaszűrőt cserélnék első körben. Ha mégis a karbi a ludas az nagyobb szívás lesz. Üdv itt amúgy :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kösz a választ

Amint szerzek szűrőt, kicserélem. Amúgy fogalmam sincs, mikor volt cserélve, mert kb. négy hónapja van nálam az autó, és pár apróság kivételével minden rendben volt vele. Igaz az olajfogyasztása magasnak tűnik (kb. 0,8l/1000km), ami talán kopott hengerre illetve gyűrűkre utal (nemtudom, hány kilóméter lehet benne), de az üzemanyagfogyasztással viszont meg vagyok elégedve (úgy 6l/100km általában finom, de néha durvább gázpedálhasználattal, városon kívül 110-120-es tempóval). Mondjuk a motor tetején is szivárog egy kicsit az olaj, tömítést kellene cserélni a szelepfedél alatt.

Eszembe jutott még valami. Ha 4-5 napig nincs beindítva a motor, majd indítani akarom, akkor olyan, mintha egy ideig nem kapna üzemanyagot. Az önindító teker 20-25 másodpercig, majd beindul, és utána megy rendesen. Ha mondjuk egy napig vagy kevesebb ideig nem volt csak beindítva, akkor indul rögtön. Olyan, mintha a karburátorból és a köztes csövekből visszafolyna a benzin a tartályba, és utána a pumpának ennyi idő kell, hogy ismét felszívja. De van egy olyan, hogyha így indítózás közben nyomom lefele (tehát nem nyomva tartom, hanem mozog lefele) a gázpedált, akkor beindul a motor. Erre magyarázatként csak a gyorsítószivattyút tudom elképzelni. Kicsit trükkös így indítani, meg én tudom, hogy hogyan kell csinálni, de ugye vannak nőtagok is a családban, és nekik aztán hiába magyaráznám a dolgot. Gondolom, ha már a motor felpörög a 800-1000 fordulatra, akkor a magasabb fordulatszám miatt az üzemanyagszivattyú egykettőre felnyomja a benzint, ezért indul be így. Mi lehet az oka ennek a több nap utáni indítási problémának? Nem zár az üzemanyagszivattyú szelepje rendesen, és a gravitáció lecsorgatja a benzint? (nem láttam még a szivattyúját szétszedve, csak másik autókét láttam, lehet hogy hülyeséget mondtam ezzel a szelepes dologgal)

Link to comment
Megosztás:

Mi lehet az oka ennek a több nap utáni indítási problémának? Nem zár az üzemanyagszivattyú szelepje rendesen, és a gravitáció lecsorgatja a benzint? (nem láttam még a szivattyúját szétszedve, csak másik autókét láttam, lehet hogy hülyeséget mondtam ezzel a szelepes dologgal)

Szerintem telibe találtad

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

kadett elkezdett sz--ni...

nem ment a hátsó ablak mosója és amikor nyomtam rá a vizet akkor a csomagtérbe,utastérbe ment a víz...ahol ki van vezetve a csomagtérajtóra a cső, ott csúszott szét.leszedtem a csomagtérburkolatot de nem találtam sehol a cső végét, úgy néz ki mintha a tetőben lenne elvezetve de ez elég irreális megoldásnak tűnik...asszem ez ígymarad <_<

Link to comment
Megosztás:

Pedig a tetőben van és ha így hagyod akkor el fogod áztatni a tetőkárpitot ha véletlenül rányomsz a mosóra mert elfelejted hogy lejött a cső... Szvsz vagy húzd le elöl is a motorról a csövet és dugózd le valamivel a szivattyú kimenetét, vagy tetőkárpit le, és úgy megkeresheted az elveszett csövet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.