Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


ivannorbi

Recommended Posts

Nem is arra gondoltam, hogy sportkocsikat aláznék vele, de nem hiszem, hogy sokan kinéznék belőle a 10 mp alatti százat. Tiszta női autó kinézete van. A 102LE-s papíron 9,6 alatt százon van, ezt pedig 129 lovasnak írják. Mondjuk nem tudom, hogy mitől lenne annyi, ráadásul a saját tömeg is gyanúsan kevés. De jól hangzik.

Link to comment
Megosztás:

Nem is arra gondoltam, hogy sportkocsikat aláznék vele, de nem hiszem, hogy sokan kinéznék belőle a 10 mp alatti százat. Tiszta női autó kinézete van. A 102LE-s papíron 9,6 alatt százon van, ezt pedig 129 lovasnak írják. Mondjuk nem tudom, hogy mitől lenne annyi, ráadásul a saját tömeg is gyanúsan kevés. De jól hangzik.

Úgy tudja, hogy turbós. A Daihatsu úttörője a kis turbós benzines autóknak. Biztos jó, de az összkerék visszafogja rendesen. Jópofa városi kocsi lehet.

Link to comment
Megosztás:

Úgy tudja, hogy turbós. A Daihatsu úttörője a kis turbós benzines autóknak. Biztos jó, de az összkerék visszafogja rendesen. Jópofa városi kocsi lehet.

129 pacisat turbósban se találtam a neten. ITT egész részletesen le van írva a modelltörténet.

Amúgy pont az összkerék miatt találtam rá. De ez biztos, hogy a hátrányára válik? Indulásnál szerintem praktikusabb, ha az összes kerék dolgozik... Ha csak az elsőt hajtaná, akkor az hamarabb kipörögne. Hármastól fölfelé viszont már valószínűleg tényleg visszafogja...

Link to comment
Megosztás:

129 pacisat turbósban se találtam a neten. ITT egész részletesen le van írva a modelltörténet.

Amúgy pont az összkerék miatt találtam rá. De ez biztos, hogy a hátrányára válik? Indulásnál szerintem praktikusabb, ha az összes kerék dolgozik... Ha csak az elsőt hajtaná, akkor az hamarabb kipörögne. Hármastól fölfelé viszont már valószínűleg tényleg visszafogja...

Na, utánanéztem ennek a kocsinak, mert piszkálta a csőrömet, hogy ez milyen öszvér. Szerencsére itt az üzletben elég komoly programok állnak rendelkezésemre, amikben az összes autó benne van részletesen. Ebből a fajtából a legerősebb 103 lovas volt, nincs belőle erősebb. A többi adat stimmel. Biztos megtuningolták Svájcban! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na, utánanéztem ennek a kocsinak, mert piszkálta a csőrömet, hogy ez milyen öszvér. Szerencsére itt az üzletben elég komoly programok állnak rendelkezésemre, amikben az összes autó benne van részletesen. Ebből a fajtából a legerősebb 103 lovas volt, nincs belőle erősebb. A többi adat stimmel. Biztos megtuningolták Svájcban! :lol:

Én találtam 120 lovasat is, bár az elég spéci (raliváltozat) volt. Az utcai verzió 102 lovas, pl. EZ. Az ára sem rossz... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem valami szép (főleg az eleje), de ha igaz a teljesítményadat, akkor egy egész jó kis élményautócska lehet... Nem lenne rossz a Zasszonynak :lol: . Feliratok le, aztán gondolkozhatnának a nagylegények, hogy mi alázta le őket a lámpánál... :lol:

olyan lehet mint egy suzuki csak daihatsu áron . japók jó autók ezt tudjuk ennek fényében ez sem lehet rossz !

a forma szokás kérdése én pl. nyitott vagyok mindenre amiben van részlet ami megfog . a teljesítménye gondolom mert turbós azért ennyi de értek benne némi elírást is hozzáteszem nem ismerem ezt a darabot viszont a dajhi az jó kocsi az biztos ! egy barátomnak (isten nyugasztalja szegényt)volt egy öregebb példánya első gen. sharade az pl. egy kívánatos kis autó volt ,kimondottan városi jószág de az autópályán is ment rendesen ! hiba kb. nulla volt vele. padig volt vagy 25 éves .....

négykerekes suzuki van még ? mintha lenne. lehet azért ott kutakodnék márcsak az alkatrész árak miatt is.....

Link to comment
Megosztás:

olyan lehet mint egy suzuki csak daihatsu áron . japók jó autók ezt tudjuk ennek fényében ez sem lehet rossz !

a forma szokás kérdése én pl. nyitott vagyok mindenre amiben van részlet ami megfog . a teljesítménye gondolom mert turbós azért ennyi de értek benne némi elírást is hozzáteszem nem ismerem ezt a darabot viszont a dajhi az jó kocsi az biztos ! egy barátomnak (isten nyugasztalja szegényt)volt egy öregebb példánya első gen. sharade az pl. egy kívánatos kis autó volt ,kimondottan városi jószág de az autópályán is ment rendesen ! hiba kb. nulla volt vele. padig volt vagy 25 éves .....

négykerekes suzuki van még ? mintha lenne. lehet azért ott kutakodnék márcsak az alkatrész árak miatt is.....

A kis szusik viszkósak (az SX4 már nem), azzal pedig nem szimpatizálok.

Ez pedig nem az.

Uppsz, egy régebbi verzió Talán még pofásabb is egy kicsit. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az SX4 nekünk sajnos még drága. Ráadásul kis autónak nagy, nagynak meg kicsi.

Amúgy néztem már, írnak róla jót is meg rosszat is.

A jelenlegi elképzelés a közeljövőben második autónak egy kis összkerekes (pl. Daihatsu Sirion v. Terios, esetleg Swift v. Ignis), aztán néhány éven belül egy nagyobb a hullaszállító helyett. Ez valami összkerekes kombi (Octavia, Passat, Subaru), "SUV" (Duster, Vitara, Frontera), esetleg valami egyterű (?) lenne.

Nézegettem még a Honda HRV, CRV-ket, de azok megint az a kategória, mint az SX4... A HRV mondjuk még beleférne a kicsi kategóriába (mondjuk akkor már az SX4-nek is bele kellene, de az árban a duplája a Hondának)

Link to comment
Megosztás:

:P

De félnék ezektől az új csodáktól. Mennyi baj lesz ezekkel 5-10 év múlva?!... Az árukról nem is beszélve :D ...

Az Octaviaból meg a Passatból sem merném megvenni a PD TDI-ket, csak a régebbi TD-ket, de azok pár év múlva már csak a koruk miatt is elég neccesek lesznek (most is jól meg kell nézni őket)

A Duster-rel is ez a bajom, amúgy szimpatikus járgány. Na nem kinézetre, de az egyéb tulajdonságai nem rosszak.

Link to comment
Megosztás:

:P

De félnék ezektől az új csodáktól. Mennyi baj lesz ezekkel 5-10 év múlva?!... Az árukról nem is beszélve :D ...

Az Octaviaból meg a Passatból sem merném megvenni a PD TDI-ket, csak a régebbi TD-ket, de azok pár év múlva már csak a koruk miatt is elég neccesek lesznek (most is jól meg kell nézni őket)

A Duster-rel is ez a bajom, amúgy szimpatikus járgány. Na nem kinézetre, de az egyéb tulajdonságai nem rosszak.

Pedig az még kinézetre sem olyan szörnyű, szerintem. Legalábbis én elvagyok a formavilágával.

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.