Jump to content
OPEL FÓRUM

kori

Moderátorok
  • Content Count

    6,534
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

kori last won the day on September 18

kori had the most liked content!

Community Reputation

213 Segítőkész

3 Followers

About kori

  • Rank
    kori
  • Birthday 11/21/1977

Elérhetőség

  • MSN
    kori@opelklub.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Lánycsók
  • Érdeklődés
    Opel, PDA-k

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Omega MV6; Opel Rekord 2.0E; Opel Vivaro 2,5 CDTI
  • City
    Mohács

Recent Profile Visitors

18,157 profile views
  1. Ez igaz. De 2019 szeptemberig a Vivaro ugyan ez volt. Ezért bátorkodtam betenni ide.
  2. Megvan a műszaki a Rekordra. Előbb azonban a hátsó sárvédők kerék mögötti alját kellett kicserélni, illetve a pótkeréktartót kihegeszteni. Valamint a jobb szélső kormányösszekötőt cserélni. A műszaki vizsga akadályait simán vette, minden tökéletesen megfelelt, pedig a co méréstől és a bal első lengéscsillapító állapotától tartottam. De ezekkel sem volt probléma. Következő lépés nyáron lesz, mikor tovább folytatom a kasztni kijavítását.
  3. Vivaro B TPMS szenzor: Sajnos a Vivaro B/Trafic 3-ban még szenzor kell a TPMS rendszerhez. Ha külön nyári és külön téli felni garnitúrát szeretnél, be kell szerezni a szenzorokat. Erre több lehetőség is rendelkezésre áll: 1. Opel hálózaton keresztül rendelni. Ez a legdrágább. Majd 30 százalékos kedvezménnyel 27e forintos ajánlatot kaptam darabjára. 2. Renault hálózaton keresztül 5e forintba kerül darabja. 3. Univerzális jeladó kb 15e darabja. 4. Kínából rendelni. Én Aliexpressről rendeltem, itt 2500 forint volt darabja. Csak olyat mertem megrendelni, amely
  4. Egy kis Trafic szerelés:
  5. Vivaro B első hangszóró csere: Sajnos a B Vivaro hangrendszere sokkal gyengébb, mint az A-é. Egyáltalán nincs magas hangszóró, az első ajtóban levő mélyközép hangzása pedig kritikán aluli. Én egy Hertz komponens szettet választottam, hogy a magas hangok ne az ajtó aljából jöjjenek. A magasaknak a tükör háromszöget szemeltem ki, mert a műszerfalon nagyon bután nézett volna ki a saját kiemelő keretével. Mivel új az autó, sajnáltam a gyári műanyagokat szétfúrni, ezért csergőből rendeltem egy pár másik borítást. Az ajtókárpit leszedése előtt engedjük le az ablakot. Sze
  6. Szia. Nekem injektoros a Rekordom, így ebben ķonkrét segítséget nem tudok nyújtani. De van pár vállalkozás, akik karburátor felújítással foglalkoznak . Érdemes megkeresni őket, hátha tudnak segíteni. Esetleg keresd meg Dedeó Gyulát, ő is nagy szakértője az öreg Opeleknek. A strohm.hu oldalon találsz elérhetőséget hozzá.
  7. Szia. 0036702531355 vagy 06305675264 Pécsvárad Szent Gellért u. 35.
  8. 98-ban vettem a 83-as 2.0E Rekordot. 2002-ben öcsémhez került, majd 2005-ben édesanyámhoz. De ők vettek egy Peugeot 807-et, amibe könnyebb ki-beszállniuk, így visszakaptam. Eddig is folyamatosan csinálgattam, de azért van mit csinálni rajta. Legrosszabbul a hátsó lökös alatti sárvédőrész néz ki. Szerencsére kaptam hozzá javító elemeket. Igazából napi használós lesz, így nem cél az OT.
  9. 17 és fél év után újra nálam a régi Rekordom. Lesz mit csinálni rajta, de nem reménytelen.
  10. 4 év Vivarozás után, sajnos részben elhagyom a topikot. Igaz egyelőre csak árulom az autót. Sokat gondolkoztam, mi legyen az utód. Az új Vivaro/Zafira Life érezhetően kisebb, nagyobb a motorzaja, és nem utolsó sorban, drága is. Sokat gondolkodtam a Ford Tourneo Customon is. Bár sztem az is kisebb valamivel, mint az A Vivaro, de az eleje nagyon nem jön be. A felextrázott ára sem túl baráti, bár a kereskedők által adott 23 % körüli kedvezménnyel a Trafic szintjén van. Így maradtam a Renault koncepciójánál. Pláne, hogy visszahozták a 2.0 DCI motort, és az eleje is nagyon szép lett, a lámpák pedig
  11. Sajnos a Vivaro/Trafic típushibája, hogy az első ülések könyöklöje lekókad. Az enyémben az elején még tartott egy kicsit, de hamar feladta a harcot. Egyszer már nekiálltam megcsinálni, de sajnos roncsolás nélkül nem lehet szétszedni. Ennek az az oka, hogy a ķönyöklő házára rahúzták a huzatot, majd kifújták szivacs anyaggal. Youtubeon láttam egy videót, ahol teljesen lebontották róla a kárpitot, de a szivacs annyira sérült, hogy összerakás után nagyon csúnya volt. Ezért én másik módszert választottam. 1. Leszerelés az ülésről: a deréktámasz állító tekerőjének a közepéből, egy kis csavarhúzóval
  12. Már 2 éve szenvedek, hogy menet közben leáll a 2006-os 2.5 DTI Vivaronk. Eleinte csak nagy melegben jött elő, hatodikban ha alacsony fordulatról szerettem volna gyorsítsni. Ilyenkor hirtelen erőtlen lett, és vészleállást csinált. Akár előzés közben is. Azonban mára már hideg időben is elkezdte. Az autóban 320e km van. Hibakódnak eleinte a rail cső nyomásszenzorját és a gázpedàl elektromos egységét dobta hibának. Mára már csak a 0191 maradt, a mi a rail nyomás szenzor tartományon kívüli működést jelenti. Kicseréltük a nyomás szenzort. Egy kb 250 km-es tesztút utolsó 30 kilométerén megint előjöt
  13. Sajnos típushiba, hogy a csapágyak tönkremennek benne. De még mindig olcsóbb, mint a VW csoportos Sharan, T5 hibája, a szinkrongyűrűk elkopása. Amik sokat autópályáznak, többet bírnak. Még a rendszeres olajcsere, szigorúan gyári Elf olajjal is segít a tartósságon. Én Üllőn szerettem volna javíttatni a váltót, mert kimondottan Vivaro/Traficra szakosodtak, de majd 10e forint lett volna a futár, mert 55 kg a váltó. Aztán Szekszárd került szóba, de egy ismerősömnek 2 váltófelújítását is elrontották. Pécsváradi srácot többen is ajánlották. Bár miután kész lett, egy másik ismerősöm meg őke
  14. Végre kész vagyok a Vivarom szerelésével. Komplett alváz- és üregvédelmet kapott. Ezért le lett szedve az üza tank, minden hőterelőlemez, váltószerelés miatt pedig az első bölcső. Felbakolás közben a jobb első emelőhely összerogyott, annyira el volt rozsdásodva. Az és a bal oldali is ki lett javítva. A tankot fogó két pánt is lekerült, mert nagyon rozsdásak voltak, persze azok is kilyukadtak. A bal hátsó sárvédőív hátsó sarka is átlyukadt. A hátsó rugótányérok is nagyon rozsdásak voltak, de szerencsére csak felületi tisztítás kellett nekik. Az alvázon viszont rengeteg felületi rozsda volt. Maj
  15. kori

    DIGIT-KLÍMA

    1. Termosztát jó? Városban, lassú tempónál 92 fok körül van a hőfok, de ha kimész országútra 90 feletti tempónál elkezd visszaesni a hőfok, akkor termosztát csere. 2. A terelőlapokat kis motorok mozgatják a lábtérben. Ezek elromolhatnak, vagy szétakad a mozgató rudazat. Szedd le a lábtérben a műszerfal alsó borító borítását, és állítgasd a hőfokot. Nálam a jobb oldalon a rudazat volt szétugorva. 3. Sajnos a hűtőfolyadék szintérzékelője egy idő után elromlik. Bár nem tudom miért, mert belül csak egy úszó van, ami egy csövön megy fel-le, a csőben meg reed relé van. De elromlik, és csak
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.