Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Los_M

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Los_M névjegye

  • Születésnap 1991-10-22

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra B
  • Város
    Orosháza

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Los_M's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Sziasztok! Azt hittem már megírtam, de majd most... Csak ha valaki hasonló bajt észlelne, egy támpont lehet a diagnózisban. So well üzemanyagszűrő és üzemanyagszivattyú volt a bűnös. Főként a szivattyú alján lévő szűrőkosár, annyira meg volt telve ganéval, hogy mikor megszívta magát, felcuppant az eltömődött szövet a szívócsonkra. Új szűrő (WK512) és szivattyú beszerelése megoldotta a problémát. Üdv!
  2. Sziasztok! Tegnap hagyott ott két év alatt először a Zőccség. Felüljáróra felfelé elfogyott a nyomaték, majd megállt. 15-20 perc után sikerült beindítani, majd hazajöttem vele, 3000 fordulat felett lepadlóztam, és meg akart halni. Bontom a tápszivattyú-benzinszűrő környékét, remélem ott lesz a baj.
  3. Los_M

    Motor

    Szia! Legegyszerűbben lefelé jön le bölcsőstől-futóművestől-mindenestől. Kikötsz mindent a motortérben(ha a hengerfej le van kapva, akkor már nem sok motyó maradt), kiszeded a sallangokat majd a bölcső csavarjait kiszeded, a két tornyon lóg az egész. Lerakod az autót a kerekére, megtámogatod a bölcsőt, hogy ne tudjon eldőlni, a két anyát le a toronynál, majd leemeled a kasztnit. Innen már lehet tologatni is kellő egyensúlyérzékkel Biztos ami biztos, a motor alatt ne tartózkodjatok, míg lóg az egész, oldalról kell óvatosan kitekerni a nagy csavarokat. Üdv!
  4. Los_M

    Elektromos

    Halihó! Pár katalógust átnyálaztam ügyedben, semmit nem találtam. Valószínűleg nem normál gyártású cucc, ezért elektromos oldalról kb beszerezhetetlen. Hasonlóan, mint a mostani TV-k, elektronikai eszközök gyári céláramkörei, kereskedelmi forgalomban nem megvásárolható.
  5. Los_M

    Elektromos

    Halihó! Nos, nem egyszerű, de nyomozok! Üdv!
  6. Halihó! Ha van egy jó fémipari barátod, tudna segíteni a leömlőcsonk felfekvő felületének síkolásában! Mi alfák 2,4 JTD leömlőit javítottuk így. A sok hőtágulástól elvetemednek és képesek eltépni a tőcsavarokat a hengerfejben. Sokat segít egy nagy köszörűkorong is, az oldalával csodákat lehet tenni síkolás-ügyileg. Nyilván ez macerásabb, időigényesebb, de hosszú távon valami ilyesmi megoldást keresnék a problémára. Üdv!
  7. Los_M

    Elektromos

    Halihó! Ha ki tudod forrasztani, akkor katalógusból lehet választani azonos darabot. Gyártó nem érdekes, lehet pl Omron, Takamisawa is. Ami fontos, hogy a működtető feszültsége egyezzék meg, a kapcsolható áram nagysága, a footprint, tehát a lábak elhelyezkedése, valamint az érintkező-konfigurációja. Pl NO, ez a nyugalmi nyitott, NC, ez a nyugalmi zárt, vagy váltóérintkező, ezekből lehet több is. https://www.ret.hu/shop/kapcsolok-nyomogombok-es-jelfogok/hagyomanyos-jelfogok/nyak-ba-ultetheto-jelfogok Itt igen sok reléből tudsz választani. Ha tudsz egy jó fotót feltölteni a feliratokról, valamint a forrasztási oldaláról, megpróbálok túrni neked helyettesítő darabot. Üdv!
  8. Los_M

    Elektromos

    Szia! Én első körben a két NEC gyártmányú relét cserélném ki. Lehet, valamelyik beragad. Emellett az összes forrasztást megnézném jó alaposan, lehet valamelyik felrepedt. Üdv!
  9. Los_M

    BemutatkoZOO

    Jogos! Lemaradt.... A tükrök még kékek, majd bezöldülnek, amint lehetőségeim engedik. A háttérben a régi ülései láthatóak, mint kertiszék szalonnasütéshez. Ja, és egy vezértengely elől, de az nem a Zöldségé!
  10. Los_M

    BemutatkoZOO

    Sziasztok! Róbert vagyok, orosházi lakos. Első soron köszönöm a befogadást! A gép: 1996-os gyönyörű szép zöld B Vectra sedan, X16XEL, becsületes nevén Zöldség. Röviden a története a következő: Tavaly sikerült vásárolni egy kereskedésben, azonnal kellett autó, teljesen véletlenül találtam rá. Anyagi keret igen gyenge volt, ezért a lepukkant F Astrák- öreg Suzukik- széteső lomok triumvirátusból kerestem autót, majd egyszer csak kiutat találtam. A kezdezi állapot igen siralmas volt, de úgy gondoltam, ez egy jó kaland lesz. Belül lepukkanva, ez-az nem működik, lámpák utángyártott repedt hulladékok, motor szépen jár, de nagyon füstöl. Itt indultunk a Zöldséggel a nem kifejezetten könnyű, de utólag nagyon vicces és kalandos úton. Az elmúlt évben rengeteget dolgoztam vele. Gyakorlatilag csavarra szedtem az egész autót, majd donor segítségével újjáépítettem. Azóta minden remekül működik, de a folyamatos "ez még azért nem tökéletes" állapot tart. Mindíg valamit cserélek, finomítok, szépítek a gépen. Valószínűleg ez az állapot a végtelenig fog tartani. Tavasszal kezdődik majd a lakatolás-fényezés, most még viselhető állapotú. A Zöldség igazi családtag lett, valamint ennyi munka után már semmiért nem adnám el, ameddig csak lehet, nálam marad. Üdv a fórumozóknak, remélem jó eszmecseréket tudunk majd folytatni!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.