Jump to content

Tiu

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    2.630
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    8

Tiu last won the day on Március 17

Tiu had the most liked content!

Hírnév

122 Segítőkész

Tiu névjegye

  • Felhasználói rang
    Tiu

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kaposvár

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '95 Astra C14SEdan
  • Város
    Kaposvár

Legutóbbi látogatók

7.274 profile views
  1. Tiu

    Motor

    Nálam 3x volt eddig vízpumpa és görgő csere, 120, 240 és 360 ezernél. Gyári ill. SKF került be, ezekkel nem volt gond. Szíj Gates 60 ezrenként. (szerk.: megnéztem és a görgőt is 120ezrenként cseréltem) Valamikor ismerős mondta ezt a csere intervallumot, aki Opel szervízben dolgozott. Persze mindenki úgy dönt, ahogy jónak látja. Mondjuk 1,6-nál lehet bátran kockáztatni, ott nem érnek össze a szelepek a dugóval.
  2. Tiu

    Egyéb csevegés

    Grat.
  3. Halihó...eddig tartott a nagy csoda, se tengely, meg 1.6-os injektor, meg is untam, most már tényleg neki kell állnom az SE-nek, főleg mert már időszerű a gyertyacsere ( amikor már darabosan indul, úgy 40-50 ezer kilométerenként ez szokott segíteni) és a 4.gyertyám ferdén van betekerve, nem merem már cserélni. na szóval, mennyit síkoltassak az SE hengerfejből, hogy közelebb legyek a 82 lóhoz? Egy hozzászólásban azt írtad 0.5 milit, ez így akkor oké? Kösz előre is. 

    1. Show previous comments  1 more
    2. zotya975

      zotya975

      Kösz, nézem a leírásokban, és van ahol azt írják a hengerfej minimális magassága, 95.5 mili lehet, most 96 akkor elvileg még pont belefér, és ugye normál tömítéssel kell összeraknom. 

    3. Tiu

      Tiu

      Az úgy teljesen jó, nálad a 95,5 lehet kisebb is, mert ezzel hozod be a sűrítési arányt.

      Max. a vezérlés nem lesz teljesen jelen, de az belefér és nem is jelentős.

    4. zotya975

      zotya975

      Kösz, most nézegetem hol síkolnak a közelben. 

  4. Tiu

    Motor

    Majd írj róla, milyen lett. Szerk: Már látom. Azért az 1,4 az 1,4 marad... Fogyasztás nem lesz lényegesen más.
  5. Tiu

    Motor

    Én fordítva szoktam, a lapkát zsírral ráragasztom a szelepre (könyvben benne van) a szelepet lenyomom és a himbát kézzel betolom a helyére. Csináltam hozzá ilyen lenyomót: https://www.opelforum.hu/uploads/monthly_2018_06/large.20170811_205001.jpg.62f703508af1cc013f32c4386bd09d5c.jpg https://www.opelforum.hu/uploads/monthly_2018_06/large.20170811_205035.jpg.3130fe29663ef357018a2b8866ebfd8d.jpg
  6. Tiu

    Ezmegaz

  7. Tiu

    Egyéb csevegés

    A tömítés és az új csavar kb. 5200 kedvességgel. Van egy új tömítésem és hf.csavar készletem, odaadom ennyiért ha kell. Vizet leengedni elég a csőnél, nem nagy meló. Én nem síkolnám, nemrég volt és nem főtt meg azóta...
  8. Tiu

    Általános műszaki problémák

    Csak úgy a km számláló fog kevesebbet mutatni. Aki fogyasztást számol és ezt elfelejti, annak papíron felmegy a fogyi.
  9. Tiu

    Egyéb csevegés

    Jó munkadíj, én is viszem. Amúgy a vizsgadíj általában 20 körül van, persze aki közel van a tűzhöz, ott persze kevesebb is lehet.
  10. Tiu

    Fék

    A gyakorlat és az elmélet...
  11. Tiu

    Gumik, felnik

    Nincs ezzel gond, kinek mi tetszik. Az a felni biztos nem bántódik meg egyhamar. Nekem a 195/50R15-tel az alu 14,0-14,1 kg.
  12. Tiu

    Gumik, felnik

    Köszi. Az nem kevés, a gyári felni 175/70R14 télivel 14,8-14,9kg. Majd 15 kg a 4 kerék.
  13. Tiu

    Gumik, felnik

    Ha legközelebb lent lesz, mérd meg mennyi a súlya, kíváncsi vagyok.
  14. Tiu

    Egyéb csevegés

    Lemförder jó minőség, nekem még gyári van, nem volt baj vele.
  15. Tiu

    Egyéb csevegés

    Várjuk a fejleményeket.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.