Jump to content

Tiu

MOTE klubtag
  • Content Count

    2,765
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Tiu last won the day on May 23

Tiu had the most liked content!

Community Reputation

137 Segítőkész

About Tiu

  • Rank
    Tiu

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kaposvár

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    '95 Astra C14SEdan
  • City
    Kaposvár

Recent Profile Visitors

7,821 profile views
  1. Tiu

    Motor

    http://www.loctite-superattak.hu/hu/termekek/super-attak-plastik.html https://www.obi.hu/ragasztok/loctite-pillanatragaszto-super-attak-plastik-2-g-4-ml/p/2894681
  2. Tiu

    Motor

    Nyilván az eredeti állapot visszaállítása a legjobb, azért pár kérdés... Az ufószelep általában zárva van, az általad említett túlnyomás és gázelvétel (motorfék) esetét kivéve. Túlnyomás mikor van a rendszerben, minek a hatására? Ha van is, a szelep mennyi idő alatt engedi el ezt a túlnyomást? Ha ekkor plusz levegőt kap, azt a lambda érzékeli és szabályoz AFR 14,7-re (padlógáz kivételével). Gázelvétel (motorfék) esetén pedig nincs benzinbefecskendezés, így nincs mitől túlmelegedni. Túl elméleti amit írsz, ezek a motorok ennél bu hm... érzéketlenebbek. Benzinszag is attól lehet, hogy (még mindig) dugulás van a rendszerben.
  3. Tiu

    Motor

    Én már két tartályt is kiürítettem, csak türelem kell hozzá. Az egyik kis lyukon keresztül ki lehet önteni belőle az összes szenet, a harisnya ami összetartotta eddig, az is szétpoladt már). Csak egy lyukon keresztül jön ki a szén, a többiből nem. Kis kocogtatás, kiöntés, kocogtatás, stb. stb.. Igaz rámegy vagy fél óra , de nekem mindkettőből kifolyt az összes szén, azóta anélkül jól elvan...
  4. Tiu

    Elektromos

    http://www.skandia-sauna.de/opel/Bastelanleitungen/Tuerstecker_Astra_F.htm
  5. Tiu

    Egyéb csevegés

    Eszerint van olyan eset amikor nem fűt, ebből arra lehet következtetni, hogy a fűtéscsap jó. Hidegen elvileg zárnia kell, de szerintem lehet a klímához meleg levegőt is adni. A kapcsoló elindítja a kompresszort, ha megvan a nyomás és jó a behúzó tekercs, ennél a manuális klímánál többet nem nagyon csinál.
  6. Tiu

    Egyéb csevegés

    Elvileg a klímásban el kellene tudni zárni a fűtéscsapot. Ellenőrizni, hogy zár-e, a motortérben tapogatva lehet a be- és kilépő csövet. Ehhez még nem kell szétszedni, ahhoz hozzáférni, hogy teljesen végállásban van-e a kapcsoló hideg állásában, azt láttad amikor beszerelted.
  7. Tiu

    Egyéb csevegés

    Az ellenállás csak a venti fordulatát szabályozza. Persze mivel ellenállás melegszik is, de talán nem fűt. A klímásnál van fűtéscsap, inkább az nem zár le, ill. valamelyik csappantyú beállítása lehet gond.
  8. Tiu

    Egyéb csevegés

    Ok, megnézem. Ez ilyen, aki el akarja adni eladja, aki csak hirdetni akarja az hirdeti. Utólag könnyű bármit mondani... Még barátkozni kell vele.
  9. Tiu

    Egyéb csevegés

    Gyorsan elvitték... Most indulhatnak az új projektek. Azért néha nézz ide vissza...
  10. Tiu

    Egyéb csevegés

    Igen, ez mindig nehéz... Sok balesetmentes km-t az újabbal, és azért fejlődni is kell, Z-s motorkóddal nem kell gondolkodni pl. szmogriadókor. (oké, nem sűrűn van, de azért nem mindegy) A kényelem, mint klíma és társai is elég sokat számítanak, hozzá lehet szokni. Szerelni pedig az újat is lehet, levetkőztetve ugyanaz mint a régi volt, csak a szelepek vannak kétszer annyian. (ha maradt meg se motortéri köteg, az érdekelhet)
  11. Motorszám a kuplungharangon van, kb. azzal egy magasságban, ahol az olajpálca csöve bemegy a blokkba.
  12. Az se programja nem ejti olyan gyorsan a fordulatot, talán az emissziós előírások betartása miatt, de azért ejti. A fojtószelepállás érzékelőt próbáld kicserélni, az okoz ilyet, ill. esetenként magas alapjáratot is. Elvileg az is egyforma az x14xe-vel. Gondolom a pillangó tengelyén a menesztő lapocska rendben megvolt. Ha a pillangó potiról lehúzod a csatit, megpróbálhatod úgy tesztnek. Világítani fog a hibalámpa, de attól még halad.
  13. https://www.opelforum.hu/topic/13-futómű/?page=308&tab=comments#comment-819878
  14. Tiu

    Egyéb csevegés

    Ha ezt letöltöd, akkor csak a W-s ill. C-s váltó áttételeit és a megfelelő difi áttételt kell bemásolni és kiszámítható vele a különböző fordulatokhoz tartozó sebesség. A WR és CR jelenti, hogy hosszú vagy rövid a váltósor áttétele (ez a különböző sebességfokozatok áttétele), a 394 pedig a diffi áttétele (3,94) pl. egy W374-es váltó 130km/ó-nál 3000 körüli motorfordulattal megy, míg a C374-es 100km/ó-nál ugyanennyi. Ha elviszik a váltót is add oda nyugodtan. Akkor érdekelne igazán, ha C355-ös lenne, de mivel caravan, 99,9%, hogy nem az.
  15. Tiu

    Egyéb csevegés

    Itt megtalálod az X14XE-t és itt az SZR-t. Mutatja azt is, hogy hol van a felirat, amiből azonosítható a váltó típusa és áttétele. Ezen kívül egy csomó adat van még az oldalon. Mielőtt kidobnád az xe váltót szólj, elhozom. Szerk.: Amúgy a váltót érdemes megtartani, ha van hova tenni. Persze előbb az áttételeket nem árt megnézni. (pl. F15 C394 vagy F13 W372 stb.)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.