Jump to content

Tiu

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    2.635
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    9

Tiu last won the day on Július 24

Tiu had the most liked content!

Hírnév

123 Segítőkész

Tiu névjegye

  • Felhasználói rang
    Tiu

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kaposvár

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '95 Astra C14SEdan
  • Város
    Kaposvár

Legutóbbi látogatók

7.335 profile views
  1. Tiu

    Elektromos

    Lehet cserélni csak szénkefét. Ki kell forrasztani és vissza a másikat. Kiforrasztás után az újat be lehet húzni a lyukon annak ellenére, hogy úgy látszik, mintha a fesz.szabályzó útban lenne. Itt a kép, hogy mi van a készletben. pl. itt lehet kapni.
  2. Tiu

    Egyéb csevegés

    Valami lesz...
  3. Tiu

    Motor

    Ráteszed az SE gumicsövét és dugsz bele egy nem végig menetes 10-es csavart bilinccsel.
  4. Tiu

    Futómű

    Biztos nehéz, mert a két véglet közt minden előfordul. Ugye az egyik a csak azt csinálják meg amit kértem és azt is lehetőleg a legolcsóbban, a másik a ha szakembernél volt és látta a másik hibát (mert neki látnia kell), azt is meg kellett volna csinálnia. Sajnos a mai világban mindent le kell egyeztetni, mert az első esetben nem fogják/tudják kifizetni a melót, a másiknál pedig rossz hírét keltik a mesternek. Ráadásul ez csak a jéghegy csúcsa.
  5. Tiu

    Motor

    Az itt levő leírás bowdeneshez való része teljesen jó. (ma már kér gmail jelszót, de itt is van kis segítség és DarthVödör ismét aktív a fórumon, https://www.opelforum.hu/topic/622-extra-felszerelések-beépítése-utólag-elektromos-kérdések/?do=findComment&comment=917426 Ha szeretnél visszajelzőt, akkor a J láb testet kapcsol amikor működik a tempomat és csak oda kell vinni ahhoz a visszajelzőhöz amelyikre rá szeretnéd tenni. Én a diag. pint nem kötöttem be, sőt abból lett visszajelző. Mivel a J lábon nincs érintkező én a H lábról (diag) áttettem, az úgysem kell. Nem kell programozni semmit, mert ez a tempomat sebességjelről működik és annak változását figyeli. Ha egy másik autóban működött, akkor a következőben is kell húzogatnia a bowdent, ha minden jól van bekötve. Ja, itt még egy kép a bekötésről: http://www.motor-tal...i205221404.html A sebességjel teljesen jó a TID-től, de a sebességjelet normál kmó-nál a sebesség jeladó ad, ami az óra hátuljában van és onnan megy az ECU-hoz.
  6. Tiu

    Motor

    Nálam 3x volt eddig vízpumpa és görgő csere, 120, 240 és 360 ezernél. Gyári ill. SKF került be, ezekkel nem volt gond. Szíj Gates 60 ezrenként. (szerk.: megnéztem és a görgőt is 120ezrenként cseréltem) Valamikor ismerős mondta ezt a csere intervallumot, aki Opel szervízben dolgozott. Persze mindenki úgy dönt, ahogy jónak látja. Mondjuk 1,6-nál lehet bátran kockáztatni, ott nem érnek össze a szelepek a dugóval.
  7. Tiu

    Egyéb csevegés

    Grat.
  8. Halihó...eddig tartott a nagy csoda, se tengely, meg 1.6-os injektor, meg is untam, most már tényleg neki kell állnom az SE-nek, főleg mert már időszerű a gyertyacsere ( amikor már darabosan indul, úgy 40-50 ezer kilométerenként ez szokott segíteni) és a 4.gyertyám ferdén van betekerve, nem merem már cserélni. na szóval, mennyit síkoltassak az SE hengerfejből, hogy közelebb legyek a 82 lóhoz? Egy hozzászólásban azt írtad 0.5 milit, ez így akkor oké? Kösz előre is. 

    1. Show previous comments  1 more
    2. zotya975

      zotya975

      Kösz, nézem a leírásokban, és van ahol azt írják a hengerfej minimális magassága, 95.5 mili lehet, most 96 akkor elvileg még pont belefér, és ugye normál tömítéssel kell összeraknom. 

    3. Tiu

      Tiu

      Az úgy teljesen jó, nálad a 95,5 lehet kisebb is, mert ezzel hozod be a sűrítési arányt.

      Max. a vezérlés nem lesz teljesen jelen, de az belefér és nem is jelentős.

    4. zotya975

      zotya975

      Kösz, most nézegetem hol síkolnak a közelben. 

  9. Tiu

    Motor

    Majd írj róla, milyen lett. Szerk: Már látom. Azért az 1,4 az 1,4 marad... Fogyasztás nem lesz lényegesen más.
  10. Tiu

    Motor

    Én fordítva szoktam, a lapkát zsírral ráragasztom a szelepre (könyvben benne van) a szelepet lenyomom és a himbát kézzel betolom a helyére. Csináltam hozzá ilyen lenyomót: https://www.opelforum.hu/uploads/monthly_2018_06/large.20170811_205001.jpg.62f703508af1cc013f32c4386bd09d5c.jpg https://www.opelforum.hu/uploads/monthly_2018_06/large.20170811_205035.jpg.3130fe29663ef357018a2b8866ebfd8d.jpg
  11. Tiu

    Ezmegaz

  12. Tiu

    Egyéb csevegés

    A tömítés és az új csavar kb. 5200 kedvességgel. Van egy új tömítésem és hf.csavar készletem, odaadom ennyiért ha kell. Vizet leengedni elég a csőnél, nem nagy meló. Én nem síkolnám, nemrég volt és nem főtt meg azóta...
  13. Tiu

    Általános műszaki problémák

    Csak úgy a km számláló fog kevesebbet mutatni. Aki fogyasztást számol és ezt elfelejti, annak papíron felmegy a fogyi.
  14. Tiu

    Egyéb csevegés

    Jó munkadíj, én is viszem. Amúgy a vizsgadíj általában 20 körül van, persze aki közel van a tűzhöz, ott persze kevesebb is lehet.
  15. Tiu

    Fék

    A gyakorlat és az elmélet...
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.