Jump to content
OPEL FÓRUM

Tiu

MOTE klubtag
  • Content Count

    2,781
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Tiu last won the day on May 23 2019

Tiu had the most liked content!

Community Reputation

137 Segítőkész

About Tiu

  • Rank
    Tiu

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kaposvár

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    '95 Astra C14SEdan
  • City
    Kaposvár

Recent Profile Visitors

7,926 profile views
  1. Tiu

    Egyéb csevegés

    Majd fogyi változásról azért írj tapasztalatot a daewoo injektorral, mert van nekem x14xe amibe betettem a c14se ECU-t, és igazán még most sem tetszik a fogyasztása. Lehet injektor csere is lesz. SE-be pedig elvileg jobb a 8 szelepes injektor, mert a 16V-s két felé "spriccel".
  2. Tiu

    Egyéb csevegés

    Fogyasztás nem igazán változik (bár az E10 miatt lehet, hogy nőni fog), de kicsit jobb lesz a gázreakció.
  3. Tiu

    Egyéb csevegés

    Nem az én ötletem, Te írtad: " Ha felfúrtad 1.8-ra akkor meg világbéke. "
  4. Tiu

    Egyéb csevegés

    Szuper, annak jónak kell lennie.
  5. Tiu

    Egyéb csevegés

    Itt volt ilyenről szó, sok melóval jött az eredmény. https://www.opelforum.hu/search/?&q=tengely&type=forums_topic&author=Tomoty&nodes=33&search_and_or=or Fórumokon azt írják, hogy a z18xe nem jól tuningolható. Azért 160 lóig aránylag könnyű eljutni. Igazán tényleg egy 6. hiányzik rá.
  6. Tiu

    Egyéb csevegés

    Szerintem az 1,6 SE-re a W394-es váltó jó kb. 3400-nál 130 kmó, a W374 már hosszú kb. 3100-nál 130 kmó. Esetleg rövidben a C355... de az már kb. 3600-nál 130 kmó. A W374 az említett 1,8-ra felfúrtra jó, de azért az nem olyan egyszerű. Már a motor ill. a hengerfej. Meg az ECU, meg... stb.
  7. Tiu

    Egyéb csevegés

    Ha megnézed a görbéket, akkor 1500-2600-ig az NE és az XE nyomatéka egyforma (2-3 Nm eltéréssel, amit nem lehet megérezni), aztán 2600-tól az XE-é végig nagyobb. Vagyis alacsony fordulaton egyformák, 2600 után meg az XE elhúz. A fogyasztásban az (is) számít, hogy az adott nyomatékot mennyi benzinből sikerül kihozni. A benzin-levegő keveredés és pl. a gyújtás is más a két motornál, ezért lehet fogyasztás különbség is ugyanazon a fordulaton.
  8. Tiu

    Egyéb csevegés

    Volt már ez itt is téma vagy a tuning topicban (most nem keresgetem), de az NE sehol sem igazán jobb mint az XE. Persze az NE motor és a fenntartása olcsóbb, de fogyasztásban nem lesz jobb. http://kaoscrew.de/downloads/ne-xe-xev.gif https://logout.hu/tema/opel_topic/hsz_6795-6795.html
  9. Tiu

    Egyéb csevegés

    A kopogásos égés és a csörgés ugyanaz. Elvileg a c20xe kényesebb, de annak ellenére, hogy erősebb, ha kergetik kevesebbet fogyaszt. A c20ne igénytelen, kimegy a világból. Találsz is itt fogyi adatot epk947 aláírásában.
  10. Tiu

    Egyéb csevegés

    10-től teljesen jó lehet, ez sok mindentől függ. Az a fontos, hogy közel egyformák legyenek. Ha a Te motorodról akarsz többet megtudni, arról már van elég tapasztalatod. Ha nincs kopogásos égés menet közben, akkor nem lett nagyobb a kompresszióviszony, mint kellene. Ugye motorvezérlőt a gyárit tetted be, "csörögne" ha túl nagy lenne a sűrítés. http://www.geree.hu/motor-mechanika/surites/
  11. Tiu

    Egyéb csevegés

    A 9,8 a sűrítési arány, jó lesz oda is a 12-15 bar sűrítési végnyomásnak.
  12. Tiu

    Elektromos

    Ezt a hibát szokták nem megtalálni a kedves szerelő urak. Ha minden ki van cserélve és nem jó, akkor ez még lehet. Persze volt már olyan is, hogy valamiből 3db új is rossz volt. Mondjuk ebből használt generátort lehet kapni 5-10e Ft-ért és átrakva az új cuccokat, már kész is.
  13. Tiu

    Elektromos

    Ilyen akkor fordulhat elő, ha a csillagpont érintkezése rossz. Aztán, hogy ez a Bosch generátornál javítható-e nem tudom, de egy másik típusnál javítható volt.
  14. Tiu

    Egyéb csevegés

    Ezt itt olcsóbbnak tűnik: https://csergowebshop.hu/szo-kereso?text=+ 90580615&t=n
  15. Tiu

    Elektromos

    Jó lesz a leírás, mert arra emlékszem már csak, hogy a régi relét kell kicserélni az intervallumosra (kihúz-bedug), és valamelyik (na ezt nem tudom már) albaktörlő kapcsolóra menő vezetéket kell elvágni és a végeit összeforrasztani a karon levő poti egyik ill. másik madzagjával. Elég hamar megoldható, ha megvan hozzá minden.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.