Jump to content

Tiu

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    2.628
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    8

Tiu last won the day on Március 17

Tiu had the most liked content!

Hírnév

122 Segítőkész

Tiu névjegye

  • Felhasználói rang
    Tiu

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kaposvár

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '95 Astra C14SEdan
  • Város
    Kaposvár

Legutóbbi látogatók

7.223 profile views
  1. Halihó...eddig tartott a nagy csoda, se tengely, meg 1.6-os injektor, meg is untam, most már tényleg neki kell állnom az SE-nek, főleg mert már időszerű a gyertyacsere ( amikor már darabosan indul, úgy 40-50 ezer kilométerenként ez szokott segíteni) és a 4.gyertyám ferdén van betekerve, nem merem már cserélni. na szóval, mennyit síkoltassak az SE hengerfejből, hogy közelebb legyek a 82 lóhoz? Egy hozzászólásban azt írtad 0.5 milit, ez így akkor oké? Kösz előre is. 

    1. Show previous comments  1 more
    2. zotya975

      zotya975

      Kösz, nézem a leírásokban, és van ahol azt írják a hengerfej minimális magassága, 95.5 mili lehet, most 96 akkor elvileg még pont belefér, és ugye normál tömítéssel kell összeraknom. 

    3. Tiu

      Tiu

      Az úgy teljesen jó, nálad a 95,5 lehet kisebb is, mert ezzel hozod be a sűrítési arányt.

      Max. a vezérlés nem lesz teljesen jelen, de az belefér és nem is jelentős.

    4. zotya975

      zotya975

      Kösz, most nézegetem hol síkolnak a közelben. 

  2. Tiu

    Motor

    Majd írj róla, milyen lett. Szerk: Már látom. Azért az 1,4 az 1,4 marad... Fogyasztás nem lesz lényegesen más.
  3. Tiu

    Motor

    Én fordítva szoktam, a lapkát zsírral ráragasztom a szelepre (könyvben benne van) a szelepet lenyomom és a himbát kézzel betolom a helyére. Csináltam hozzá ilyen lenyomót: https://www.opelforum.hu/uploads/monthly_2018_06/large.20170811_205001.jpg.62f703508af1cc013f32c4386bd09d5c.jpg https://www.opelforum.hu/uploads/monthly_2018_06/large.20170811_205035.jpg.3130fe29663ef357018a2b8866ebfd8d.jpg
  4. Tiu

    Ezmegaz

  5. Tiu

    Egyéb csevegés

    A tömítés és az új csavar kb. 5200 kedvességgel. Van egy új tömítésem és hf.csavar készletem, odaadom ennyiért ha kell. Vizet leengedni elég a csőnél, nem nagy meló. Én nem síkolnám, nemrég volt és nem főtt meg azóta...
  6. Tiu

    Általános műszaki problémák

    Csak úgy a km számláló fog kevesebbet mutatni. Aki fogyasztást számol és ezt elfelejti, annak papíron felmegy a fogyi.
  7. Tiu

    Egyéb csevegés

    Jó munkadíj, én is viszem. Amúgy a vizsgadíj általában 20 körül van, persze aki közel van a tűzhöz, ott persze kevesebb is lehet.
  8. Tiu

    Fék

    A gyakorlat és az elmélet...
  9. Tiu

    Gumik, felnik

    Nincs ezzel gond, kinek mi tetszik. Az a felni biztos nem bántódik meg egyhamar. Nekem a 195/50R15-tel az alu 14,0-14,1 kg.
  10. Tiu

    Gumik, felnik

    Köszi. Az nem kevés, a gyári felni 175/70R14 télivel 14,8-14,9kg. Majd 15 kg a 4 kerék.
  11. Tiu

    Gumik, felnik

    Ha legközelebb lent lesz, mérd meg mennyi a súlya, kíváncsi vagyok.
  12. Tiu

    Egyéb csevegés

    Lemförder jó minőség, nekem még gyári van, nem volt baj vele.
  13. Tiu

    Egyéb csevegés

    Várjuk a fejleményeket.
  14. Tiu

    Egyéb csevegés

    Ha a Te autód van a képen, akkor ez a toronyszilent tényleg megérett a cserére.
  15. Tiu

    Egyéb csevegés

    Van az 7 csavar is, mert a tágulási és az ablakmosó tartályt is fel kell lazítani.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.