Jump to content
OPEL FÓRUM

Tiu

MOTE klubtag
  • Content Count

    2,787
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Tiu last won the day on February 15

Tiu had the most liked content!

Community Reputation

138 Segítőkész

About Tiu

  • Rank
    Tiu

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kaposvár

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    '95 Astra C14SEdan
  • City
    Kaposvár

Recent Profile Visitors

8,008 profile views
  1. Tiu

    Elektromos

    Itt volt róla szó: https://www.opelforum.hu/topic/252-általános-műszaki-problémák/?do=findComment&comment=1042050 Ma is van ebay-en (azt nem néztem ez a legolcsóbb-e, de létezik): https://www.ebay.ie/itm/2ARK117-NEW-REPAIR-KIT-with-GENUINE-BEARING-6203-CAP-FOR-BOSCH-ALTERNATOR/253595767736?hash=item3b0b7c53b8:g:blgAAOSwTiVb-ApQ
  2. Tiu

    Egyéb csevegés

    Annyiért meg kell venni. Itt van néhány gondolat, de ha írsz pü-t daykiller-nek, esetleg segít is, mi kell pontosan. https://www.opelforum.hu/topic/129-fűtés-és-klíma/?page=96&tab=comments#comment-649851 Amúgy, amit a klímával kapcsolatban találsz/látsz, minden kell. Homlokfaltól kezdve, hűtő, hőcserélő, kompi, csövek, kábelkötegek, motortartó, szíjfeszítő, (szíjtárcsa, ha másra nem tarcsiba), olajteknő (ha nem olyan), fűtéscsap, a középkonzolig. (a teljesség igénye nélkül) Ja, és sok sok türelem.
  3. Az annak néz ki, amit először írtál. A főtengely érzékelő záródugója (valami gyári beállításhoz kellhetett, de aztán odakerült a z18xe-ben az érzékelő is). Azért az érdekes, hogy menet közben elmegy az olaj és megálláskor ez a réz hüvely előkerül. Jártam úgy az 500km-es felújított motorral, hogy kinyomta az olajpumpánál a szimmeringet és elfolyt az olaj, de amikor elfogyott az olaj, akkor megszólaltak a tőkék (lámpa is világított) és azonnal megálltam. Azóta 50e km van a motorban és semmi baja nem lett. Nekem szerencsém volt, de ahhoz kell menni olajnyomás nélkül valamennyit, hogy beálljon a motor.
  4. Tiu

    Elektromos

    Páran csináltunk.
  5. Tiu

    Egyéb csevegés

    Inkább az érdekes, hogy érezni-e valamilyen változást menet közben.
  6. Csergő-ben próbáltad? Elvileg minden gyári cuccot be tudnak szerezni és szervízük is van. Utólagos extra sajnos 2-3-szoros bekerülési költség utólag. pl. Kastrába szerettem volna töltőt és telefontartót utólag, ami új autónál 35e plusz lett volna. Ehhez képest az opelszervíz 75e-s ajánlatot adott utólag beszerelve. Azt már nem is mondom, hogy először azt mondták nem lehet, és amikor megkerestem neten a leírást, alkatrész számot, beszerelési útmutatót, utána adták ezt az árat.
  7. Tiu

    Egyéb csevegés

    Majd fogyi változásról azért írj tapasztalatot a daewoo injektorral, mert van nekem x14xe amibe betettem a c14se ECU-t, és igazán még most sem tetszik a fogyasztása. Lehet injektor csere is lesz. SE-be pedig elvileg jobb a 8 szelepes injektor, mert a 16V-s két felé "spriccel".
  8. Tiu

    Egyéb csevegés

    Fogyasztás nem igazán változik (bár az E10 miatt lehet, hogy nőni fog), de kicsit jobb lesz a gázreakció.
  9. Tiu

    Egyéb csevegés

    Nem az én ötletem, Te írtad: " Ha felfúrtad 1.8-ra akkor meg világbéke. "
  10. Tiu

    Egyéb csevegés

    Szuper, annak jónak kell lennie.
  11. Tiu

    Egyéb csevegés

    Itt volt ilyenről szó, sok melóval jött az eredmény. https://www.opelforum.hu/search/?&q=tengely&type=forums_topic&author=Tomoty&nodes=33&search_and_or=or Fórumokon azt írják, hogy a z18xe nem jól tuningolható. Azért 160 lóig aránylag könnyű eljutni. Igazán tényleg egy 6. hiányzik rá.
  12. Tiu

    Egyéb csevegés

    Szerintem az 1,6 SE-re a W394-es váltó jó kb. 3400-nál 130 kmó, a W374 már hosszú kb. 3100-nál 130 kmó. Esetleg rövidben a C355... de az már kb. 3600-nál 130 kmó. A W374 az említett 1,8-ra felfúrtra jó, de azért az nem olyan egyszerű. Már a motor ill. a hengerfej. Meg az ECU, meg... stb.
  13. Tiu

    Egyéb csevegés

    Ha megnézed a görbéket, akkor 1500-2600-ig az NE és az XE nyomatéka egyforma (2-3 Nm eltéréssel, amit nem lehet megérezni), aztán 2600-tól az XE-é végig nagyobb. Vagyis alacsony fordulaton egyformák, 2600 után meg az XE elhúz. A fogyasztásban az (is) számít, hogy az adott nyomatékot mennyi benzinből sikerül kihozni. A benzin-levegő keveredés és pl. a gyújtás is más a két motornál, ezért lehet fogyasztás különbség is ugyanazon a fordulaton.
  14. Tiu

    Egyéb csevegés

    Volt már ez itt is téma vagy a tuning topicban (most nem keresgetem), de az NE sehol sem igazán jobb mint az XE. Persze az NE motor és a fenntartása olcsóbb, de fogyasztásban nem lesz jobb. http://kaoscrew.de/downloads/ne-xe-xev.gif https://logout.hu/tema/opel_topic/hsz_6795-6795.html
  15. Tiu

    Egyéb csevegés

    A kopogásos égés és a csörgés ugyanaz. Elvileg a c20xe kényesebb, de annak ellenére, hogy erősebb, ha kergetik kevesebbet fogyaszt. A c20ne igénytelen, kimegy a világból. Találsz is itt fogyi adatot epk947 aláírásában.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.