Jump to content

kobraCode

Forummember
  • Content Count

    1,952
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    71

kobraCode last won the day on May 16

kobraCode had the most liked content!

Community Reputation

624 Lelkes-segítőkész

1 Follower

About kobraCode

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 01/12/1985

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kaposvár

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra G Z14XE
  • City
    Kaposvár

Recent Profile Visitors

4,205 profile views
  1. Hát az hogy az egyik fém a másim meg műanyag. Volt már akinál a műanyag eltört... Talán a fém nem törik. Nálam eddig sosem törött, igaz 2 évente cserélni kell a jó magyar utaknak köszönhetően...
  2. Szia! Kutyacsontot cserélted már? Az is tud érdekes hangokat prudkálni főleg ilyen manővereknél amit leírtál. De mondjuk az egy kátyús rossz minőségű úton is hallhato hogy kopogó hangja van a futóműnek. Én 2 hete cseréltem mindkét oldalon, megvolt 1 óra alatt és 8000Ft-ból.
  3. Szia! Esetleg egy vastagabb deszkát fektess rá a felnire, és azt üsd kalapáccsal ha van akkor gumikalapáccsal. Talán a festés is megússza és a kerék is lejön. Amúgy nem feltétlenül muszáj hátulról ütni, csinálhatod szemből is. A lényeg hogy több ponton kell ütni, de mindig 180°-ban egymással szemben. Esetleg egy kis WD40-et adhatsz a kerékagy és a felni közé hátha segít.
  4. Szia! DarthVödör kolléga jóvoltából anno lementettem: Műszercsoport csatlakozó lábkiosztása: Pin 1 fekete/ kék : 0,50 mm2 Hátsó ködlámpa Pin 2 barna : 0,50 mm2 TEST 31 Pin 3 nincs bekötve Pin 4 piros : 0,50 mm2 AKKU 12Volt 30 Pin 5 barna/sárga : 0,50 mm2 Sebességváltó hibája Pin 6 barna/lila : 0,50 mm2 Sportos sebességváltás Pin 7 fehér/zöld : 0,35 mm2 Utánfutó index Pin 8 fekete/zöld : 0,35 mm2 Jobb irányjelző Pin 9 fekete/fehér : 0,35 mm2 Bal irányjelző Pin 10 barna/sárga : 0,35 mm2 ABS Pin 11 fekete : 0,50 mm2 Köd fényszórók Pin 12 barna/fekete : 0,50 mm2 Biztonsági öv Pin 13 barna/zöld : 0,35 mm2 TC & ESP Pin 14 nincs bekötve--------------------CC Tempomat LED Pin 15 barna/kék : 0,5 mm2 Xenon üzemben Pin 16 kék/fehér : 0,35 mm2 Töltés Pin 17 fehér : 0,50 mm2 Reflektor Pin 18 barna/sárga : 0,50 mm2 Légzsák Pin 19 barna/fehér : 0,35 mm2 OBD2 "K" Line! Pin 20 zöld : 0,35 mm2 Fordulatszámmérő jel Pin 21 nincs bekötve Pin 22 fekete : 0,50 mm2 Gyújtás +12V 15 Pin 23 nincs bekötve Pin 24 barna : 0,50 mm2 Test Pin 25 kék/fekete : 0,35 mm2 Üzemanyag mérő jel Pin 26 nincs bekötve Pin 27 kék/piros : 0,35 mm2 Sebesség jel Pin 28 kék : 0,35 mm2 Hűtővíz hőmérséklete Pin 29 barna/kék : 0,50 mm2 Villáskulcs ikon Pin 30 kék/sárga : 0,35 mm2 Dieselhez :-> izzítás Pin 31 barna/kék : 0,50 mm2 Motorhűtő egység/Klíma Pin 32 nincs bekötve Pin 33 kék/zöld : 0,35 mm2 Olajnyomás Pin 34 barna/kék : 0,35 mm2 Motor hiba Pin 35 barna/fehér : 0,35 mm2 Fék +folyadék szint Pin 36 szürke/sárga : 0,50 mm2 Műszervilágítás
  5. 7 éve és több mint 100e km óta van meg a kocsi. Amikor megvettem már akkor is eresztette a szervo olajat, na nem annyira hogy tócsa legyen a kocsi alatt. Most is kb ugyan annyira fogy mint amikor megvettem. kb 2-3-4000km-eneként kell rátöltenem 0,5-1dl olajat. És ez már 7 éve ilyen.
  6. Szia! Normális, nálam is így áll, remélem látszik a képeken is:
  7. A kormányt tekerd el jobbra és balra is90°ban. Látni fogsz alatta még két kupakot, alatta van két csavar.
  8. Szerintem keress egy bontás alatt álló autót és vedd meg az ecura menő csatlakozót mémi kábelköteggel. Abból már tudsz sarukat kibontani és átépíteni magadnak.
  9. Szia! gezoli leírása lehet hogy segít az ügyben: https://docs.google.com/file/d/0B282mpwg7ZdOWjUzUzhfQkxpbDg/edit?pli=1 Nekem szerencsére bent voltak a vezetékek, így csak rá kellett forrasztanom a behúzott szálakat...
  10. Szia! Ha jól emlékszem rá ez a kettő kell hozzá: https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/elso_lokharito_rogzites/elso_lokharito_tarto_rogzito_szegecs_opel_astra_g_1998-2009_34903 https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/elso_lokharito_rogzites/elso_lokharito_rogzito_patent_opel_astra_g_1998-2009_36730 A kisebb szegecs az kijön szerintem gond nélkül, az alsó 3 az szivatósabb, ha még egyszer neki állnék, elvágnám és újat tennék a helyére. Nem éri meg annyit kínlódni vele mint amennyibe kerül a szegecs.
  11. Akkor itt olvastam a fórumon, csak nem emlékeztem már rá. Akkor sajna marad a sima gyerekülés...
  12. Sziasztok! Szerintetek iso-fix rendszert lehet utólag beépíteni G-be? Azt olvastam valahol, lehet itt a fórumon hogy az Opelnek saját szabványa volt a gyerekülés rögzítésére, már amelyik autóban volt. Viszont arról nem találtam infót hogy iso-fixet utólag lehet e bele tenni. Ha nem akkor marad a gyerekülés biztonsági övvel való bekötése. Köszi a válaszokat.
  13. Egy egyszálas vezetéket kell keress aminek a végén 1db csúszósarú van műanyag házban. Nekem ez a sarú bandázsszalaggal bele volt ragasztva a B oszlopba gyárilag. Gondolom azért hogy ne zörögjön menet közben. Ha jól emlékszem talán fekete a kábel színe, de ez nem biztos. A csatlakozó ellendarabját kell keresd magyarán: A csomagtérajtón gyárilag van kapaszkodó belül is :
  14. Ez a módszer jó lehet, bár nekem gyárilag le volt ragasztva a kábel, így bontanom kellett a burkolatokat is sajnos...
  15. Mutatok róla képet, úgy egyszerűbb: Mielőtt hülyeségeket írogatsz igazán utána nézhetnél a dolgok helyességének. Vagy ha nem vagy valamiben biztos inkább maradj csendben, s ne vezess félre senkit a téves információiddal, de szerintem ezt már korábban megírták neked párszor...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.