Jump to content

free0228

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    235
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

free0228 last won the day on Szeptember 16

free0228 had the most liked content!

Hírnév

22 Segítőkész

free0228 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel astra f caravan
  • Város
    Veszprém

Legutóbbi látogatók

1.301 profile views
  1. free0228

    Egyéb csevegés

    Ez sajnos a rosszabbik fajtából való, z22yh ismertebb nevén, 2.2 direct! Igen , úgy csináltam de semmi! Nah majd ráfeszülök újra, vagy megprobálom gépre rakatni, mert jelenleg nem járóképes!
  2. free0228

    Egyéb csevegés

    Helló Urak! Kicsit off kérdés, 2003 2.2 benzines signumban hogy lehet a hibát kivillogtatni? Gáz-fék.gyújtás kombora nem reagál ez ügyben! Mást meg sajnos nem találtam leírást!
  3. free0228

    Motor

    Igen, én is úgy tudom hogy 4 év vagy 60ekm! Két éve mikor vetem a kocsit én is, kérdem eladó srácot, vezérlés mikor volt cserélve ( teszem hozzá, ránézésre se értett a müszaki dolgokhoz), válasz: hát azt még a papa intézte mielőtt átvették tőle a kocsit! Otthon forgalmit nézem, 2008 óta náluk volt a kocsi! Kicsit levert a víz mert ez pont karácsony előtt volt! Szerencsére két ünnep közt sikerült lecseréltetnem!
  4. free0228

    Karosszéria

    Még azon agyalok, hogy pl a tyc lámpák üvegei esetleg cserélhető e pl a valeo lámpáéra? Mert ugye a bura fényszórása nem a legjobb az után gyártott lámpáknál! De a foncsor talán ugyanaz!
  5. free0228

    Karosszéria

    Az a baj, hogy szerintem ezek nem jönnek ki törés nélkül! Igen, azok a gömbkörmök, ahogy te nevezed azok törtek, illetve a fix bogyó ! Patentcentrumnál nézegettem, de még hasonlót sem láttam!
  6. free0228

    Karosszéria

    Hát megprobáltam a szétszedést egy selejt lámpán! Igaz nem sütőben melegítettem, hanem hőlégfúvóval light-os módban! Az üveg könnyen le is jött, azzal nem volt gond. Viszont a foncsort tartó kis műanyag biszbaszok, nah azok törtek mint a ropi . Gondolom a sok évnyi hő hatására el ridegülltek! Neten keresve nem is találtam ilyet!
  7. free0228

    Karosszéria

    Ha már így a lámpáknál vagytok, mennyire nehéz szétszedni a lápatestet? Nekem is elég kopottas már a foncsor, a valeo lámpákban! ÉS ha mondjuk könnyen szétszedhető lehet megérne egy újrafoncsorozást! Árban nem is lenne vészes, 4000+áfa / db lenne egy gyömrői cégnél!
  8. free0228

    Elektromos

    A generátorom jó, az aksi is, nekem az volt a bajom hogy majdnem 1 volt-al kevesebb volt a töltés az aksinál, mint ami a generátornál kijött! És a 20 éves köteget nem szerettem volna babrálni, ezért húztam pluszba egy közvetlen szálat a generátortól az aksihoz! Most aksinál mérve 14,1 a töltés!
  9. free0228

    Elektromos

    Helló! Hasonló gondjaim voltam nekem is, annyi hogy nekem hol halványan hol erősebben hol vibrálva égett a töltés lámpám, de csak ha olyan kedve volt! Néha napokig semmi azt gondolt eggyet azt csinálta! Generátornál a töltős 14-14.2 volt, de az aksinál már csal 13,4 volt, fordulatra nem változott! Valahol elveszett a kraft a vezetékekben, testelésí pontok ellenőrive de nem találtam a hiba okát! Így hát húztam be közvetlen szálat az aksi meg a generátor közé! Azóta stabil 14.1 a töltés az aksinál is, megszűnt az égő töltéslápa is! Nekem bosch generátorom van!
  10. free0228

    Karosszéria

    Hát szerintem attól rideg lenne maga az anyag, elrepedne a rázkodástól, nem?
  11. free0228

    Karosszéria

    Azért vannak kisebb hibák, mivel egyedül csináltam! Az a oszlop lefele menő résznél gyűrődött meg kicsit, meg a napellenzőnél lett egy két léghólyag szerű! De nem észre vehető! Tetőkárpít anyagot vettem, méterárú boltban, szivacsost, mint a gyári! Annyi hogy ennek az alján is van szövetháló! Meg pálmatexxel ragasztottam fel! Jah, a kombi kicsit nagyobb, az még várat magára! Meg olyan elb.... méretben van ez a tetőkárpit anyag, 180cm a tekercs magassága, sedan meg csapothoz jó, de kombinál marha sok a hulladék mert oda rövid a 180cm! Mért nem tudták 120cm tekercset csinálni, az elég lenne a szélességhez kényelmesen!
  12. free0228

    Karosszéria

    Nah a múlt hétvégén rászántam magam és megcsináltam asszonyka tetőkárpitját! Majd egyúttal bekötöttem a világítós kapaszkodókat, meg kicseréltem a középkonzolban a rizsszem izzókat is mert egy kiégett.
  13. free0228

    Általános műszaki problémák

    Azokban van, amiket gyárilag szintszabályzós teleszkóppal szereltek! Ritka mint a fehér holló! Ha jól emlékszem akkor valahol a hátsó kerékjárati dob és a csomiajtó közt van valahol a szelep a csomagtartóban! Próbáld meg az erősített rugókat! _Nekem beváltak! Vagy lehet kapni, rugóközé rakható légrúgót!
  14. free0228

    Karosszéria

    Rider auto Veszprémben! Náluk vettem anno mindhárom astrába!! Belső sárvédőnél rögzitetem 1 helyen meg a lökhárítónál! Igen, megfogja a sok ganyét, évente egyszer kiveszem, benézek mögé, meg kicserélem a rögzitő csavarokat! De porszáraz tiszta minden! Hálás dolog!
  15. free0228

    Egyéb csevegés

    Milyen árban szoktak gátrepedést hegeszteni? Van két gátnál is hajszálvékony repedés, amire a gépműhely nyomáspróba után adott egy 70 ezres ajánlatot (hegsztés, sikolás, szelepszár szimering csere)! Az a baj, hogy amiket eddig találtam a neten, vagy láttam élőben, illetve képről, mind repedt volt legalább egy gátnál! Illetve az 17dr hengerfej eltér-e az x17dtl-től?
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.