Jump to content

free0228

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    241
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

free0228 last won the day on Szeptember 16 2018

free0228 had the most liked content!

Hírnév

23 Segítőkész

free0228 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel astra f caravan
  • Város
    Veszprém

Legutóbbi látogatók

1.339 profile views
  1. Üdv Urak! Adott egy z16xep motoros astra! Olyat produkált a minap, hogy öcsém lefulladt vele parkoláskor, újra indította semmi gond nem volt! Minután beparkolt leállította a kocsit, illetve csak akarta mivel kulcs kihúzás után még járt vagy 5mp-ig , utána leállt magától! Jó pár indítás/leállításig nem is volt gond utána! Most viszont azt produkálja ha üresben a féken állva állsz a kocsival és leállítanád, kivett kulccsal is jár tovább amíg a féket nyomod, közben világit a jobbos helyzetjelző is! Fékről leszállva leáll a kocsi! Hibakód egy volt eddig 1614 , valakinek valami ötlet? Pótkulccsal is ugyan ez a történet!
  2. free0228

    Sebességváltó

    Helló! Akkor azt a barna dugót kell benyomnod , és minden mást úgy ahogy a leirásban van!
  3. Pedig más nem tartja! Ezen a képen látszik az oldalt lévő két csavarhely, meg az átmenő nagy csavar középen! A ködösök csak a lökösre van csavarozva! Esetleg szemből probáld meg határozottan meghúzni!
  4. Kerékjáratokból 2-2 csavar a műanyag betét mögött, 8-as kulcs, szemből két csavar , a rendszámtábla szélétől 5-5 cm re kb,13-as kulcs kell hozzá!
  5. Valószínűleg a kétoldalas ragasztó lesz a megoldás, aztán ha nem lesz tartós, max beruházok egy új hella pilácsra! Plusz egy indexet is vehetek, valahol elhagyta asszonyka a buráját!
  6. Üdv! Pótféklámpát mivel lehet visszaragasztani? Hella tipusú, mint amit Róóóbi is mutatott itt nemrég! Csak ez már 13 + éve volt a kocsiban, és most szépen elkezdett leválni! Hiába nyomom vissza nem marad már ott! Nézegettem g sedán gyári pótféklámpát, vajon be lehetne e faragni az f-be!? Valamint a két első ajtón a díszlécek is jönnek le! Azt látom hogy kétoldalas ragasztóval volt feltéve gyárilag, Vajon ha leszedem letakarítom akkor visszatudom tenni újra kétoldalassal?
  7. Ez sajnos a rosszabbik fajtából való, z22yh ismertebb nevén, 2.2 direct! Igen , úgy csináltam de semmi! Nah majd ráfeszülök újra, vagy megprobálom gépre rakatni, mert jelenleg nem járóképes!
  8. Helló Urak! Kicsit off kérdés, 2003 2.2 benzines signumban hogy lehet a hibát kivillogtatni? Gáz-fék.gyújtás kombora nem reagál ez ügyben! Mást meg sajnos nem találtam leírást!
  9. free0228

    Motor

    Igen, én is úgy tudom hogy 4 év vagy 60ekm! Két éve mikor vetem a kocsit én is, kérdem eladó srácot, vezérlés mikor volt cserélve ( teszem hozzá, ránézésre se értett a müszaki dolgokhoz), válasz: hát azt még a papa intézte mielőtt átvették tőle a kocsit! Otthon forgalmit nézem, 2008 óta náluk volt a kocsi! Kicsit levert a víz mert ez pont karácsony előtt volt! Szerencsére két ünnep közt sikerült lecseréltetnem!
  10. free0228

    Karosszéria

    Még azon agyalok, hogy pl a tyc lámpák üvegei esetleg cserélhető e pl a valeo lámpáéra? Mert ugye a bura fényszórása nem a legjobb az után gyártott lámpáknál! De a foncsor talán ugyanaz!
  11. free0228

    Karosszéria

    Az a baj, hogy szerintem ezek nem jönnek ki törés nélkül! Igen, azok a gömbkörmök, ahogy te nevezed azok törtek, illetve a fix bogyó ! Patentcentrumnál nézegettem, de még hasonlót sem láttam!
  12. free0228

    Karosszéria

    Hát megprobáltam a szétszedést egy selejt lámpán! Igaz nem sütőben melegítettem, hanem hőlégfúvóval light-os módban! Az üveg könnyen le is jött, azzal nem volt gond. Viszont a foncsort tartó kis műanyag biszbaszok, nah azok törtek mint a ropi . Gondolom a sok évnyi hő hatására el ridegülltek! Neten keresve nem is találtam ilyet!
  13. free0228

    Karosszéria

    Ha már így a lámpáknál vagytok, mennyire nehéz szétszedni a lápatestet? Nekem is elég kopottas már a foncsor, a valeo lámpákban! ÉS ha mondjuk könnyen szétszedhető lehet megérne egy újrafoncsorozást! Árban nem is lenne vészes, 4000+áfa / db lenne egy gyömrői cégnél!
  14. free0228

    Elektromos

    A generátorom jó, az aksi is, nekem az volt a bajom hogy majdnem 1 volt-al kevesebb volt a töltés az aksinál, mint ami a generátornál kijött! És a 20 éves köteget nem szerettem volna babrálni, ezért húztam pluszba egy közvetlen szálat a generátortól az aksihoz! Most aksinál mérve 14,1 a töltés!
  15. free0228

    Elektromos

    Helló! Hasonló gondjaim voltam nekem is, annyi hogy nekem hol halványan hol erősebben hol vibrálva égett a töltés lámpám, de csak ha olyan kedve volt! Néha napokig semmi azt gondolt eggyet azt csinálta! Generátornál a töltős 14-14.2 volt, de az aksinál már csal 13,4 volt, fordulatra nem változott! Valahol elveszett a kraft a vezetékekben, testelésí pontok ellenőrive de nem találtam a hiba okát! Így hát húztam be közvetlen szálat az aksi meg a generátor közé! Azóta stabil 14.1 a töltés az aksinál is, megszűnt az égő töltéslápa is! Nekem bosch generátorom van!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.