Jump to content

kacs

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    187
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

kacs last won the day on Február 5

kacs had the most liked content!

Hírnév

18 Segítőkész

kacs névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1966-04-29

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    1.6 F Astra Caravan X16SZR (1997)
  • Város
    nem adom meg

Legutóbbi látogatók

1.091 profile views
  1. kacs

    Egyéb csevegés

    "Motortérből a kiegyenlítőnél ( Zotya neked visszajelzés ) nem tudtam elvenni, mert csak 1 db. van ott, úgyhogy valahonnan szereznem kell majd." Szerintem a motortérből azt az egyet nyugodtan kiválthatod egy fém anyával, a műanyagot meg rakhatod az ablakhoz. Régebben én is kiváltottam a műanyagot fémre a kiegyenlítő tartálynál, mert teljesen elment a menetes része és nem lehetett rendesen rögzíteni a tartályt.
  2. kacs

    Elektromos

    "Még mindig nem sikerült megoldani a problémát. Azóta cseréltem már pillangószelep állás érzékelőt, map szenzort, vízhőfok szenzort de semmi változás. Sebességbe ahogy megyek vele és szépen finoman gyorsítok a gázpedállal akkor megy szépen, ahogy hirtelenebb gázt adok egyből ledadog meg rángat." Nem lehet, hogy üzemanyag ellátási probléma van? Nekem régebben az E Kadettemben volt hasonló probléma. Nagy gázadásra, mikor több üzemanyagot kellett volna szállítania a rendszernek bedadogott, meg fulladt. Nálam egy szűrő volt úgy elkoszolódva, hogy a nagyobb mennyiségű benzint nem engedte át, lájtosan rendben ment.
  3. kacs

    Elektromos

    "Egyetértek, ebben a formában teljesen igazad van! " Örülök, hogy sikerült közös nevezőre jutnunk!
  4. kacs

    Elektromos

    Átfogalmazom! Tökéletesen igazad van abban, hogy másik autó (másik opel, másik típus) lámpája sokkal jobb látást biztosíthat, mint a Depo lámpa, de ez visszafelé is igaz lehet, más autó lámpája mutathat gyengébb teljesítményt, mint a Depo. A válaszom alapvetően arra irányult, hogy a régi gyári opel lámpák cseréje után egyesek "jobban láttak" a beszerelt Depo-val, mint korábban. (én is) Ők dicsérték. Abban egyetértek, hogy a Depo nem egy magas minőségű lámpa, de nem mindegy honnan hova történik a minőség javulás és kinek mi az elég Talán így már érthetőbb a válaszom...aztán az is lehet, hogy még zavarosabb!
  5. kacs

    Elektromos

    "Lehet aki a Depot dícséri, még nem volt másik autója, vagy nem vezetett másikat, és nem tud különbséget tenni. " Másik opel fórumon, opel tulajok írták lámpacsere után lehet a Depo-nál is van/volt jobb/rosszabb sorozat
  6. kacs

    Elektromos

    Igazad van! Ha belefér a pénztárcába, akkor egy próbát megér. Ez a "gagyi" kategória érdekes dolog, más fórumokon van, aki dícséri a Depo lámpát Nyilván nem gyári minőség, de én is azért vettem ezeket, mert a kocsi értékéhez mérten ez volt a reális választás...és a fényerő klasszisokkal jobb, mint a régi gyáriakkal volt (mondjuk ez nem csoda). Még variálhatok az izzó minőségével, de én a korábbiakhoz képest elégedett vagyok a "látvánnyal"
  7. kacs

    Elektromos

    ...és gyakorlatilag is. Nálam ősszel volt cserélve a gyári motoros Valeo lámpa (97. évi), foncsor elfogyás miatt :-( Helyette Depo került be. Eredetileg (csomagolva) kézi állítású volt, de az állító csavart kihúzva a helyére volt illeszthető az állító motor tengelye. Rendben működik. A vetített képről most ne essék szó...:-)
  8. kacs

    Elektromos

    "Hát az lehet. Szétnyitottam a kulcsot, azt a kis biz...t kicsit kiforgattam, tényleg lehet az, valami írás is van rajta, csak azt nem tudtam kiolvasni, annyira nem forgattam ki. Most azért kissé megnyugodtam, mert nem értettem a helyzetet hogy minek van immo nemtudommi a kormány alján, ha a kulcsban nincs chip. Így ok. " Közben előkotortam a második kulcsomat és ott meg az látszik, hogy abban a műanyag részben egy gombelemmel egybekötött pici izzó van, amely lámpaként használható a sötétben a kulcslyuk megtalálásához , igaz ennél a megoldásnál a műanyag rész közepe nem egyben van, hanem egy kivehető nyomógombot képez. Sajnos az enyémnek a nyomógomb része hiányzik :-( , viszont az immó tégla ebben is benne van.
  9. kacs

    Elektromos

    "Szia! Én azt hittem, hogy az immohoz szükségesen van a kulcsban valami kütyü, én azt hiányolom." Szerintem az immobiliser chipje ott van benne, az a kicsi téglatest az, az ujjad felőli foglalatban.
  10. kacs

    Elektromos

    "Ja, és gondolom ennek nem így kellene kinéznie....? https://kepkuldes.com/image/NuXmV Kissé meglepődtem. Ezt hogy tudom pótolni, vagy normál működésűvé tenni?" Szia! Nekem is pont így néz ki a kulcsom szétpattintva. Még a közepén lévő felirat is stimmel. Szerintem ez így jó, már mint a mi kocsink felszereltségéhez. Az lehet, hogy egyes kocsikat szereltek gyári távirányítóval?, annak a "kiépítése" látható, de a miénk nem ilyen...aztán lehet, hogy tévedek
  11. kacs

    Egyéb csevegés

    "Most annyit csináltam, hogy vettem vízcsaphoz való tömítőgyűrűt, aminek széles a kiképzése, azt fogom egyesével a talpas anya alá berakni holnap." - Itt egy dolgot ajánlok figyelembe venni. A tömítőgyűrűk nagyon passzosan menjenek fel a menetes szakaszra, mert a csavar is be tudja vezetni a vizet, ha a menetes résznél nem zár a tömítőgyűrű. (ha esetleg ezt nem vetted figyelembe, ha igen, akkor nem szóltam ) A csavarok pedig simán elérhetőek, ha a tetőkárpitot a sarkoknál óvatosan lehajtod. Persze lehet, hogy ezt is megtapasztaltad már Csatlakozva az ünnepi jókívánsághoz én is Békés Ünnepeket kívánok az Opelt szeretőknek!
  12. kacs

    Egyéb csevegés

    "Teljesen hibátlannak láttam a tetőt, de meg tudom nézni, nem nagy meló." - Csak egy ötlet volt, nálam speciel ott szivárgott be a víz, és csak szemüveggel vettem észre a repedést, de közelre már elég rosszul látok
  13. kacs

    Egyéb csevegés

    vagy esetleg az is lehet, hogy nem a korlát felfogatásánál jut be a víz az utastérbe, hanem a tetőn lévő vízelvezető csatornában a lemezek illesztésénél repedt meg a tömítés és kombinálva azzal, amit Zotya írt (nem tud elfolynia víz a sok tömítőanyag miatt) szépen beszivárog. Ennek javítása kissé macerás, mert a lemezek illesztéséhez csak úgy férsz hozzá, ha a vízelvezetőt takaró fém profilt felszeded, de azt meg a korlát egyik végének a bontása nélkül nem nagyon tudod megtenni, mert alá lóg a korlátnak A korlát átmenő csavarjainál szokták azt is alkalmazni, hogy az utastér felől a talpasanya alá vágnak valamilyen "szigetelő anyagot" (pl. locsoló slag) és úgy rögzítik az anyával.
  14. kacs

    Egyéb csevegés

    "Hát, nem tudom.... Gyári szivattyú van benne, ezért furcsa a dolog. Úgy nem jöhetett ki gyárból szerintem hogy ennyi idő múlva nyomja csak a folyadékot az ablakra. Most hogy már tegnap elött kipróbáltam, tegnap már csak 3x törölt üresen a lapát mire a folyadékot nyomni kezdte. Gondolom maradt a csőben valamennyi." - Én is azt gondolom, mint Zotya, hogy használaton kívül nem szabadna a folyadéknak visszafolynia a tartályba, de hogy ezt hogyan oldották meg az passz. Egyébként nekem is 22 éves szivattyú dolgozik. Túl sokat nem használom és nagyon figyelek, hogy a folyadék sose fagyhasson meg a rendszerben.
  15. kacs

    Egyéb csevegés

    "Képzeld el amikor az első Szilveszterkor leengedtem a pincébe a durrogás elől, és még nem tudtam hogy fel fog jönni a belső lépcsőn. Elindultam lefelé megnézni és kapásból átestem a kutyán. Persze mindenki őt sajnálta, mert biztos megijedt , az hogy én leestem a lécsőn másodlagos volt." - Tanulság, hogy a kutyát ki kell világítani (ledben jó vagy) ezen a szilveszteren "Én egyszer fűztem be teljesen végig csövet, mert a tulajnak eltört a harmonikánál, és " nem szaroztam kihúztam az egészet" jó móka volt visszafűzni.Lehet hogy a szivattyúd jobb, ebből is elég nagy a szórás." - Nekem szerencsém volt, mert nem kellett teljesen újrafűzni. Két helyen cseréltem egy egy szakaszt, a hátsó spricninél, meg a szivattyútól az első spricniig. Sok éve volt, de az akváriumos cső még mindig meglepően puha/rugalmas
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.