Jump to content

epk947

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3.896
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    7

epk947 last won the day on Június 5

epk947 had the most liked content!

Hírnév

62 Segítőkész

epk947 névjegye

  • Felhasználói rang
    480000 km Astrákkal, 22 év FAstrákkal, közben 3 évig G Astra
  • Születésnap 1945-08-10

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Sóskút
  • Érdeklődés
    technika

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra F, karaván, C20NE
  • Város
    Sóskút

Legutóbbi látogatók

5.996 profile views
  1. epk947

    Egyéb csevegés

    Ez a kép 13 éve készült a kocsimról, pont a megvétel után. Te aztán őrzöd az "értékeket"! Akkor kapott egy viszonylag fiatal (tán 3 - 4 éves) autóból kivágott jobb hátulját komplett külső - belső doblemezzel egyben kivágva. Mára ez a sárvédőív cseréssé vált, de csak a Werling kerékjárati dob miatt, mert meg kellett hozzá fúrni. Onnan indult a rozsda. Nem vészes még, egy javítóív rendbehozza. Aztán remélem többet nem kell javítani.
  2. epk947

    Egyéb csevegés

    Hátul nekem műanyag dobbetét van, ezért nem veri a sarat a betöltő csőhöz. Csont száraz minden. A kerék mögött viszont fekete műanyag a lökhárítóm, amit verhet a sár, lemosom és kész. Ott festék nem sérül.
  3. epk947

    Egyéb csevegés

    Milyen sárfogó betétet vettél? Hátulra fölöslegesnek tartom, de elől hasznos, mert nem veri össze a kavics a küszöböt.
  4. epk947

    Egyéb csevegés

    A klipsz a betét része, nem kell venni hozzá. Csak a belső dobhoz kell csavarozni lemezcsavarral.
  5. epk947

    Egyéb csevegés

    Bár nem kék, hanem fekete, de itt van, ráadásul már olcsóbb lett azóta: https://www.autoalkatreszfutar.com/webaruhaz?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=803&category_id=247&keyword=dobbetét+astra+f https://www.autoalkatreszfutar.com/webaruhaz?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=802&category_id=247&keyword=dobbetét+astra+f Egyébként az olcsó hazai másolatokat (2 ezer forintért ) nem ajánlom, mert meg kell fúrni a peremet.
  6. epk947

    Egyéb csevegés

    Azért van ám már rajta néhány "májfolt"! :D)) Jövő héten megy a lakatoshoz "ráncfelvarrásra". A kocsi legnagyobb értéke a karosszéria, ezért viszem mondhatni rendszeresen "ráncfelvarrásra", bár ez utóbbi már kb 1 éve húzódik, mert a helyi lakatosom csak (nyári) szezonálisan tud fogadni (nyugdíjas) és ahhoz meleg kell, hogy jól száradjon a festék. (Azt is ő végzi). Most egy jobb hátsó sárvédőív csere is benéz, mert a Werling féle hátsó dobbetét rögzítő csavarjai körül kirohadt a lemez. De legalább máshol nem rohadt, a tankbeöntő környéke tök jó, mert oda semmi sár nem jutott. Most vettem egy pár német gyártmányú dobbetétet (postával 13 ezerért) amihez nem kell megfúrni a sárvédőívet, mert klipsszel rögzül a peremhez. Ráadásul sokkal jobban követi a gyári ívet mint a Werling, tehát szebb is.
  7. epk947

    Egyéb csevegés

    Egy kicsit lemostam a 26 éves öreglányt... :D)))
  8. epk947

    Egyéb csevegés

    Nekem van 55 éves pedálos Simsonom 3 db. is és nem okoz vele problémát a közlekedés se országúton, se városban. Közlekedni "tudni" kell. Van 125-ös Danuviám csak mert egy ilyen csapathoz is tartozni akartam, és mára a napi közlekedésre egy kis 250-es Honda szolgál. Nem autópálya romboló, de országútra is meg városba is nagyon megfelel, fürge, könnyű és nagyon kényelmes, a rugózása, fékjei pedig bomba jók. Szóval minden célra a megfelelőt! :D)))
  9. epk947

    Egyéb csevegés

    Nyuggerként az elmúlt években 12 802; 12 840; 13 007; 11 531; 12 806 km szaladt a kocsiba. Elég stabil teljesítmény. Persze mellette tavasztól őszig mennek a motorjaim. Nyáron szemmel láthatóan kevesebbet megy a kocsi mint a motoros szezonon kívül.
  10. epk947

    Egyéb csevegés

    No hát ez is megvolt.... http://keptarhely.eu/view.php?file=20180429v00nstxfq.jpeg
  11. epk947

    Karosszéria

    Én nem értek az ilyen dolgokhoz, ezért a kárpitosomhoz vittem a tetőkárpitot javításra. Levarrta a széleket, ott ahol a kéder takarja, nálam még a gyári tetőablak is beleszól, hátul pedig pár nagy kárpitozott gombbal odafogatta a panelhoz. Tök jó lett, olyan mint egy gombokkal tűzött bőrfotel.
  12. epk947

    Karosszéria

    Nálam is nyiszorog már 13 éve! De köszöni jól van. Most következik a 20. olajcsere amióta nálam van... azóta csak Metabond, a blokk még bontatlan.
  13. epk947

    Egyéb csevegés

    Boldog Újévet kívánok a fórumozóknak! Megvan már a 2017-es évi összesítésem: Év végi km óra állás: 345775 ebből az elmúlt 12 év alatt (mióta enyém) 190565 km-t tettem bele. Éves futott km: 12802 Összes benzin fogyasztás: 1000,5 lit A benzin átlag ára volt 2017-ben: 342,2 Ft/liter Átlag fogyasztás 7.81 lit/100km Összes költség: 428.364 Ft Ebből szerviz ktsg: 86.018 Ft, ebből csak mosásra: 6900 Ft ment el. 1 km összes költsége 2017-ben: 33,7 Ft.
  14. epk947

    Általános műszaki problémák

    A tetőkárpitomat 2013-ban (amikor volt egy kis rohadás javítás miatti műhelymunka) kivettettem és a falubeli kárpitosunk ahol lehetett vissza ragasztotta és még a csomagtér és a hátsó ülések felett középen, egy - egy kárpitozott gombbal "odatűzte" a hordozó lemezhez. Bár azóta egy kicsit megint elengedett, de csak épp annyira, hogy nem báncsaja a szemet. Hétfőn (2013 után) megint viszem a lakatoshoz, hogy az apróbb rozsdapöttyöket lecsiszolja, lekezelje alapozza és lefesse. Amúgy jól bírja az öreg a hajtást! Az órában levő 340 + egy pár ezerből én már 190 ezret nyomtam bele. Eddig úton még sose rohadt le velem.
  15. epk947

    Általános műszaki problémák

    Ma megtörtént az átfordulás. 340 000 km
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.