Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Busman

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    96
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Busman névjegye

  • Születésnap 1994-01-26

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F
  • Város
    Veszprém megye

Legutóbbi látogatók

1.732 profile views

Busman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Busman

    Motor

    Nagyon szépen köszönöm a részletes leírást, ez alapján szerintem nem lesz gond.
  2. Busman

    Motor

    Sziasztok! Hidrotőkét szeretnék cserélni a C14SE motoros Astrámban. A kérdésem az lenne, hogy célszerűbb? Vezérműtengely bontás nélül? Így mennyire macerás? Himbát is tudok cserélni így? Ha lebontom a vezérműtengelyt, mindenképp kell cserélni hengerfej tömítést is ugye? Ha azt nem is szedném le, gondolom már akkor sem tömítene rendesen... Köszönöm!
  3. Igen ebben teljesen igazad van, köszi, utána nézek. Esetleg nem tudod, ezek mennyire hajlamosak túlzott olajfogyasztásra?
  4. Nem vagyok egy km állás hajhász, ha egyben van az autó és nincs lelakva, az már csak másodlagos. Szeretnék egy egyszerű kocsit, ami gond nélkül elvisz A-ból B-be, az Astra pont ilyen lenne, csak az egy kicsit kicsi, ezért lenne inkább Vectra. Ezek a B-sek nagyon tetszenek, eltalált időt álló forma szerintem.
  5. Sziasztok! Bocsi, hogy itt kérdezek, de a B Vectra csoport nagyon kihalt. Szóval szeretnék venni egy B Vectrát, mire kell figyelni vásárláskor? Csak benzines jöhet szóba, abból melyik a legjobb? Én az 1.6-ra gondoltam. Itt egy hirdetés, ez nagyon tetszik, erről mi a véleményetek: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/vectra_b/opel_vectra_b_1_6_16v_elegance-13755885 Köszönöm, és remélem tényleg nem gond, hogy itt kérdezek!
  6. Köszönöm mindenkinek, aki válaszolt. Tehát akkor nem alaptalan ez a félelmem, mindegy még körbejárom egy kicsit ezt a témát. Egyre inkább az 1.6 a szimpatikus, azért jó ha van egy kis tartalék benn.
  7. Sziasztok! Dízel Passatom szeretném lecserélni egy benzines G Astrára, meguntam a dízel nyűgjeit és költséges szervizeit, hiába a jó fogyasztás. Mindenképp szíjasat szeretnék venni, igazából mindegy hogy 1.2, 1.4, 1.6, melyiket érdemesebb? Hány lóerős motorok a jók? Mert sajnos a hirdetésekből nem tudom meg mi a motorkód. Van valami típushibája ezeknek amire mindenképp figyelni kell vásárláskor? Egyetlen aggályom van ezzel az autóval kapcsolatban, akinek Astrája van, szinte mind hengerfejes lett néhány éven belül, ez puszta véletlen, vagy ezek tényleg hajlamosabbak erre? Astra G Astra G II Köszönettel: Zsolt
  8. Értem, köszi, jövő héten elviszem egy szakihoz, aztán meglátjuk mit mond rá.
  9. Hát nem úsztam meg, beledolgozik a hűtőrendszerbe a motor, bugyog a kiegyenlítőtartály folyamatosan, túlnyomás van benn 1 perc után. Mennyi lehet a javítása ennek? Gondolom hengerfej le, síkolás, nyomáspróba, nem tudom, ilyenkor szerintem vezérlést is érdemes cserélni, már van benn 50 ezer km, szóval így összesen mennyi a reális ár érte?
  10. Akkor nem volt szerencséd, ezt tényleg nem könnyű észrevenni. Lehet valami nálunk is károsodott, mert egy henger nem akar menni, még a gyertyákat, meg a kábelt átnézem holnap, aztán nem tudom mi tévő legyek, nagy baja pedig nem lehetett ettől szerintem, pár km-ert ment csak víz nélkül, az olaj is tiszta maradt, megy is rendesen, de alapjáraton dadogós, hallani hogy nem megy.
  11. Menet közben igen, leginkább úgy, hogy elment a fűtés, és a vízhőfokmérő is elkezdett le-fel járni Köszi, körülnézek ott.
  12. Sziasztok! Van valami tapasztalat, hogy milyen vízcsövet érdemes venni? Lehet kapni valahol komplett készletet? Sajnos ma eldurrant az a legalsó a motor mögött, otthontól 30km-re, az autót úgy kellett hazahúzni, úgyhogy szeretném lecserélni az összeset a biztonság kedvéért.
  13. Ha jól rémlik, tetősín nélküli fehér kombival ugye? Abban az időben rengeteget olvastam a fórumot, ma már kevesebbet, de azért néha feljárok!
  14. Így már világos, de közben rájöttem, hogy én sem jól írtam, mert mindkét oldali csere van ebben az árban, mert a másik sem tökéletes. Köszi a képeket is.
  15. Nem, abban van még 30 ezer kilométer, nekem azt mondták, hogy azt is meg kell bontani, és a bontott szíjat nem teszik vissza, sőt még a vízpumpát sem, hanem cserélni kell. Az enyém C14SE motoros, akkor csak le akarnak venni egy plusz vezérlés árával is?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.