Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

jut eszembe,tisztelt szakértők!! :lol:

Szerintetek mi lehet az oka annak,hogy nem szól a riasztóm?

Villog meg minden,és még tudom h hangja is van,de csak úgy,hogy bekötötték egy gombra a kormány alá.A normál módon viszont nem szól...Mit gondoltok?

Nem lehet hogy ki van "kulcsolva"?

Általában a motortérben szokott lenni egy doboz, aminek egy levehető gumikupak alatt van egy kulcslyuk. Ott le lehet kapcsolni a riasztási hangot egy kicsi (amúgy semmire sem hasonlító, általában hengeres) kulccsal. :)

a kipufogó vége azé kormos dáwidka, mert tolod ki a szemét a fiestának, és olyankor a benzines is kormol :D

a gázfröccs meg azé kell, hogy mikor ráengeded a kuplungot, akkor nem lesz nagy fordulatszámbeli különbség, a motor fordulatszáma, és az adott sebességbentörténő guruláshoz szükséges fordulaszám között, ami a rángatás okozza.

és ahogy leírták a többiek, benzinesnél egy gázfröccs is elég neki, hogy elérje azt a fordulatszámot, addig dízelnél kell idő, mire felpörög.

Áhh, soha :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

Tehát dizelnél nem "ott kell tartani" hanem csak szimplán adni neki 1 nagyot, és nem 1 pöccintést. Na de a f*szom fogja előzésnél ezt figyelni. Rájöttem hogy csak szimplán időben kell adni neki a gázt amikor csúszásnál van kuplung. Ennyi a titka.

nem figyelni kell, hanem megszokni...utána már nincs vele problem :)

ott kell tartani-t meg úgy értettem h amíg eléri a kívánt fordulatot, 1esben csusztatjuk a kuplungot, utána már nem :)

Link to comment
Megosztás:

nem figyelni kell, hanem megszokni...utána már nincs vele problem B)

ott kell tartani-t meg úgy értettem h amíg eléri a kívánt fordulatot, 1esben csusztatjuk a kuplungot, utána már nem :lol:

ezt annál a szemét suzukinál míg tanuló voltam hááányszor kaptam...:) :D

Az úgy nem jó amúgy hogy ugye teszem azt mek 5.be aztán vissza akarom tenni 3ba, kuplung ki, át 3masba és mielőtt felengedném a kuplungot már akkor nyomom a gázt..?

Előfordult már az is véletlenül hogy előzni akartam egy buszt, és 4ben voltam, aztán vissza akartam tolni 3masba aztán valamit nagyon elbactam mert félúton a 3mas felé olyat kattant a váltóban valami. Nem az a darálós recsegős hangja volt, hanem mintha valami fémhuzal megpendült volna. Mostis a fülemben van a hangja :) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet hogy ki van "kulcsolva"?

Általában a motortérben szokott lenni egy doboz, aminek egy levehető gumikupak alatt van egy kulcslyuk. Ott le lehet kapcsolni a riasztási hangot egy kicsi (amúgy semmire sem hasonlító, általában hengeres) kulccsal. :)

Hááát ezt nem hiszem el!!!! :) :D :lol: :lol:

Tudod mit össze gondolkodtam már azon,hogy mire való az a kis kulcs a pótkulcson????? B) Senki nem tudta megmondani és erre két dolgot is megválaszoltál egyszerre!Ma már szép napom lesz.Köszi szépen!!

Link to comment
Megosztás:

ezt annál a szemét suzukinál míg tanuló voltam hááányszor kaptam...:) :)

Az úgy nem jó amúgy hogy ugye teszem azt mek 5.be aztán vissza akarom tenni 3ba, kuplung ki, át 3masba és mielőtt felengedném a kuplungot már akkor nyomom a gázt..?

de, ezt kell csinálni :D csak ne csúsztasd a kuplungot olyankor, hanem csak lelépsz róla

csak ugye mivel azért váltasz vissza h erőtartalék keletkezzen, már mikor kinyomod a kuplungot nyomhatod neki a gázt...leírni nehezebb mint megcsinálni :lol:

Link to comment
Megosztás:

ezt annál a szemét suzukinál míg tanuló voltam hááányszor kaptam...:D :lol:

Az úgy nem jó amúgy hogy ugye teszem azt mek 5.be aztán vissza akarom tenni 3ba, kuplung ki, át 3masba és mielőtt felengedném a kuplungot már akkor nyomom a gázt..?

Előfordult már az is véletlenül hogy előzni akartam egy buszt, és 4ben voltam, aztán vissza akartam tolni 3masba aztán valamit nagyon elbactam mert félúton a 3mas felé olyat kattant a váltóban valami. Nem az a darálós recsegős hangja volt, hanem mintha valami fémhuzal megpendült volna. Mostis a fülemben van a hangja :) :lol:

Nah akkor rúgtad el a kuplungbowden egyik szálát :D :lol:

Hááát ezt nem hiszem el!!!! B) ;) :P :lol:

Tudod mit össze gondolkodtam már azon,hogy mire való az a kis kulcs a pótkulcson????? :P Senki nem tudta megmondani és erre két dolgot is megválaszoltál egyszerre!Ma már szép napom lesz.Köszi szépen!!

Nagyon szívesen :)

Link to comment
Megosztás:

de, ezt kell csinálni :lol: csak ne csúsztasd a kuplungot olyankor, hanem csak lelépsz róla

csak ugye mivel azért váltasz vissza h erőtartalék keletkezzen, már mikor kinyomod a kuplungot nyomhatod neki a gázt...leírni nehezebb mint megcsinálni :lol:

:) jaja. milyen szép hangja is van olyankor..:D De szerinted az a pendülés mi lehetett? :)

Link to comment
Megosztás:

kiskulcsok... 1 a riasztónak, 1 a tetőcsomagtartónak, 1 a tanksapkának, 1 az egyik ügyfél rack-szekrényéhez, :D

tanksapka? :)

most le is vettem a kulcscsomóról az antennáét, és nézem, hogy van olyanom 4 :)

nem emlékszem, de lehet az antennához adták a másik kettőt?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ezt a sok sületlenséget amit egy délelött össze hordtatok ide, már lassan ki kell hagynom az egyébb csevegést, mert semmi sincs benne.

Szép Napot! :lol:

Egyetértek. :D

Az enyém 1160kg. :)

Visszaváltáskor én lassan engedem rá a kuplungot, hogy felvegye a fordulatot, így nincs rántás. :) Felváltásnál pedig mindig sikerül úgy váltanom, hogy mire a köv sebességet kapcsolom és leugrom a kuplungról, addigra már arra a fordulatra esett vissza a motor, amin amúgy lennie is kell azon a sebességen, sebességi fokozatban. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egyetértek. :lol:

Az enyém 1160kg. :D

Visszaváltáskor én lassan engedem rá a kuplungot, hogy felvegye a fordulatot, így nincs rántás. :) Felváltásnál pedig mindig sikerül úgy váltanom, hogy mire a köv sebességet kapcsolom és leugrom a kuplungról, addigra már arra a fordulatra esett vissza a motor, amin amúgy lennie is kell azon a sebességen, sebességi fokozatban. :lol:

NNAH! Ezt értettem én "csúsztatás" alatt :)

Link to comment
Megosztás:

Egyetértek. :lol:

Az enyém 1160kg. :D

Visszaváltáskor én lassan engedem rá a kuplungot, hogy felvegye a fordulatot, így nincs rántás. :) Felváltásnál pedig mindig sikerül úgy váltanom, hogy mire a köv sebességet kapcsolom és leugrom a kuplungról, addigra már arra a fordulatra esett vissza a motor, amin amúgy lennie is kell azon a sebességen, sebességi fokozatban. :lol:

Az nem szadizza nagyon a szinkront? :)

Link to comment
Megosztás:

Egyetértek. :lol:

Az enyém 1160kg. :D

Visszaváltáskor én lassan engedem rá a kuplungot, hogy felvegye a fordulatot, így nincs rántás. :) Felváltásnál pedig mindig sikerül úgy váltanom, hogy mire a köv sebességet kapcsolom és leugrom a kuplungról, addigra már arra a fordulatra esett vissza a motor, amin amúgy lennie is kell azon a sebességen, sebességi fokozatban. :lol:

ha tudnátok is miről beszéltek :)

ha rendesen visszaolvastok a legtöbb autós téma.

a mai nap sehol sincs off tekintetében, sok másik naphoz képest B)

Link to comment
Megosztás:

Egyetértek. :D

Az enyém 1160kg. :)

Visszaváltáskor én lassan engedem rá a kuplungot, hogy felvegye a fordulatot, így nincs rántás. :) Felváltásnál pedig mindig sikerül úgy váltanom, hogy mire a köv sebességet kapcsolom és leugrom a kuplungról, addigra már arra a fordulatra esett vissza a motor, amin amúgy lennie is kell azon a sebességen, sebességi fokozatban. :lol:

de a forgalmidba csak 1090 van írva B) váltásnál nincs idő várni, haladni kell :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha én 5.-ből mondjuk visszarakom 3.-ba akkor ránt...1et. Én is néztem hogy mi a Jóisten lehet ez...aztán több alkalom után megfigyeltem hogy nem mindíg csinálja, aztán láss csodát rájöttem hogy motorfék rángatta meg, mert 5ből ha 3ba teszem és nem nyomom neki eléggé akkor a motorfék egyből feléled.

Amit leírtatok az természetes jelenség, de nálam a rángatás valamiféle fulladásból ered, mert megtorpan a motor ilyenkor. És nem a motorfék az oka, mert, -mint írtam- a rángatás pontosan akkor "jön" amikor gyorsítanék, tehát gázt adok.

A kormos kipufogóvég valóban lehet attól, hogy nyomom a szemét. DE mit csináljak, ha nem szeretek lassan menni, amikor lehet gyorsan is?!?! :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.