Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Igen, valami ilyesmire jutottam én is.

Bár az AC pumpa az mardhat, mert eleve 3 bar-os az enyémben lévő... :lol:

Akkor csak arra az esetre hagyom ezt, ha összeakad a vezérlés...

Azzal jarsz a legjobban, ha sikerul venned egy bontasra itelt autot, a neked megfelelo motorral! Akkor minden meg lesz ami kellhet.

Link to comment
Megosztás:

Szasztok ezt itt is meg kell osztanom. :lol: Casrstylingon uj forma x14nz-vel. :D Neki 100lóerős. ÉS hogy miért idézem

"Si a hengerfej + leömlő + ac és 60 le helyett kb. 100 le. ennyi" Szóval...

SZERK:

Hangsulyozom nem mért adat!!

De ha egy 16vt lenyom akkor biztosan tobb mint 82 le.Ennyi (G-Astra 1.6 16V)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom én voltam-e a hibás, szerintetek?:

-Praktiker parkoló, Vecsésen, előttem egy mondjuk Micra, szép lassan megyünk előre, ő úgy tűnik talál egy helyet jobbra, index kitesz, jobbra, elkezd ráfordulni, aztán balra fordul, amerre szintén van parkolóhely. Ekkor én gondoltam, áhá, elba$ztad, inkább balra állnál, OK, akkor majd elmegyek mögötte, míg beáll balra. Aha, itt fék tapos, és elkezd tolatni mint atom, a jobbra lévő helyre, én persze már elindultam, hogy majd mögötte elmegyek, így fékezek, és dudálok hogy miazanyámvan. Ő a dudálásra elnéz balra, felém, de még gurult hátra a kocsi, és csátt, elvitte a lököst, ami nekem már repedt volt, úgyhogy ennek örömére vígan le is tört a jobbszéle. Az ő Micrájának a hátsó lököse bánta, vmi műanyag vagy gumi szarság lepattant, de amúgy a lökös pedig meg lett húzva, de törve nem. Na most én itt azt nem tudom, hogy az én hibám volt-e (nem láttam hogy égett volna a tolató lámpája, de attól még persze lehet hogy égett), hogy a jobbra indexelő, de balra induló autó mögött el akartam menni. Valahogy hibásnak érzem magam, mert megvárhattam volna tisztes távolságból, hogy mi a f-t akar, de ugyanakkor az is bennem van, hogy azon a tetves Micrán is van három visszapillantó tükör, és amúgy pedig nem volt gerincsérült, vígan hátranézhetett volna mielőtt tolatni indul. Tanulópénz megvolt, csak szeretném tudni, hogy most akkor szerintetek hogy is volt ez. 10et ajánlottam, 30at kért, mondtam hogy akkor rendőrt hívunk barátom, és aszonta akkor 20 és mehet mindenki amerre lát, ezt pedig kicsengettem.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom én voltam-e a hibás, szerintetek?:

-Praktiker parkoló, Vecsésen, előttem egy mondjuk Micra, szép lassan megyünk előre, ő úgy tűnik talál egy helyet jobbra, index kitesz, jobbra, elkezd ráfordulni, aztán balra fordul, amerre szintén van parkolóhely. Ekkor én gondoltam, áhá, elba$ztad, inkább balra állnál, OK, akkor majd elmegyek mögötte, míg beáll balra. Aha, itt fék tapos, és elkezd tolatni mint atom, a jobbra lévő helyre, én persze már elindultam, hogy majd mögötte elmegyek, így fékezek, és dudálok hogy miazanyámvan. Ő a dudálásra elnéz balra, felém, de még gurult hátra a kocsi, és csátt, elvitte a lököst, ami nekem már repedt volt, úgyhogy ennek örömére vígan le is tört a jobbszéle. Az ő Micrájának a hátsó lököse bánta, vmi műanyag vagy gumi szarság lepattant, de amúgy a lökös pedig meg lett húzva, de törve nem. Na most én itt azt nem tudom, hogy az én hibám volt-e (nem láttam hogy égett volna a tolató lámpája, de attól még persze lehet hogy égett), hogy a jobbra indexelő, de balra induló autó mögött el akartam menni. Valahogy hibásnak érzem magam, mert megvárhattam volna tisztes távolságból, hogy mi a f-t akar, de ugyanakkor az is bennem van, hogy azon a tetves Micrán is van három visszapillantó tükör, és amúgy pedig nem volt gerincsérült, vígan hátranézhetett volna mielőtt tolatni indul. Tanulópénz megvolt, csak szeretném tudni, hogy most akkor szerintetek hogy is volt ez. 10et ajánlottam, 30at kért, mondtam hogy akkor rendőrt hívunk barátom, és aszonta akkor 20 és mehet mindenki amerre lát, ezt pedig kicsengettem.

Igazából olyan csattot amiben te vagy hátul, kimagyarázni nagyjából nem tudsz. Úgyis ráfutásosnak veszik, ha meg nem, akkor jobbról előzésnek. Legközelebb figyelsz, azt kész.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Szükségem lenne egy üzemanyag tankra 98-as ferdehátú x14xe motoros astrámhoz. Abba szeretnék segítséget kérni, hogy csak ebbe az egy tipusba van ilyen tank vagy esetleg az 1.6-osba is ugyanez van? Lehet e külömböző a tank ha kisnyomású a rendszer, vagy ha 16 szelepes, vagy hogy ferdehátú e vagy sedan, esetleg kombi? Várom a válaszokat, Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Igazából olyan csattot amiben te vagy hátul, kimagyarázni nagyjából nem tudsz. Úgyis ráfutásosnak veszik, ha meg nem, akkor jobbról előzésnek. Legközelebb figyelsz, azt kész.

Hello sajnos ennyire nem egyszerű...

nagyon hasonló eset Győrben... rendőrt hívtunk mert nem ismerte el a felelősséget az okozó.. ott mi nyertünk... pedig hátul álltunk... :huh:

1. álló autó nem okoz balesetet... Te álltál, dudáltál...

2. Kresz szerint a hátramenetet végző gépkocsi köteles mindíg elsőbbséget biztosítani a többi közlekedőnek, ill. fokozott óvatossággal végrehajtani a manővert... ha a fiam fut a laszti után a kocsi mögé a sofőr látja. hallja is akkor a kocsi joggal tapos???? :rolleyes:

Szerintem tehát ennyire nem egyszerű... az viszont igaz, hogy a rendőr a rendelkezésére álló adatok (nyomok) alapján tud dönteni, legroszabb esetben műszaki szakértő bevonásával de az már egy másik dimenzió... mert sajnos kétesélyessé válik a dolog, a biztosító meg osztja a felelősséget, ugrik a bonus ugyhogy sokkal drágábbra jön ki a vége...

Üdv,

Zs.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Szükségem lenne egy üzemanyag tankra 98-as ferdehátú x14xe motoros astrámhoz. Abba szeretnék segítséget kérni, hogy csak ebbe az egy tipusba van ilyen tank vagy esetleg az 1.6-osba is ugyanez van? Lehet e külömböző a tank ha kisnyomású a rendszer, vagy ha 16 szelepes, vagy hogy ferdehátú e vagy sedan, esetleg kombi? Várom a válaszokat, Köszönöm!

Csak a karosszériától függ az üzemanyag tank. Tehát Caravan tank nem fog a ferdehátúdba passzolni. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

leszeretném festeni (kis Tuning) a középkonzolt gond nélkül ki tudtam szedni de ezt nem

valami ílyenre:

http://kepfeltoltes.hu/view/120114/1305419...ltoltes.hu_.jpg

A kapcsolót ki kell venni onnan. GyIK-ban ott van a leírása, ha jól tudom. Aztán a szellőző rácsot kiveszed és csak a csavarokat kell kitekerni. természetesen a kormányburkolatot is le kell szerelni valamint a műszeregység burkolatot is le kell.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.